To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
 
 
 
   
 
oi arxes kai i praktiki toy marketingk photo

oi arxes kai i praktiki toy marketingk photo


ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

BKS.0566059      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
JOBBER DAVID, ELLIS CHADWICK FIONA στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.95.40 €
μόνο85.86 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-02-4050-4
Συγγραφέας: JOBBER DAVID, ELLIS CHADWICK FIONA
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Μετάφραση: ΧΑΤΖΗΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΣ, ΜΠΑΣΑΓΙΑΝΝΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
Σελίδες: 1004
Διαστάσεις: 21Χ29
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2023

Η ένατη έκδοση του κορυφαίου ακαδημαϊκού συγγράμματος της McGraw Hill, ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ των David Jobber και Fiona Ellis Chadwick, παρέχει μία σύγχρονη και μοντέρνα εισαγωγή στο μάρκετινγκ για φοιτητές, καθηγητές, εκπαιδευτές και στελέχη επιχειρήσεων. Το βιβλίο καλύπτει ένα εύρος θεμάτων μάρκετινγκ μεταξύ των άλλων: τη σημασία της αξίας του πελάτη παράλληλα με τα 4Ps, της αξίας μέσω των επωνυμιών των προϊόντων/υπηρεσιών, της αξίας μέσω στρατηγικών διαχείρισης σχέσεων πελατών, τη στρατηγική προϊόντος την ανάλυση ανταγωνιστών. Στο παρόν σύγγραμμα παρουσιάζονται οι τελευταίες εξελίξεις και τάσεις ως προς το κοινωνικό και ηθικό μάρκετινγκ και τις αλλαγές στις τεχνολογίες αιχμής.

Το σύγγραμμα με την εγκυρότητα των κειμένων του, διευκολύνει τους αναγνώστες να κατανοήσουν το ευρύτερο πλαίσιο των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ εντός των επιχειρήσεων, με την χρήση καινοτόμων παραδειγμάτων μάρκετινγκ στην πράξη. Οι σύγχρονες μελέτες περιπτώσεων παρέχουν στους φοιτητές αλλά και στα στελέχη μάρκετινγκ πολύτιμη πρακτική στη ανάπτυξη δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων και εφαρμογή των γνώσεων στη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων.

Η δομή του συγγράμματος "Αρχές και η Πρακτική του Μάρκετινγκ" διαθέτει βραβευμένη εμπειρία προσαρμοστικής ανάγνωσης, γεγονός που συμβάλλει στην κατανόηση των εννοιών και στην βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων των φοιτητών αλλά και στην αποτελεσματικότητα των διαλέξεων.

Ενισχύει την κριτική σκέψη των ενδιαφερομένων μερών ώστε μετέπειτα να μπορούν να εφαρμόσουν τις αποκτηθείσες γνώσεις στην επαγγελματική τους σταδιοδρομία.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (BKS.0566059)
oi arxes kai i praktiki toy marketingk photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 95.40 € μόνο 85.86
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
JOBBER DAVID, ELLIS CHADWICK FIONA στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 978-960-02-4050-4
Συγγραφέας: JOBBER DAVID, ELLIS CHADWICK FIONA
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Μετάφραση: ΧΑΤΖΗΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΣ, ΜΠΑΣΑΓΙΑΝΝΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
Σελίδες: 1004
Διαστάσεις: 21Χ29
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2023

Η ένατη έκδοση του κορυφαίου ακαδημαϊκού συγγράμματος της McGraw Hill, ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ των David Jobber και Fiona Ellis Chadwick, παρέχει μία σύγχρονη και μοντέρνα εισαγωγή στο μάρκετινγκ για φοιτητές, καθηγητές, εκπαιδευτές και στελέχη επιχειρήσεων. Το βιβλίο καλύπτει ένα εύρος θεμάτων μάρκετινγκ μεταξύ των άλλων: τη σημασία της αξίας του πελάτη παράλληλα με τα 4Ps, της αξίας μέσω των επωνυμιών των προϊόντων/υπηρεσιών, της αξίας μέσω στρατηγικών διαχείρισης σχέσεων πελατών, τη στρατηγική προϊόντος την ανάλυση ανταγωνιστών. Στο παρόν σύγγραμμα παρουσιάζονται οι τελευταίες εξελίξεις και τάσεις ως προς το κοινωνικό και ηθικό μάρκετινγκ και τις αλλαγές στις τεχνολογίες αιχμής.

Το σύγγραμμα με την εγκυρότητα των κειμένων του, διευκολύνει τους αναγνώστες να κατανοήσουν το ευρύτερο πλαίσιο των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ εντός των επιχειρήσεων, με την χρήση καινοτόμων παραδειγμάτων μάρκετινγκ στην πράξη. Οι σύγχρονες μελέτες περιπτώσεων παρέχουν στους φοιτητές αλλά και στα στελέχη μάρκετινγκ πολύτιμη πρακτική στη ανάπτυξη δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων και εφαρμογή των γνώσεων στη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων.

Η δομή του συγγράμματος "Αρχές και η Πρακτική του Μάρκετινγκ" διαθέτει βραβευμένη εμπειρία προσαρμοστικής ανάγνωσης, γεγονός που συμβάλλει στην κατανόηση των εννοιών και στην βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων των φοιτητών αλλά και στην αποτελεσματικότητα των διαλέξεων.

Ενισχύει την κριτική σκέψη των ενδιαφερομένων μερών ώστε μετέπειτα να μπορούν να εφαρμόσουν τις αποκτηθείσες γνώσεις στην επαγγελματική τους σταδιοδρομία.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ BKS.0566059 BKS.0566059 JOBBER DAVID, ELLIS CHADWICK FIONA JOBBER DAVID, ELLIS CHADWICK FIONA MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •JOBBER DAVID, ELLIS CHADWICK FIONA στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-02-4050-4 Συγγραφέας: JOBBER DAVID, ELLIS CHADWICK FIONA Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ Μετάφραση: ΧΑΤΖΗΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΣ, ΜΠΑΣΑΓΙΑΝΝΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ Σελίδες: 1004 Διαστάσεις: 21Χ29 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2023 Η ένατη έκδοση του κορυφαίου ακαδημαϊκού συγγράμματος της McGraw Hill, ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ των David Jobber και Fiona Ellis Chadwick, παρέχει μία σύγχρονη και μοντέρνα εισαγωγή στο μάρκετινγκ για φοιτητές, καθηγητές, εκπαιδευτές και στελέχη επιχειρήσεων. Το βιβλίο καλύπτει ένα εύρος θεμάτων μάρκετινγκ μεταξύ των άλλων: τη σημασία της αξίας του πελάτη παράλληλα με τα 4Ps, της αξίας μέσω των επωνυμιών των προϊόντων/υπηρεσιών, της αξίας μέσω στρατηγικών διαχείρισης σχέσεων πελατών, τη στρατηγική προϊόντος την ανάλυση ανταγωνιστών. Στο παρόν σύγγραμμα παρουσιάζονται οι τελευταίες εξελίξεις και τάσεις ως προς το κοινωνικό και ηθικό μάρκετινγκ και τις αλλαγές στις τεχνολογίες αιχμής. Το σύγγραμμα με την εγκυρότητα των κειμένων του, διευκολύνει τους αναγνώστες να κατανοήσουν το ευρύτερο πλαίσιο των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ εντός των επιχειρήσεων, με την χρήση καινοτόμων παραδειγμάτων μάρκετινγκ στην πράξη. Οι σύγχρονες μελέτες περιπτώσεων παρέχουν στους φοιτητές αλλά και στα στελέχη μάρκετινγκ πολύτιμη πρακτική στη ανάπτυξη δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων και εφαρμογή των γνώσεων στη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων. Η δομή του συγγράμματος "Αρχές και η Πρακτική του Μάρκετινγκ" διαθέτει βραβευμένη εμπειρία προσαρμοστικής ανάγνωσης, γεγονός που συμβάλλει στην κατανόηση των εννοιών και στην βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων των φοιτητών αλλά και στην αποτελεσματικότητα των διαλέξεων. Ενισχύει την κριτική σκέψη των ενδιαφερομένων μερών ώστε μετέπειτα να μπορούν να εφαρμόσουν τις αποκτηθείσες γνώσεις στην επαγγελματική τους σταδιοδρομία.
77.27
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή