To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 
 
 
   
 
oi koinonikes epistimes sti deyterobathmia ekpaideysi photo

oi koinonikes epistimes sti deyterobathmia ekpaideysi photo


ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

BKS.0091069      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΦΡΑΓΚΟΥΛΙΔΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ-ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

20.60 €
Προτεινόμενη λιανική 22.89 €

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-553-076-1
Συγγραφέας: ΦΡΑΓΚΟΥΛΙΔΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
Εκδοτικός οίκος: OPPORTUNA
Σελίδες: 356
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2021

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΩΡΟΛΟΓΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ (1982-2005)

Οι Κοινωνικές Επιστήμες εντάχθηκαν στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση διεθνώς, αποσκοπώντας στην κοινωνικοποίηση των νέων με την δημοκρατική κοινωνική οργάνωση της σύγχρονης αστικής κοινωνίας. Αν και το περιεχόμενο των Αναλυτικών Προγραμμάτων τους για πολλά χρόνια ποικίλει, ωστόσο οι έρευνες σε Η.Π.Α. και Αγγλία έδειξαν ότι κατάφεραν να επιτελέσουν τον σκοπό για τον οποίο συντάχθηκαν.

Στη χώρα μας η εισαγωγή και η αλλαγή των Αναλυτικών Προγραμμάτων των Κοινωνικών Επιστημών εντάσσεται στις χρηματοδοτούμενες εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις, οι οποίες συντελέστηκαν μέσω του Ε.Π.Ε.Α.Ε.Κ. I & II ως μια προσπάθεια εναρμονισμού της ελληνικής εκπαιδευτικής πολιτικής με εκείνη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Αντικείμενο της παρούσας μελέτης είναι ο ρόλος των Κοινωνικών Επιστημών, ο οποίος αναδεικνύεται μέσα από τη μελέτη των Αναλυτικών και Ωρολογίων Προγραμμάτων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση από το 1982 έως το 2005. Τα συμπεράσματα της έρευνας επικεντρώνονται στα χαρακτηριστικά των Αναλυτικών Προγραμμάτων, στο κυρίαρχο μοντέλο και το διδακτικό παράδειγμα που αναδείχθηκε, στις επιστημολογικές επιλογές των διαδικασιών μάθησης καθώς και στην ιεράρχηση της σχολικής γνώσης, η οποία καταδεικνύεται μέσα από την ταξινόμηση των γνωστικών αντικειμένων, την εμφάνιση ή την απάλειψη των μαθημάτων, τη θέση τους ως υποχρεωτικών ή μαθημάτων επιλογής καθώς και τη σειρά εμφάνισής τους.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (BKS.0091069)
oi koinonikes epistimes sti deyterobathmia ekpaideysi photo
Κατόπιν παραγγελίας

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

Wishlist
Share
20.60 €
Προτεινόμενη λιανική 22.89 €
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΦΡΑΓΚΟΥΛΙΔΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-553-076-1
Συγγραφέας: ΦΡΑΓΚΟΥΛΙΔΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
Εκδοτικός οίκος: OPPORTUNA
Σελίδες: 356
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2021

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΩΡΟΛΟΓΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ (1982-2005)

Οι Κοινωνικές Επιστήμες εντάχθηκαν στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση διεθνώς, αποσκοπώντας στην κοινωνικοποίηση των νέων με την δημοκρατική κοινωνική οργάνωση της σύγχρονης αστικής κοινωνίας. Αν και το περιεχόμενο των Αναλυτικών Προγραμμάτων τους για πολλά χρόνια ποικίλει, ωστόσο οι έρευνες σε Η.Π.Α. και Αγγλία έδειξαν ότι κατάφεραν να επιτελέσουν τον σκοπό για τον οποίο συντάχθηκαν.

Στη χώρα μας η εισαγωγή και η αλλαγή των Αναλυτικών Προγραμμάτων των Κοινωνικών Επιστημών εντάσσεται στις χρηματοδοτούμενες εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις, οι οποίες συντελέστηκαν μέσω του Ε.Π.Ε.Α.Ε.Κ. I & II ως μια προσπάθεια εναρμονισμού της ελληνικής εκπαιδευτικής πολιτικής με εκείνη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Αντικείμενο της παρούσας μελέτης είναι ο ρόλος των Κοινωνικών Επιστημών, ο οποίος αναδεικνύεται μέσα από τη μελέτη των Αναλυτικών και Ωρολογίων Προγραμμάτων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση από το 1982 έως το 2005. Τα συμπεράσματα της έρευνας επικεντρώνονται στα χαρακτηριστικά των Αναλυτικών Προγραμμάτων, στο κυρίαρχο μοντέλο και το διδακτικό παράδειγμα που αναδείχθηκε, στις επιστημολογικές επιλογές των διαδικασιών μάθησης καθώς και στην ιεράρχηση της σχολικής γνώσης, η οποία καταδεικνύεται μέσα από την ταξινόμηση των γνωστικών αντικειμένων, την εμφάνιση ή την απάλειψη των μαθημάτων, τη θέση τους ως υποχρεωτικών ή μαθημάτων επιλογής καθώς και τη σειρά εμφάνισής τους.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ BKS.0091069 BKS.0091069 ΦΡΑΓΚΟΥΛΙΔΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΦΡΑΓΚΟΥΛΙΔΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΦΡΑΓΚΟΥΛΙΔΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-553-076-1 Συγγραφέας: ΦΡΑΓΚΟΥΛΙΔΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Εκδοτικός οίκος: OPPORTUNA Σελίδες: 356 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2021 Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΩΡΟΛΟΓΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ (1982-2005) Οι Κοινωνικές Επιστήμες εντάχθηκαν στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση διεθνώς, αποσκοπώντας στην κοινωνικοποίηση των νέων με την δημοκρατική κοινωνική οργάνωση της σύγχρονης αστικής κοινωνίας. Αν και το περιεχόμενο των Αναλυτικών Προγραμμάτων τους για πολλά χρόνια ποικίλει, ωστόσο οι έρευνες σε Η.Π.Α. και Αγγλία έδειξαν ότι κατάφεραν να επιτελέσουν τον σκοπό για τον οποίο συντάχθηκαν. Στη χώρα μας η εισαγωγή και η αλλαγή των Αναλυτικών Προγραμμάτων των Κοινωνικών Επιστημών εντάσσεται στις χρηματοδοτούμενες εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις, οι οποίες συντελέστηκαν μέσω του Ε.Π.Ε.Α.Ε.Κ. I & II ως μια προσπάθεια εναρμονισμού της ελληνικής εκπαιδευτικής πολιτικής με εκείνη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Αντικείμενο της παρούσας μελέτης είναι ο ρόλος των Κοινωνικών Επιστημών, ο οποίος αναδεικνύεται μέσα από τη μελέτη των Αναλυτικών και Ωρολογίων Προγραμμάτων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση από το 1982 έως το 2005. Τα συμπεράσματα της έρευνας επικεντρώνονται στα χαρακτηριστικά των Αναλυτικών Προγραμμάτων, στο κυρίαρχο μοντέλο και το διδακτικό παράδειγμα που αναδείχθηκε, στις επιστημολογικές επιλογές των διαδικασιών μάθησης καθώς και στην ιεράρχηση της σχολικής γνώσης, η οποία καταδεικνύεται μέσα από την ταξινόμηση των γνωστικών αντικειμένων, την εμφάνιση ή την απάλειψη των μαθημάτων, τη θέση τους ως υποχρεωτικών ή μαθημάτων επιλογής καθώς και τη σειρά εμφάνισής τους.
18.54
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή