To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
 
 
 
   
 
oikonomika toy politismoy photo

oikonomika toy politismoy photo


ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

BKS.0043157      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
HELLMANZIK CHRISTIANE στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΕΛΕΤΕΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.12.50 €
μόνο11.25 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-618-5036-82-9
Συγγραφέας: HELLMANZIK CHRISTIANE
Εκδοτικός οίκος: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ
Σελίδες: 208
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2022

Οι πολιτιστικές βιομηχανίες με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους συμβάλλουν σημαντικά στην παγκόσμια οικονομία και θεωρούνται στρατηγικοί τομείς για τη βιώσιμη οικονομική ανάπτυξη. Ωστόσο, κλάδοι όπως οι εικαστικές τέχνες, ο κινηματογράφος, η μουσική, οι παραστατικές τέχνες, οι εκδόσεις, η τηλεόραση και το ραδιόφωνο παρουσιάζουν ιδιαίτερες προκλήσεις για την οικονομική ανάλυση. Πρόκειται για αγαθά ή υπηρεσίες που μπορεί να είναι είτε δημόσια είτε ιδιωτικά, να προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα ή να διατίθενται ελεύθερα, που καταναλώνονται και δημιουργούνται, ενώ επιπλέον επηρεάζονται από τις εκάστοτε τάσεις και την τεχνολογική ανάπτυξη.

Αυτή η εισαγωγή στα οικονομικά του πολιτισμού εξετάζει την αγορά των δημιουργικών έργων και αποκαλύπτει τις οικονομικές σχέσεις μεταξύ της ανθρώπινης δημιουργικότητας, της πνευματικής ιδιοκτησίας και της τεχνολογίας. Μέσω της επιμελημένης χρήσης μελετών περίπτωσης, το βιβλίο διερευνά τις βασικές οικονομικές έννοιες, όπως η προσφορά και η ζήτηση, ο ανταγωνισμός και η τιμολόγηση, παράλληλα με τις μακροοικονομικές τάσεις, όπως η παγκοσμιοποίηση, η ψηφιοποίηση και το διαδίκτυο, οι οποίες αλλάζουν τα επιχειρηματικά μοντέλα του κλάδου.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ (BKS.0043157)
oikonomika toy politismoy photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 12.50 € μόνο 11.25
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
HELLMANZIK CHRISTIANE στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 978-618-5036-82-9
Συγγραφέας: HELLMANZIK CHRISTIANE
Εκδοτικός οίκος: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ
Σελίδες: 208
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2022

Οι πολιτιστικές βιομηχανίες με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους συμβάλλουν σημαντικά στην παγκόσμια οικονομία και θεωρούνται στρατηγικοί τομείς για τη βιώσιμη οικονομική ανάπτυξη. Ωστόσο, κλάδοι όπως οι εικαστικές τέχνες, ο κινηματογράφος, η μουσική, οι παραστατικές τέχνες, οι εκδόσεις, η τηλεόραση και το ραδιόφωνο παρουσιάζουν ιδιαίτερες προκλήσεις για την οικονομική ανάλυση. Πρόκειται για αγαθά ή υπηρεσίες που μπορεί να είναι είτε δημόσια είτε ιδιωτικά, να προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα ή να διατίθενται ελεύθερα, που καταναλώνονται και δημιουργούνται, ενώ επιπλέον επηρεάζονται από τις εκάστοτε τάσεις και την τεχνολογική ανάπτυξη.

Αυτή η εισαγωγή στα οικονομικά του πολιτισμού εξετάζει την αγορά των δημιουργικών έργων και αποκαλύπτει τις οικονομικές σχέσεις μεταξύ της ανθρώπινης δημιουργικότητας, της πνευματικής ιδιοκτησίας και της τεχνολογίας. Μέσω της επιμελημένης χρήσης μελετών περίπτωσης, το βιβλίο διερευνά τις βασικές οικονομικές έννοιες, όπως η προσφορά και η ζήτηση, ο ανταγωνισμός και η τιμολόγηση, παράλληλα με τις μακροοικονομικές τάσεις, όπως η παγκοσμιοποίηση, η ψηφιοποίηση και το διαδίκτυο, οι οποίες αλλάζουν τα επιχειρηματικά μοντέλα του κλάδου.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ BKS.0043157 BKS.0043157 HELLMANZIK CHRISTIANE HELLMANZIK CHRISTIANE MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •HELLMANZIK CHRISTIANE στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-618-5036-82-9 Συγγραφέας: HELLMANZIK CHRISTIANE Εκδοτικός οίκος: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ Σελίδες: 208 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2022 Οι πολιτιστικές βιομηχανίες με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους συμβάλλουν σημαντικά στην παγκόσμια οικονομία και θεωρούνται στρατηγικοί τομείς για τη βιώσιμη οικονομική ανάπτυξη. Ωστόσο, κλάδοι όπως οι εικαστικές τέχνες, ο κινηματογράφος, η μουσική, οι παραστατικές τέχνες, οι εκδόσεις, η τηλεόραση και το ραδιόφωνο παρουσιάζουν ιδιαίτερες προκλήσεις για την οικονομική ανάλυση. Πρόκειται για αγαθά ή υπηρεσίες που μπορεί να είναι είτε δημόσια είτε ιδιωτικά, να προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα ή να διατίθενται ελεύθερα, που καταναλώνονται και δημιουργούνται, ενώ επιπλέον επηρεάζονται από τις εκάστοτε τάσεις και την τεχνολογική ανάπτυξη. Αυτή η εισαγωγή στα οικονομικά του πολιτισμού εξετάζει την αγορά των δημιουργικών έργων και αποκαλύπτει τις οικονομικές σχέσεις μεταξύ της ανθρώπινης δημιουργικότητας, της πνευματικής ιδιοκτησίας και της τεχνολογίας. Μέσω της επιμελημένης χρήσης μελετών περίπτωσης, το βιβλίο διερευνά τις βασικές οικονομικές έννοιες, όπως η προσφορά και η ζήτηση, ο ανταγωνισμός και η τιμολόγηση, παράλληλα με τις μακροοικονομικές τάσεις, όπως η παγκοσμιοποίηση, η ψηφιοποίηση και το διαδίκτυο, οι οποίες αλλάζουν τα επιχειρηματικά μοντέλα του κλάδου.
10.13
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή