Το βιβλίο αυτό αφορά τρεις θεμελιώδεις, για τη σύγχρονη παιδαγωγική και Διδακτική, πυλώνες: i)Τον πολυτροπικό γραμματισμό (οπότε εκκινεί από τη διασαφήνιση των όρων πολυτροπικότητα και γραμματισμοί), ii)τη σχεσιοδυναμική μεταξύ εκπαιδευτικού (της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης), διδακτικού υλικού και διδακτικών μέσων (βλ. το σχολικό εγχειρίδιο, τα εποπτικά μέσα, τις ΤΠΕ, και τη μουσική ως εργαλείο της διδασκαλίας), και μαθητή, αλλά και iii)τις σύγχρονες πρακτικές διδασκαλίας που κάνουν το έργο του εκπαιδευτικού αποτελεσματικό, στο πλαίσιο ενός σχολείου που προάγει τη συμπερίληψη, τη διαπολιτισμικότητα, τη διαφοροποιημένη διδασκαλία, τους πολυγραμματισμούς και την πολυμεσικότητα, με εκείνον όμως τον θεσμικό τρόπο που προβλέπουν τα σύγχρονα Προγράμματα Σπουδών, παγκοσμίως.
Παράλληλα, στις σελίδες του αναλύονται όλα τα στοιχεία της σύγχρονης παιδαγωγικής επιστήμης και της σύγχρονης επιστήμης της Διδακτικής και των Αναλυτικών Προγραμμάτων, που μπορούν να καταστήσουν τον αναγνώστη του επαρκή, τόσο στη γνωστική του συγκρότηση, όσο και στο διδακτική του πράξη. Επιπλέον, το βιβλίο αυτό λειτουργεί ως ένα πρακτικό εγχειρίδιο που ενισχύει τη στοχαστικοκριτική ικανότητα του διδάσκοντος ως προς τον τρόπο εργασίας του και τον βοηθά να ξεπερνά τις δυσκολίες που συναντά στο έργο του.
Το βιβλίο αυτό αφορά τρεις θεμελιώδεις, για τη σύγχρονη παιδαγωγική και Διδακτική, πυλώνες: i)Τον πολυτροπικό γραμματισμό (οπότε εκκινεί από τη διασαφήνιση των όρων πολυτροπικότητα και γραμματισμοί), ii)τη σχεσιοδυναμική μεταξύ εκπαιδευτικού (της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης), διδακτικού υλικού και διδακτικών μέσων (βλ. το σχολικό εγχειρίδιο, τα εποπτικά μέσα, τις ΤΠΕ, και τη μουσική ως εργαλείο της διδασκαλίας), και μαθητή, αλλά και iii)τις σύγχρονες πρακτικές διδασκαλίας που κάνουν το έργο του εκπαιδευτικού αποτελεσματικό, στο πλαίσιο ενός σχολείου που προάγει τη συμπερίληψη, τη διαπολιτισμικότητα, τη διαφοροποιημένη διδασκαλία, τους πολυγραμματισμούς και την πολυμεσικότητα, με εκείνον όμως τον θεσμικό τρόπο που προβλέπουν τα σύγχρονα Προγράμματα Σπουδών, παγκοσμίως.
Παράλληλα, στις σελίδες του αναλύονται όλα τα στοιχεία της σύγχρονης παιδαγωγικής επιστήμης και της σύγχρονης επιστήμης της Διδακτικής και των Αναλυτικών Προγραμμάτων, που μπορούν να καταστήσουν τον αναγνώστη του επαρκή, τόσο στη γνωστική του συγκρότηση, όσο και στο διδακτική του πράξη. Επιπλέον, το βιβλίο αυτό λειτουργεί ως ένα πρακτικό εγχειρίδιο που ενισχύει τη στοχαστικοκριτική ικανότητα του διδάσκοντος ως προς τον τρόπο εργασίας του και τον βοηθά να ξεπερνά τις δυσκολίες που συναντά στο έργο του.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝBKS.0378084BKS.0378084ΠΟΤΑΜΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣΠΟΤΑΜΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΚατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΠΟΤΑΜΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-612-494-5 Συγγραφέας: ΠΟΤΑΜΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ Σελίδες: 258 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2024 Η ΠΟΛΥΤΡΟΠΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ Το βιβλίο αυτό αφορά τρεις θεμελιώδεις, για τη σύγχρονη παιδαγωγική και Διδακτική, πυλώνες: i)Τον πολυτροπικό γραμματισμό (οπότε εκκινεί από τη διασαφήνιση των όρων πολυτροπικότητα και γραμματισμοί), ii)τη σχεσιοδυναμική μεταξύ εκπαιδευτικού (της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης), διδακτικού υλικού και διδακτικών μέσων (βλ. το σχολικό εγχειρίδιο, τα εποπτικά μέσα, τις ΤΠΕ, και τη μουσική ως εργαλείο της διδασκαλίας), και μαθητή, αλλά και iii)τις σύγχρονες πρακτικές διδασκαλίας που κάνουν το έργο του εκπαιδευτικού αποτελεσματικό, στο πλαίσιο ενός σχολείου που προάγει τη συμπερίληψη, τη διαπολιτισμικότητα, τη διαφοροποιημένη διδασκαλία, τους πολυγραμματισμούς και την πολυμεσικότητα, με εκείνον όμως τον θεσμικό τρόπο που προβλέπουν τα σύγχρονα Προγράμματα Σπουδών, παγκοσμίως. Παράλληλα, στις σελίδες του αναλύονται όλα τα στοιχεία της σύγχρονης παιδαγωγικής επιστήμης και της σύγχρονης επιστήμης της Διδακτικής και των Αναλυτικών Προγραμμάτων, που μπορούν να καταστήσουν τον αναγνώστη του επαρκή, τόσο στη γνωστική του συγκρότηση, όσο και στο διδακτική του πράξη. Επιπλέον, το βιβλίο αυτό λειτουργεί ως ένα πρακτικό εγχειρίδιο που ενισχύει τη στοχαστικοκριτική ικανότητα του διδάσκοντος ως προς τον τρόπο εργασίας του και τον βοηθά να ξεπερνά τις δυσκολίες που συναντά στο έργο του. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση