“...Η προετοιμασία για ένα δημιουργικό επάγγελμα είναι μια εκπαίδευση προς την τελειότητα, συγκρίσιμη με την προπόνηση ενός αθλητή. Δεν πρέπει να αντιλαμβανόμαστε την τελειότητα ως το εξαιρετικό κατόρθωμα μιας τυχερής στιγμής, ως επιτυχία, χάρη, ταλέντο ή τύχη, αλλά ως μια συνήθεια, καθώς και ένα περιβάλλον, που χαρακτηρίζεται από την ανακάλυψη των ορίων μας και την ανάγκη να τα υπερβούμε. Το να μάθεις την τεχνική είναι το πρώτο βήμα για να ελευθερωθείς από αυτήν και να την απορρίψεις. Η εκπαίδευση επιτυγχάνει τον στόχο της μόνο αν δημιουργεί κάτι όμοιο με παγόβουνο, όπου το αναδυόμενο κομμάτι είναι η συγκεχυμένη γνώση και το βυθισμένο η ενεργή γνώση, η οποία είναι ρητή στην πράξη και μόνο ύστερα μπορούμε να την εκφράσουμε με λόγια.
Υπάρχει ένα κομμάτι του θεάτρου που είναι βυθισμένο και που εμείς δεν το βλέπουμε ή δεν θέλουμε να το δούμε. Όποιος γράφει χρονογραφήματα και ιστορία τείνει να βλέπει μόνο τις ημιδιαφανείς κορυφές των βουνών από πάγο καθώς περνούν από δίπλα του, μεταφέροντας μαζί τους τα ακίνητα πλοία. Αγνοεί τους άπειρους και δυσδιάκριτους δρόμους μέσα στους οποίους μια πληθώρα θεάτρων είναι παρόντα στην κοινωνία, συνήθως ανώνυμα, χωρίς ονόματα διάσημων καλλιτεχνών ή με καλλιτέχνες που γίνονται γνωστοί μόνο μετά τον θάνατό τους. Το θέατρο είναι ένα μέσο για να υφάνεις σχέσεις, να ζήσεις μια ανεξάρτητη από περιστασιακές πιέσεις ζωή, να διατηρήσεις τη δίψα για ένα μέλλον που μοιάζει ακατόρθωτο, να δημιουργήσεις μια όαση «φυσιολογικής» ζωής εν μέσω της αμείλικτης πορείας της Ιστορίας, να φέρεις το άρωμα της ελευθερίας στις φυλακές και να καλλιεργήσεις, μη καταστροφικά, τη δική σου εξέγερση...”
“...Η προετοιμασία για ένα δημιουργικό επάγγελμα είναι μια εκπαίδευση προς την τελειότητα, συγκρίσιμη με την προπόνηση ενός αθλητή. Δεν πρέπει να αντιλαμβανόμαστε την τελειότητα ως το εξαιρετικό κατόρθωμα μιας τυχερής στιγμής, ως επιτυχία, χάρη, ταλέντο ή τύχη, αλλά ως μια συνήθεια, καθώς και ένα περιβάλλον, που χαρακτηρίζεται από την ανακάλυψη των ορίων μας και την ανάγκη να τα υπερβούμε. Το να μάθεις την τεχνική είναι το πρώτο βήμα για να ελευθερωθείς από αυτήν και να την απορρίψεις. Η εκπαίδευση επιτυγχάνει τον στόχο της μόνο αν δημιουργεί κάτι όμοιο με παγόβουνο, όπου το αναδυόμενο κομμάτι είναι η συγκεχυμένη γνώση και το βυθισμένο η ενεργή γνώση, η οποία είναι ρητή στην πράξη και μόνο ύστερα μπορούμε να την εκφράσουμε με λόγια.
Υπάρχει ένα κομμάτι του θεάτρου που είναι βυθισμένο και που εμείς δεν το βλέπουμε ή δεν θέλουμε να το δούμε. Όποιος γράφει χρονογραφήματα και ιστορία τείνει να βλέπει μόνο τις ημιδιαφανείς κορυφές των βουνών από πάγο καθώς περνούν από δίπλα του, μεταφέροντας μαζί τους τα ακίνητα πλοία. Αγνοεί τους άπειρους και δυσδιάκριτους δρόμους μέσα στους οποίους μια πληθώρα θεάτρων είναι παρόντα στην κοινωνία, συνήθως ανώνυμα, χωρίς ονόματα διάσημων καλλιτεχνών ή με καλλιτέχνες που γίνονται γνωστοί μόνο μετά τον θάνατό τους. Το θέατρο είναι ένα μέσο για να υφάνεις σχέσεις, να ζήσεις μια ανεξάρτητη από περιστασιακές πιέσεις ζωή, να διατηρήσεις τη δίψα για ένα μέλλον που μοιάζει ακατόρθωτο, να δημιουργήσεις μια όαση «φυσιολογικής» ζωής εν μέσω της αμείλικτης πορείας της Ιστορίας, να φέρεις το άρωμα της ελευθερίας στις φυλακές και να καλλιεργήσεις, μη καταστροφικά, τη δική σου εξέγερση...”
ΟΙ ΖΩΕΣ ΜΟΥ ΣΤΟ ΤΡΙΤΟ ΘΕΑΤΡΟBKS.0166353BKS.0166353BARBA EUGENIOBARBA EUGENIOΘΕΑΤΡΟΚατηγορία: ΘΕΑΤΡΟ •BARBA EUGENIO στην κατηγορία ΘΕΑΤΡΟ ISBN: 978-960-628-269-0 Συγγραφέας: BARBA EUGENIO Εκδοτικός οίκος: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΠΑ Σειρά: ΘΕΩΡΕΙΑ ΜΕΛΕΤΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ Σελίδες: 513 Διαστάσεις: 16Χ23 Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2023 ΔΙΑΦΟΡΑ, ΤΕΧΝΗ, ΕΞΕΓΕΡΣΗ “...Η προετοιμασία για ένα δημιουργικό επάγγελμα είναι μια εκπαίδευση προς την τελειότητα, συγκρίσιμη με την προπόνηση ενός αθλητή. Δεν πρέπει να αντιλαμβανόμαστε την τελειότητα ως το εξαιρετικό κατόρθωμα μιας τυχερής στιγμής, ως επιτυχία, χάρη, ταλέντο ή τύχη, αλλά ως μια συνήθεια, καθώς και ένα περιβάλλον, που χαρακτηρίζεται από την ανακάλυψη των ορίων μας και την ανάγκη να τα υπερβούμε. Το να μάθεις την τεχνική είναι το πρώτο βήμα για να ελευθερωθείς από αυτήν και να την απορρίψεις. Η εκπαίδευση επιτυγχάνει τον στόχο της μόνο αν δημιουργεί κάτι όμοιο με παγόβουνο, όπου το αναδυόμενο κομμάτι είναι η συγκεχυμένη γνώση και το βυθισμένο η ενεργή γνώση, η οποία είναι ρητή στην πράξη και μόνο ύστερα μπορούμε να την εκφράσουμε με λόγια. Υπάρχει ένα κομμάτι του θεάτρου που είναι βυθισμένο και που εμείς δεν το βλέπουμε ή δεν θέλουμε να το δούμε. Όποιος γράφει χρονογραφήματα και ιστορία τείνει να βλέπει μόνο τις ημιδιαφανείς κορυφές των βουνών από πάγο καθώς περνούν από δίπλα του, μεταφέροντας μαζί τους τα ακίνητα πλοία. Αγνοεί τους άπειρους και δυσδιάκριτους δρόμους μέσα στους οποίους μια πληθώρα θεάτρων είναι παρόντα στην κοινωνία, συνήθως ανώνυμα, χωρίς ονόματα διάσημων καλλιτεχνών ή με καλλιτέχνες που γίνονται γνωστοί μόνο μετά τον θάνατό τους. Το θέατρο είναι ένα μέσο για να υφάνεις σχέσεις, να ζήσεις μια ανεξάρτητη από περιστασιακές πιέσεις ζωή, να διατηρήσεις τη δίψα για ένα μέλλον που μοιάζει ακατόρθωτο, να δημιουργήσεις μια όαση «φυσιολογικής» ζωής εν μέσω της αμείλικτης πορείας της Ιστορίας, να φέρεις το άρωμα της ελευθερίας στις φυλακές και να καλλιεργήσεις, μη καταστροφικά, τη δική σου εξέγερση...” Eugenio Barba ΟΙ ΖΩΕΣ ΜΟΥ ΣΤΟ ΤΡΙΤΟ ΘΕΑΤΡΟ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση