Από τα μέσα του 1985 κυρίως και μετά, η οικονομία (με τη μορφή που την φιλοτέχνησε η ασυδοσία των αγορών του νεοφιλελεύθερου μετακαπιταλισμού) δυνάστευσε και δυναστεύει καταστροφικά την πολιτική, την κοινωνία, τον πολιτισμό, την τεχνική/τεχνολογία, το περιβάλλον και τις ζωές των ανθρώπων γενικότερα.
Προπαρασκευαστικοί σχετικοί σχεδιασμοί, ασκήσεις, πράξεις και δράσεις, εμπνεόμενες από τη Σχολή του Σικάγου, πραγματοποιήθηκαν από τον (και αιμοσταγή) δικτάτορα της Χιλής Πινοσέτ, την πρωθυπουργό της Βρετανίας Θάτσερ η οποία πίστευε ότι "δεν υπάρχει εναλλακτική", τον Πρόεδρο των ΗΠΑ Ρέηγκαν, το παγκοσμιοποιημένο πανίσχυρο χρηματοπιστωτικό σύστημα και τις υποτελείς σε αυτό πολιτικές κυβερνήσεις και ενώσεις κρατών.
Έτσι, και η Ανάπτυξη, ως έννοια, θεωρία και πράξη, εκφυλίστηκε από τον θετικό για τους ανθρώπους, τις ζωές τους και το περιβάλλον πολυδιάστατο ολικό χαρακτήρα της, στη μονοδιάστατη οικονομική ανάπτυξη για τους έχοντες και κατέχοντες και την εύηχη "αειφόρο" ή "βιώσιμη" εκδοχή της, με -ψευδεπίγραφο ενδιαφέρον για την κοινωνική συνοχή και το περιβάλλον, αλλά και πολλά μέχρι σήμερα διαδοχικά κοσμητικά επίθετα: πράσινη, μπλε, έξυπνη κ.λπ. και τώρα δήθεν δίκαιη.
Η παιδεία ως μόρφωση, πολιτισμός, ελεύθερη διδασκαλία και έρευνα και κριτική σκέψη, η οποία μπορεί να μελετά, να αντιλαμβάνεται, να κατανοεί, να ερμηνεύει και να διερευνά τεκμηριωμένα αξιόπιστους τρόπους αντιμετώπισης των μεγάλων αλλά και των καθημερινών ζητημάτων και προβλημάτων του σύγχρονου κόσμου, τείνει να ιδιωτικοποιηθεί, ακόμη και από προοδευτικές υποτίθεται κυβερνήσεις οι οποίες α-νοήτως ομνύουν στη νεοφιλελεύθερη εκδοχή της χωρίς κρίση στεγνής και στεγανής αριστείας της ακρότατης εξειδίκευσης.
Η Ανάπτυξη, για μια αξιοβίωτη ζωή για κάθε άνθρωπο, σε έναν ειρηνικό και καλύτερο κόσμο, στο κοινό μας σπίτι τον πλανήτη γη, δεν μπορεί να νοηθεί ότι μπορεί να ολοκληρωθεί, παρά μόνο διαχρονικά και ταυτόχρονα, σύμμετρα και αρμονικά στα πεδία της πολιτικής, του πολιτισμού, της κοινωνίας, της οικονομίας, της κατάλληλης τεχνικής/τεχνολογίας και του περιβάλλοντος.
Θεμελιώδη προϋπόθεση γι' αυτό αποτελεί αυτονόητα το χτίσιμο και η υπεράσπιση μας δημόσιας παιδείας ως μόρφωσης, πολιτισμού και κριτικής σκέψης, πολύτιμου αγαθού και δικαιώματος για κάθε άνθρωπο.
Από τα μέσα του 1985 κυρίως και μετά, η οικονομία (με τη μορφή που την φιλοτέχνησε η ασυδοσία των αγορών του νεοφιλελεύθερου μετακαπιταλισμού) δυνάστευσε και δυναστεύει καταστροφικά την πολιτική, την κοινωνία, τον πολιτισμό, την τεχνική/τεχνολογία, το περιβάλλον και τις ζωές των ανθρώπων γενικότερα.
Προπαρασκευαστικοί σχετικοί σχεδιασμοί, ασκήσεις, πράξεις και δράσεις, εμπνεόμενες από τη Σχολή του Σικάγου, πραγματοποιήθηκαν από τον (και αιμοσταγή) δικτάτορα της Χιλής Πινοσέτ, την πρωθυπουργό της Βρετανίας Θάτσερ η οποία πίστευε ότι "δεν υπάρχει εναλλακτική", τον Πρόεδρο των ΗΠΑ Ρέηγκαν, το παγκοσμιοποιημένο πανίσχυρο χρηματοπιστωτικό σύστημα και τις υποτελείς σε αυτό πολιτικές κυβερνήσεις και ενώσεις κρατών.
Έτσι, και η Ανάπτυξη, ως έννοια, θεωρία και πράξη, εκφυλίστηκε από τον θετικό για τους ανθρώπους, τις ζωές τους και το περιβάλλον πολυδιάστατο ολικό χαρακτήρα της, στη μονοδιάστατη οικονομική ανάπτυξη για τους έχοντες και κατέχοντες και την εύηχη "αειφόρο" ή "βιώσιμη" εκδοχή της, με -ψευδεπίγραφο ενδιαφέρον για την κοινωνική συνοχή και το περιβάλλον, αλλά και πολλά μέχρι σήμερα διαδοχικά κοσμητικά επίθετα: πράσινη, μπλε, έξυπνη κ.λπ. και τώρα δήθεν δίκαιη.
Η παιδεία ως μόρφωση, πολιτισμός, ελεύθερη διδασκαλία και έρευνα και κριτική σκέψη, η οποία μπορεί να μελετά, να αντιλαμβάνεται, να κατανοεί, να ερμηνεύει και να διερευνά τεκμηριωμένα αξιόπιστους τρόπους αντιμετώπισης των μεγάλων αλλά και των καθημερινών ζητημάτων και προβλημάτων του σύγχρονου κόσμου, τείνει να ιδιωτικοποιηθεί, ακόμη και από προοδευτικές υποτίθεται κυβερνήσεις οι οποίες α-νοήτως ομνύουν στη νεοφιλελεύθερη εκδοχή της χωρίς κρίση στεγνής και στεγανής αριστείας της ακρότατης εξειδίκευσης.
Η Ανάπτυξη, για μια αξιοβίωτη ζωή για κάθε άνθρωπο, σε έναν ειρηνικό και καλύτερο κόσμο, στο κοινό μας σπίτι τον πλανήτη γη, δεν μπορεί να νοηθεί ότι μπορεί να ολοκληρωθεί, παρά μόνο διαχρονικά και ταυτόχρονα, σύμμετρα και αρμονικά στα πεδία της πολιτικής, του πολιτισμού, της κοινωνίας, της οικονομίας, της κατάλληλης τεχνικής/τεχνολογίας και του περιβάλλοντος.
Θεμελιώδη προϋπόθεση γι' αυτό αποτελεί αυτονόητα το χτίσιμο και η υπεράσπιση μας δημόσιας παιδείας ως μόρφωσης, πολιτισμού και κριτικής σκέψης, πολύτιμου αγαθού και δικαιώματος για κάθε άνθρωπο.
ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗBKS.0912622BKS.0912622ΡΟΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣΡΟΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣΔΟΚΙΜΙΑΚατηγορία: ΔΟΚΙΜΙΑ •ΡΟΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ στην κατηγορία ΔΟΚΙΜΙΑ ISBN: 978-618-5333-21-8 Συγγραφέας: ΡΟΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΚΟΥΚΚΙΔΑ Σελίδες: 368 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2018 Από τα μέσα του 1985 κυρίως και μετά, η οικονομία (με τη μορφή που την φιλοτέχνησε η ασυδοσία των αγορών του νεοφιλελεύθερου μετακαπιταλισμού) δυνάστευσε και δυναστεύει καταστροφικά την πολιτική, την κοινωνία, τον πολιτισμό, την τεχνική/τεχνολογία, το περιβάλλον και τις ζωές των ανθρώπων γενικότερα.
Προπαρασκευαστικοί σχετικοί σχεδιασμοί, ασκήσεις, πράξεις και δράσεις, εμπνεόμενες από τη Σχολή του Σικάγου, πραγματοποιήθηκαν από τον (και αιμοσταγή) δικτάτορα της Χιλής Πινοσέτ, την πρωθυπουργό της Βρετανίας Θάτσερ η οποία πίστευε ότι "δεν υπάρχει εναλλακτική", τον Πρόεδρο των ΗΠΑ Ρέηγκαν, το παγκοσμιοποιημένο πανίσχυρο χρηματοπιστωτικό σύστημα και τις υποτελείς σε αυτό πολιτικές κυβερνήσεις και ενώσεις κρατών. Έτσι, και η Ανάπτυξη, ως έννοια, θεωρία και πράξη, εκφυλίστηκε από τον θετικό για τους ανθρώπους, τις ζωές τους και το περιβάλλον πολυδιάστατο ολικό χαρακτήρα της, στη μονοδιάστατη οικονομική ανάπτυξη για τους έχοντες και κατέχοντες και την εύηχη "αειφόρο" ή "βιώσιμη" εκδοχή της, με -ψευδεπίγραφο ενδιαφέρον για την κοινωνική συνοχή και το περιβάλλον, αλλά και πολλά μέχρι σήμερα διαδοχικά κοσμητικά επίθετα: πράσινη, μπλε, έξυπνη κ.λπ. και τώρα δήθεν δίκαιη. Η παιδεία ως μόρφωση, πολιτισμός, ελεύθερη διδασκαλία και έρευνα και κριτική σκέψη, η οποία μπορεί να μελετά, να αντιλαμβάνεται, να κατανοεί, να ερμηνεύει και να διερευνά τεκμηριωμένα αξιόπιστους τρόπους αντιμετώπισης των μεγάλων αλλά και των καθημερινών ζητημάτων και προβλημάτων του σύγχρονου κόσμου, τείνει να ιδιωτικοποιηθεί, ακόμη και από προοδευτικές υποτίθεται κυβερνήσεις οι οποίες α-νοήτως ομνύουν στη νεοφιλελεύθερη εκδοχή της χωρίς κρίση στεγνής και στεγανής αριστείας της ακρότατης εξειδίκευσης. Η Ανάπτυξη, για μια αξιοβίωτη ζωή για κάθε άνθρωπο, σε έναν ειρηνικό και καλύτερο κόσμο, στο κοινό μας σπίτι τον πλανήτη γη, δεν μπορεί να νοηθεί ότι μπορεί να ολοκληρωθεί, παρά μόνο διαχρονικά και ταυτόχρονα, σύμμετρα και αρμονικά στα πεδία της πολιτικής, του πολιτισμού, της κοινωνίας, της οικονομίας, της κατάλληλης τεχνικής/τεχνολογίας και του περιβάλλοντος. Θεμελιώδη προϋπόθεση γι' αυτό αποτελεί αυτονόητα το χτίσιμο και η υπεράσπιση μας δημόσιας παιδείας ως μόρφωσης, πολιτισμού και κριτικής σκέψης, πολύτιμου αγαθού και δικαιώματος για κάθε άνθρωπο. ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση