Όποιος καταπιάνεται με το θέμα της αγάπης και νομίζει ότι θα το διαπραγματευτεί ικανοποιητικά και διεξοδικά, είναι τουλάχιστον αφελής, αφού «όπου αγάπη, εκεί συγχρόνως και ο Θεός» (Ισαάκ Σύρου, Λόγος A). Ή κατά την Κλίμακα, «εκείνος που θέλει να μιλήσει για την αγάπη, επιχείρησε να μιλήσει γιά τόν Θεό», εφόσον βέβαια ο άπειρος Θεός «αγάπη εστίν» (Α΄ Ιω. 4.8,16).
Στην ανθρώπινη αγάπη όσο κι αν τα άτομα ενώνονται, ποτέ δεν είναι δυνατό να εξυψωθούν στην απρόσιτη κατάσταση της Αγίας Τριάδος. Παρά ταύτα ο Χριστός στην Αρχιερατική Του προσευχή, παρακαλεί τον Πατέρα Του «ίνα πάντες εν ώσι, καθώς συ, πάτερ, εν εμοί καγώ εν σοι, ίνα και αυτοί εν ημίν εν ώσιν» (Ιω. 17.20-21). Μας δείχνει τον ανέφικτο στόχο, για να μας υποδαυλίσει τον ζήλο να επιδιώξουμε να προσπελάσουμε κατά το δυνατόν κοντύτερα.
Φοβερός ο λόγος. Μας ζητείται η αγάπη στον απόλυτο βαθμό της. Είμαστε παιδιά του ενός Πατρός, άρα είμαστε αδέλφια ισότιμα μεταξύ μας. «Εν Πνεύμα... εις Κύριος, μία πίστις, εν βάπτισμα εις Θεός και πατήρ πάντων», επιμένει ο Παύλος (Εφ. 4.4-6). Αφετέρου η βαθειά και ειλικρινής αγάπη συνιστά την κάθετη διάσταση της αδελφότητας, κάπως αντίστοιχα με την κάθετη σχέση των θείων προσώπων. Αγάπη σε βάθος, κάθετα, θυσιαστική και σε πλάτος, προς όλους, χωρίς αποκλεισμούς. Κάθετα και οριζόντια, θυσιαστική! Σταυρός! Σαν τον Σταυρό του Χριστού. Ή αλλιώς, αγάπη κάθετη πρός τα άνω, προς τον Θεό και οριζόντια στο πλάτος, προς τους ανθρώπους...
Όποιος καταπιάνεται με το θέμα της αγάπης και νομίζει ότι θα το διαπραγματευτεί ικανοποιητικά και διεξοδικά, είναι τουλάχιστον αφελής, αφού «όπου αγάπη, εκεί συγχρόνως και ο Θεός» (Ισαάκ Σύρου, Λόγος A). Ή κατά την Κλίμακα, «εκείνος που θέλει να μιλήσει για την αγάπη, επιχείρησε να μιλήσει γιά τόν Θεό», εφόσον βέβαια ο άπειρος Θεός «αγάπη εστίν» (Α΄ Ιω. 4.8, 16).
Στην ανθρώπινη αγάπη όσο κι αν τα άτομα ενώνονται, ποτέ δεν είναι δυνατό να εξυψωθούν στην απρόσιτη κατάσταση της Αγίας Τριάδος. Παρά ταύτα ο Χριστός στην Αρχιερατική Του προσευχή, παρακαλεί τον Πατέρα Του «ίνα πάντες εν ώσι, καθώς συ, πάτερ, εν εμοί καγώ εν σοι, ίνα και αυτοί εν ημίν εν ώσιν» (Ιω. 17.20-21). Μας δείχνει τον ανέφικτο στόχο, για να μας υποδαυλίσει τον ζήλο να επιδιώξουμε να προσπελάσουμε κατά το δυνατόν κοντύτερα.
Φοβερός ο λόγος. Μας ζητείται η αγάπη στον απόλυτο βαθμό της. Είμαστε παιδιά του ενός Πατρός, άρα είμαστε αδέλφια ισότιμα μεταξύ μας. «Εν Πνεύμα... εις Κύριος, μία πίστις, εν βάπτισμα εις Θεός και πατήρ πάντων», επιμένει ο Παύλος (Εφ. 4.4-6). Αφετέρου η βαθειά και ειλικρινής αγάπη συνιστά την κάθετη διάσταση της αδελφότητας, κάπως αντίστοιχα με την κάθετη σχέση των θείων προσώπων. Αγάπη σε βάθος, κάθετα, θυσιαστική και σε πλάτος, προς όλους, χωρίς αποκλεισμούς. Κάθετα και οριζόντια, θυσιαστική! Σταυρός! Σαν τον Σταυρό του Χριστού. Ή αλλιώς, αγάπη κάθετη πρός τα άνω, προς τον Θεό και οριζόντια στο πλάτος, προς τους ανθρώπους...
Ο ΥΜΝΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΥBKS.0765360BKS.0765360ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΣ ΙΟΥΣΤΙΝΟΣΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΣ ΙΟΥΣΤΙΝΟΣΘΡΗΣΚΕΙΑΚατηγορία: ΘΡΗΣΚΕΙΑ •ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΣ ΙΟΥΣΤΙΝΟΣ στην κατηγορία ΘΡΗΣΚΕΙΑ ISBN: 978-960-619-155-8 Συγγραφέας: ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΣ ΙΟΥΣΤΙΝΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΕΝ ΠΛΩ Σελίδες: 384 Διαστάσεις: 15Χ22 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2024 Όποιος καταπιάνεται με το θέμα της αγάπης και νομίζει ότι θα το διαπραγματευτεί ικανοποιητικά και διεξοδικά, είναι τουλάχιστον αφελής, αφού «όπου αγάπη, εκεί συγχρόνως και ο Θεός» (Ισαάκ Σύρου, Λόγος A). Ή κατά την Κλίμακα, «εκείνος που θέλει να μιλήσει για την αγάπη, επιχείρησε να μιλήσει γιά τόν Θεό», εφόσον βέβαια ο άπειρος Θεός «αγάπη εστίν» (Α΄ Ιω. 4.8, 16). Στην ανθρώπινη αγάπη όσο κι αν τα άτομα ενώνονται, ποτέ δεν είναι δυνατό να εξυψωθούν στην απρόσιτη κατάσταση της Αγίας Τριάδος. Παρά ταύτα ο Χριστός στην Αρχιερατική Του προσευχή, παρακαλεί τον Πατέρα Του «ίνα πάντες εν ώσι, καθώς συ, πάτερ, εν εμοί καγώ εν σοι, ίνα και αυτοί εν ημίν εν ώσιν» (Ιω. 17.20-21). Μας δείχνει τον ανέφικτο στόχο, για να μας υποδαυλίσει τον ζήλο να επιδιώξουμε να προσπελάσουμε κατά το δυνατόν κοντύτερα. Φοβερός ο λόγος. Μας ζητείται η αγάπη στον απόλυτο βαθμό της. Είμαστε παιδιά του ενός Πατρός, άρα είμαστε αδέλφια ισότιμα μεταξύ μας. «Εν Πνεύμα... εις Κύριος, μία πίστις, εν βάπτισμα εις Θεός και πατήρ πάντων», επιμένει ο Παύλος (Εφ. 4.4-6). Αφετέρου η βαθειά και ειλικρινής αγάπη συνιστά την κάθετη διάσταση της αδελφότητας, κάπως αντίστοιχα με την κάθετη σχέση των θείων προσώπων. Αγάπη σε βάθος, κάθετα, θυσιαστική και σε πλάτος, προς όλους, χωρίς αποκλεισμούς. Κάθετα και οριζόντια, θυσιαστική! Σταυρός! Σαν τον Σταυρό του Χριστού. Ή αλλιώς, αγάπη κάθετη πρός τα άνω, προς τον Θεό και οριζόντια στο πλάτος, προς τους ανθρώπους... Ο ΥΜΝΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΥ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση