ISBN: 960-209-855-4 Συγγραφέας: JOBBER DAVID, LANCASTER GEOFF Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ Σελίδες: 584 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: 2005 Το βιβλίο είναι ιδανικό βοήθημα για όλους τους σπουδαστές που μελετούν τη διοίκηση πωλήσεων, το μάρκετινγκ, και τη διοίκηση επιχειρήσεων, καθώς και για τους πωλητές και τα στελέχη πωλήσεων. Αυτή η έκδοση συνεχίζει να δίνει έμφαση στις τεχνικές πωλήσεων και στις διεθνείς πλευρές της πώλησης και της διοίκησης των πωλήσεων για να δείξει τη σημασία των διεθνών αγορών για τις εταιρείες. Τα καινούργια και ενημερωμένα μέρη του βιβλίου περιλαμβάνουν: Ένα καινούργιο κεφάλαιο για το Διαδίκτυο και τις Εφαρμογές της Τεχνολογίας των Πληροφοριών στις Πωλήσεις, με μια ενότητα για τη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες Ένα κεφάλαιο αφιερωμένο στο 'Aμεσο Μάρκετινγκ Πολλές νέες και ενημερωμένες περιπτωσιολογικές μελέτες Περισσότερα παραδείγματα από την οργάνωση και τη διοίκηση πωλήσεων στην πράξη Μια αναλυτικότερη προσέγγιση στο θέμα της Ηθικής στις Πωλήσεις Μια καινούργια ενότητα για την Ηγεσία στο κεφάλαιο για την Παρακίνηση και Εκπαίδευση Αναφορά στις πωλήσεις ως κλάδο επαγγελματικής σταδιοδρομίας Το βιβλίο περιέχει πολλές τεχνικές πωλήσεων και απευθύνεται τόσο σε σπουδαστές όσο και σε επαγγελματίες αυτού του τομέα.
|