To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
 
 
 
   
 
organosi kai dioikisi poliseon photo

organosi kai dioikisi poliseon photo


ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

BKS.0191963      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΜΑΥΡΟΥΛΕΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.20.01 €
μόνο18.01 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-6759-66-6
Συγγραφέας: ΜΑΥΡΟΥΛΕΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Σελίδες: 264
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2011

Οι Πωλήσεις αποτελούν σήμερα στις περισσότερες επιχειρήσεις ανεξάρτητη λειτουργία, στο πλαίσιο μιας γενικότερης οργανωτικής και διοικητικής τους αναβάθμισης. Ο προσανατολισμός των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων είναι ο πελάτης και η συστηματική του φροντίδα είναι η ουσιαστική αποστολή της Διοίκησης Πωλήσεων. Οι δραστηριότητες της δηλαδή δεν περιορίζονται στην προσωπική πώληση, αλλά περιλαμβάνουν όλες τις ενέργειες που έχουν άμεση σχέση με τον πελάτη. Η διαδικασία προσέγγισης και εξυπηρέτησής του ανεβάζει όμως το κόστος του προϊόντος και υποχρεώνει τη διαμόρφωση μιας συστηματοποίησης, στην οποία εντάσσονται οργανωτικά το προϊόν, η τιμολόγηση και η διανομή.

Αυτό το σκεπτικό ακολουθεί η ανάλυση των ενοτήτων: Η Οργάνωση Πωλήσεων προσφέρει κατάλληλα μοντέλα για τη διαμόρφωση ενός αποδοτικού μηχανισμού πωλήσεων. Η Διοίκηση προσωπικού ασχολείται με τη δημιουργία, την εκπαίδευση του δυναμικού των πωλητών και τα κίνητρα αποδοτικότητας. Ο Προγραμματισμός Πωλήσεων αναφέρεται στη δραστηριότητα των πωλητών και τη μεθοδολογία των ενεργειών τους. Η Πολιτική προϊόντος περιλαμβάνει τα στοιχεία για το προϊόν, που είναι απαραίτητα να γνωρίζουν τα στελέχη των πωλήσεων για καλύτερη κατανόηση της παραγωγικής διαδικασίας. Η τιμολογιακή πολιτική εξετάζει τους μηχανισμούς που συμβάλλουν στη διαμόρφωση μιας αποδεκτής και ανταγωνιστικής τιμής. Η Πολιτική διανομής τέλος παρέχει στη Διοίκηση Πωλήσεων τη δυνατότητα, να σχεδιάσει τη μεταφορά και διάθεση του προϊόντος στον καταναλωτή με ορθολογιστικό τρόπο.

Επιδίωξη του βιβλίου είναι, μέσω της θεωρητικής και πρακτικής αναφοράς στις παραπάνω ενότητες, να γνωρίσει τη δομή μιας σύγχρονης Οργάνωσης και Διοίκησης Πωλήσεων στους φοιτητές του Μάρκετινγκ και της Διοίκησης Επιχειρήσεων, αλλά και τα στελέχη που ασχολούνται με το προϊόν και τη διακίνησή του στην αγορά.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ (BKS.0191963)
organosi kai dioikisi poliseon photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 20.01 € μόνο 18.01
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΜΑΥΡΟΥΛΕΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 978-960-6759-66-6
Συγγραφέας: ΜΑΥΡΟΥΛΕΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Σελίδες: 264
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2011

Οι Πωλήσεις αποτελούν σήμερα στις περισσότερες επιχειρήσεις ανεξάρτητη λειτουργία, στο πλαίσιο μιας γενικότερης οργανωτικής και διοικητικής τους αναβάθμισης. Ο προσανατολισμός των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων είναι ο πελάτης και η συστηματική του φροντίδα είναι η ουσιαστική αποστολή της Διοίκησης Πωλήσεων. Οι δραστηριότητες της δηλαδή δεν περιορίζονται στην προσωπική πώληση, αλλά περιλαμβάνουν όλες τις ενέργειες που έχουν άμεση σχέση με τον πελάτη. Η διαδικασία προσέγγισης και εξυπηρέτησής του ανεβάζει όμως το κόστος του προϊόντος και υποχρεώνει τη διαμόρφωση μιας συστηματοποίησης, στην οποία εντάσσονται οργανωτικά το προϊόν, η τιμολόγηση και η διανομή.

Αυτό το σκεπτικό ακολουθεί η ανάλυση των ενοτήτων: Η Οργάνωση Πωλήσεων προσφέρει κατάλληλα μοντέλα για τη διαμόρφωση ενός αποδοτικού μηχανισμού πωλήσεων. Η Διοίκηση προσωπικού ασχολείται με τη δημιουργία, την εκπαίδευση του δυναμικού των πωλητών και τα κίνητρα αποδοτικότητας. Ο Προγραμματισμός Πωλήσεων αναφέρεται στη δραστηριότητα των πωλητών και τη μεθοδολογία των ενεργειών τους. Η Πολιτική προϊόντος περιλαμβάνει τα στοιχεία για το προϊόν, που είναι απαραίτητα να γνωρίζουν τα στελέχη των πωλήσεων για καλύτερη κατανόηση της παραγωγικής διαδικασίας. Η τιμολογιακή πολιτική εξετάζει τους μηχανισμούς που συμβάλλουν στη διαμόρφωση μιας αποδεκτής και ανταγωνιστικής τιμής. Η Πολιτική διανομής τέλος παρέχει στη Διοίκηση Πωλήσεων τη δυνατότητα, να σχεδιάσει τη μεταφορά και διάθεση του προϊόντος στον καταναλωτή με ορθολογιστικό τρόπο.

Επιδίωξη του βιβλίου είναι, μέσω της θεωρητικής και πρακτικής αναφοράς στις παραπάνω ενότητες, να γνωρίσει τη δομή μιας σύγχρονης Οργάνωσης και Διοίκησης Πωλήσεων στους φοιτητές του Μάρκετινγκ και της Διοίκησης Επιχειρήσεων, αλλά και τα στελέχη που ασχολούνται με το προϊόν και τη διακίνησή του στην αγορά.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ BKS.0191963 BKS.0191963 ΜΑΥΡΟΥΛΕΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΥΡΟΥΛΕΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΜΑΥΡΟΥΛΕΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-6759-66-6 Συγγραφέας: ΜΑΥΡΟΥΛΕΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Σελίδες: 264 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: 2011 Οι Πωλήσεις αποτελούν σήμερα στις περισσότερες επιχειρήσεις ανεξάρτητη λειτουργία, στο πλαίσιο μιας γενικότερης οργανωτικής και διοικητικής τους αναβάθμισης. Ο προσανατολισμός των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων είναι ο πελάτης και η συστηματική του φροντίδα είναι η ουσιαστική αποστολή της Διοίκησης Πωλήσεων. Οι δραστηριότητες της δηλαδή δεν περιορίζονται στην προσωπική πώληση, αλλά περιλαμβάνουν όλες τις ενέργειες που έχουν άμεση σχέση με τον πελάτη. Η διαδικασία προσέγγισης και εξυπηρέτησής του ανεβάζει όμως το κόστος του προϊόντος και υποχρεώνει τη διαμόρφωση μιας συστηματοποίησης, στην οποία εντάσσονται οργανωτικά το προϊόν, η τιμολόγηση και η διανομή. Αυτό το σκεπτικό ακολουθεί η ανάλυση των ενοτήτων: Η Οργάνωση Πωλήσεων προσφέρει κατάλληλα μοντέλα για τη διαμόρφωση ενός αποδοτικού μηχανισμού πωλήσεων. Η Διοίκηση προσωπικού ασχολείται με τη δημιουργία, την εκπαίδευση του δυναμικού των πωλητών και τα κίνητρα αποδοτικότητας. Ο Προγραμματισμός Πωλήσεων αναφέρεται στη δραστηριότητα των πωλητών και τη μεθοδολογία των ενεργειών τους. Η Πολιτική προϊόντος περιλαμβάνει τα στοιχεία για το προϊόν, που είναι απαραίτητα να γνωρίζουν τα στελέχη των πωλήσεων για καλύτερη κατανόηση της παραγωγικής διαδικασίας. Η τιμολογιακή πολιτική εξετάζει τους μηχανισμούς που συμβάλλουν στη διαμόρφωση μιας αποδεκτής και ανταγωνιστικής τιμής. Η Πολιτική διανομής τέλος παρέχει στη Διοίκηση Πωλήσεων τη δυνατότητα, να σχεδιάσει τη μεταφορά και διάθεση του προϊόντος στον καταναλωτή με ορθολογιστικό τρόπο. Επιδίωξη του βιβλίου είναι, μέσω της θεωρητικής και πρακτικής αναφοράς στις παραπάνω ενότητες, να γνωρίσει τη δομή μιας σύγχρονης Οργάνωσης και Διοίκησης Πωλήσεων στους φοιτητές του Μάρκετινγκ και της Διοίκησης Επιχειρήσεων, αλλά και τα στελέχη που ασχολούνται με το προϊόν και τη διακίνησή του στην αγορά.
16.21
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή