Ένας «πονοκέφαλος» για φοιτητές/τριες κατά τη διάρκεια των σπουδών τους είναι και η υποχρέωσή τους να συγγράψουν επιστημονικές μελέτες, είτε στο πλαίσιο σεμιναριακών μαθημάτων είτε στο τέλος των σπουδών τους με την πτυχιακή εργασία.
Ερωτήματα λανθάνοντα ή και έκδηλα που ανακαλύπτουν είναι, μεταξύ άλλων:
Πώς θα εκμαιεύσω τις αξιώσεις του επόπτη καθηγητή;
Από πού θα ξεκινήσω την εργασία μου και πώς θα προχωρήσω;
Πώς θα τιθασεύσω το βιβλιογραφικό υλικό;
Ποιος είναι ο μεθοδολογικός σχεδιασμός που θα πρέπει να ακολουθήσω;
Πώς θα οργανώσω τα κεφάλαια της μελέτης μου;
Πώς θα παραθέσω τη βιβλιογραφία και τις παραπομπές;
Σχεδόν σε όλα τα μαθήματα, ο διδάσκων δίνει ένα συνοπτικό μεθοδολογικό πλαίσιο όσον αφορά στη συγγραφή επιστημονικής εργασίας. Εντούτοις, οι φοιτητές/τριες νιώθουν άοπλοι, χωρίς εφόδια και αποσκευές, όταν κάτι τέτοιο απαιτηθεί στην πράξη. Και οι αδυναμίες, οι ελλείψεις, τα κενά, εντοπίζονται στη συνέχεια όταν εκκινήσει η υλοποίηση ενός σχεδίου εργασίας ή ακόμα και όταν έχει ολοκληρωθεί.
Ο παρών Οδηγός αποσκοπεί να απαντήσει σε μερικά από τα παραπάνω ερωτήματα. Πρόκειται για ένα χρηστικό εγχειρίδιο, στο μέτρο του δυνατού, όπου έγινε προσπάθεια να συμπεριληφθούν βασικά μεθοδολογικά στοιχεία, που θα διευκολύνουν το εγχείρημα του εκπαιδευόμενου, ανεξάρτητα από το περιεχόμενο της ερευνητικής του μελέτης, να οργανώσει αποτελεσματικά, συστηματικά και με βάση την επιστημονική δεοντολογία τη δική του εργασία. Είναι ένα πρακτικό και συνοπτικό βοήθημα για τον προπτυχιακό φοιτητή, για το μετεκπαιδευόμενο εκπαιδευτικό και μερικώς για το μεταπτυχιακό φοιτητή που εκπονούν εμπειρική ή βιβλιογραφική μελέτη στο πλαίσιο των σπουδων τους. Χωρίς να διεκδικεί εύσημα εξαντλητικής παρουσίασης όλων των πτυχών του εν λόγω θέματος, ο προκείμενος Οδηγός, μέσα από πολλαπλά παραδείγματα, ευελπιστούμε ότι καλύπτει ένα σημαντικό κενό και συμπληρώνει τα σχετικά ελληνικά δεδομένα.
Ένας «πονοκέφαλος» για φοιτητές/τριες κατά τη διάρκεια των σπουδών τους είναι και η υποχρέωσή τους να συγγράψουν επιστημονικές μελέτες, είτε στο πλαίσιο σεμιναριακών μαθημάτων είτε στο τέλος των σπουδών τους με την πτυχιακή εργασία.
Ερωτήματα λανθάνοντα ή και έκδηλα που ανακαλύπτουν είναι, μεταξύ άλλων: • Πώς θα εκμαιεύσω τις αξιώσεις του επόπτη καθηγητή; • Από πού θα ξεκινήσω την εργασία μου και πώς θα προχωρήσω; • Πώς θα τιθασεύσω το βιβλιογραφικό υλικό; • Ποιος είναι ο μεθοδολογικός σχεδιασμός που θα πρέπει να ακολουθήσω; • Πώς θα οργανώσω τα κεφάλαια της μελέτης μου; • Πώς θα παραθέσω τη βιβλιογραφία και τις παραπομπές;
Σχεδόν σε όλα τα μαθήματα, ο διδάσκων δίνει ένα συνοπτικό μεθοδολογικό πλαίσιο όσον αφορά στη συγγραφή επιστημονικής εργασίας. Εντούτοις, οι φοιτητές/τριες νιώθουν άοπλοι, χωρίς εφόδια και αποσκευές, όταν κάτι τέτοιο απαιτηθεί στην πράξη. Και οι αδυναμίες, οι ελλείψεις, τα κενά, εντοπίζονται στη συνέχεια όταν εκκινήσει η υλοποίηση ενός σχεδίου εργασίας ή ακόμα και όταν έχει ολοκληρωθεί.
Ο παρών Οδηγός αποσκοπεί να απαντήσει σε μερικά από τα παραπάνω ερωτήματα. Πρόκειται για ένα χρηστικό εγχειρίδιο, στο μέτρο του δυνατού, όπου έγινε προσπάθεια να συμπεριληφθούν βασικά μεθοδολογικά στοιχεία, που θα διευκολύνουν το εγχείρημα του εκπαιδευόμενου, ανεξάρτητα από το περιεχόμενο της ερευνητικής του μελέτης, να οργανώσει αποτελεσματικά, συστηματικά και με βάση την επιστημονική δεοντολογία τη δική του εργασία. Είναι ένα πρακτικό και συνοπτικό βοήθημα για τον προπτυχιακό φοιτητή, για το μετεκπαιδευόμενο εκπαιδευτικό και μερικώς για το μεταπτυχιακό φοιτητή που εκπονούν εμπειρική ή βιβλιογραφική μελέτη στο πλαίσιο των σπουδων τους. Χωρίς να διεκδικεί εύσημα εξαντλητικής παρουσίασης όλων των πτυχών του εν λόγω θέματος, ο προκείμενος Οδηγός, μέσα από πολλαπλά παραδείγματα, ευελπιστούμε ότι καλύπτει ένα σημαντικό κενό και συμπληρώνει τα σχετικά ελληνικά δεδομένα.
ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣBKS.0071037BKS.0071037ΑΝΔΡΕΑΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΒΑΜΒΟΥΚΑΣ ΜΙΧΑΗΛΑΝΔΡΕΑΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΒΑΜΒΟΥΚΑΣ ΜΙΧΑΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΚατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΑΝΔΡΕΑΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΒΑΜΒΟΥΚΑΣ ΜΙΧΑΗΛ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-954-136-7 Συγγραφέας: ΑΝΔΡΕΑΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΒΑΜΒΟΥΚΑΣ ΜΙΧΑΗΛ Εκδοτικός οίκος: ΔΙΑΔΡΑΣΗ Σελίδες: 132 Διαστάσεις: 15Χ23 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2011 ΣΕΜΙΝΑΡΙΑΚΗΣ, ΠΤΥΧΙΑΚΗΣ, ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ Ένας «πονοκέφαλος» για φοιτητές/τριες κατά τη διάρκεια των σπουδών τους είναι και η υποχρέωσή τους να συγγράψουν επιστημονικές μελέτες, είτε στο πλαίσιο σεμιναριακών μαθημάτων είτε στο τέλος των σπουδών τους με την πτυχιακή εργασία. Ερωτήματα λανθάνοντα ή και έκδηλα που ανακαλύπτουν είναι, μεταξύ άλλων:• Πώς θα εκμαιεύσω τις αξιώσεις του επόπτη καθηγητή; • Από πού θα ξεκινήσω την εργασία μου και πώς θα προχωρήσω; • Πώς θα τιθασεύσω το βιβλιογραφικό υλικό; • Ποιος είναι ο μεθοδολογικός σχεδιασμός που θα πρέπει να ακολουθήσω; • Πώς θα οργανώσω τα κεφάλαια της μελέτης μου;• Πώς θα παραθέσω τη βιβλιογραφία και τις παραπομπές; Σχεδόν σε όλα τα μαθήματα, ο διδάσκων δίνει ένα συνοπτικό μεθοδολογικό πλαίσιο όσον αφορά στη συγγραφή επιστημονικής εργασίας. Εντούτοις, οι φοιτητές/τριες νιώθουν άοπλοι, χωρίς εφόδια και αποσκευές, όταν κάτι τέτοιο απαιτηθεί στην πράξη. Και οι αδυναμίες, οι ελλείψεις, τα κενά, εντοπίζονται στη συνέχεια όταν εκκινήσει η υλοποίηση ενός σχεδίου εργασίας ή ακόμα και όταν έχει ολοκληρωθεί. Ο παρών Οδηγός αποσκοπεί να απαντήσει σε μερικά από τα παραπάνω ερωτήματα. Πρόκειται για ένα χρηστικό εγχειρίδιο, στο μέτρο του δυνατού, όπου έγινε προσπάθεια να συμπεριληφθούν βασικά μεθοδολογικά στοιχεία, που θα διευκολύνουν το εγχείρημα του εκπαιδευόμενου, ανεξάρτητα από το περιεχόμενο της ερευνητικής του μελέτης, να οργανώσει αποτελεσματικά, συστηματικά και με βάση την επιστημονική δεοντολογία τη δική του εργασία. Είναι ένα πρακτικό και συνοπτικό βοήθημα για τον προπτυχιακό φοιτητή, για το μετεκπαιδευόμενο εκπαιδευτικό και μερικώς για το μεταπτυχιακό φοιτητή που εκπονούν εμπειρική ή βιβλιογραφική μελέτη στο πλαίσιο των σπουδων τους. Χωρίς να διεκδικεί εύσημα εξαντλητικής παρουσίασης όλων των πτυχών του εν λόγω θέματος, ο προκείμενος Οδηγός, μέσα από πολλαπλά παραδείγματα, ευελπιστούμε ότι καλύπτει ένα σημαντικό κενό και συμπληρώνει τα σχετικά ελληνικά δεδομένα. ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση