Μια έρευνα-γροθιά: Πώς ο κόσμος της εργασίας επιτρέπει την αναδιαμόρφωσή του υπό το πρίσμα της «διαφορετικότητας».
Η εταιρεία Lufthansa ζητά από το προσωπικό της, τον Ιούλιο του 2021, να καταργήσει την προσφώνηση «κυρίες και κύριοι» προκειμένου να επιλέξει μια προσφώνηση που να απευθύνεται σε όλους τους επιβάτες της. Η εταιρεία Disney οργανώνει ένα είδος διαχωρισμού των εργαζομένων της δημιουργώντας τρεις συγγενικές ομάδες (Λατίνους, Ασιάτες και μαύρους), καλώντας επίσης τους λευκούς να καταγράψουν τα προνόμιά τους.
Η καμπάνια «Walk A Mile in My Shoes» του οίκου Louboutin, το καλοκαίρι του 2021, με την αντιρατσίστρια ακτιβίστρια ’σα Τραορέ να φορά γόβες των 995 ευρώ, εκφράζει «ενσυναίσθηση και αλληλεγγύη». Υπό την πίεση της κοινωνίας των πολιτών, η ιδιωτική επιχείρηση δεν ενδιαφέρεται πλέον μόνο για την κερδοφορία. Έχει ξεκινήσει τη μεγάλη πορεία προς το κοινό καλό, ενστερνιζόμενη αγώνες της εποχής. Το κίνημα woke, πολύ επίκαιρο στις Ηνωμένες Πολιτείες, εξαπλώνεται σταδιακά στην Ευρώπη, με κίνδυνο να οδηγήσει σε μια μορφή ιδιωτικοποίησης του γενικού συμφέροντος. Παραλυμένη από τις αντιφατικές εντολές των διαφορετικών έννομων τάξεων, φοβισμένη από τις προσταγές της κουλτούρας της αφύπνισης (woke), αντιμέτωπη με τις αντιφάσεις των καταναλωτών που περιμένουν «μηνύματα» από αυτή, η εταιρεία εμπλέκεται στην πολιτική είτε προς το καλό είτε προς το χειρότερο.
Ο όρος «woke» χρησιμοποιήθηκε αρχικά από τους μαύρους Αμερικανούς για να προσδιορίσει τους «αφυπνισμένους», τους ευαισθητοποιημένους απέναντι σε αδικίες που σχετίζονται με τη φυλή. Εδώ και δύο χρόνια, η λέξη άλλαξε πλευρά. Τώρα, χρησιμοποιείται περισσότερο από τους αντιπάλους του κινήματος, οι οποίοι καταγγέλλουν την ανάπτυξη, αρχής γενομένης από τις απαιτήσεις των Αφρο-αμερικανών, μιας ιδεολογίας που αναλύει τον κόσμο αποκλειστικά και μόνο υπό το πρίσμα των διακρίσεων. Έτσι, απαντώντας στον ρατσισμό, οι διανοούμενοι του «woke» προτείνουν την τμηματοποίηση της κοινωνίας σε φυλετική βάση, που θα περικλείει, εκ των πραγμάτων, τον καθένα στο χρώμα του, προκειμένου από τη μια πλευρά να εκπαιδεύσει εκ νέου τους λευκούς και από την άλλη να προστατεύσει τους έγχρωμους.
Μια έρευνα-γροθιά: Πώς ο κόσμος της εργασίας επιτρέπει την αναδιαμόρφωσή του υπό το πρίσμα της «διαφορετικότητας».
Η εταιρεία Lufthansa ζητά από το προσωπικό της, τον Ιούλιο του 2021, να καταργήσει την προσφώνηση «κυρίες και κύριοι» προκειμένου να επιλέξει μια προσφώνηση που να απευθύνεται σε όλους τους επιβάτες της. Η εταιρεία Disney οργανώνει ένα είδος διαχωρισμού των εργαζομένων της δημιουργώντας τρεις συγγενικές ομάδες (Λατίνους, Ασιάτες και μαύρους), καλώντας επίσης τους λευκούς να καταγράψουν τα προνόμιά τους.
Η καμπάνια «Walk A Mile in My Shoes» του οίκου Louboutin, το καλοκαίρι του 2021, με την αντιρατσίστρια ακτιβίστρια ’σα Τραορέ να φορά γόβες των 995 ευρώ, εκφράζει «ενσυναίσθηση και αλληλεγγύη». Υπό την πίεση της κοινωνίας των πολιτών, η ιδιωτική επιχείρηση δεν ενδιαφέρεται πλέον μόνο για την κερδοφορία. Έχει ξεκινήσει τη μεγάλη πορεία προς το κοινό καλό, ενστερνιζόμενη αγώνες της εποχής. Το κίνημα woke, πολύ επίκαιρο στις Ηνωμένες Πολιτείες, εξαπλώνεται σταδιακά στην Ευρώπη, με κίνδυνο να οδηγήσει σε μια μορφή ιδιωτικοποίησης του γενικού συμφέροντος. Παραλυμένη από τις αντιφατικές εντολές των διαφορετικών έννομων τάξεων, φοβισμένη από τις προσταγές της κουλτούρας της αφύπνισης (woke), αντιμέτωπη με τις αντιφάσεις των καταναλωτών που περιμένουν «μηνύματα» από αυτή, η εταιρεία εμπλέκεται στην πολιτική είτε προς το καλό είτε προς το χειρότερο.
Ο όρος «woke» χρησιμοποιήθηκε αρχικά από τους μαύρους Αμερικανούς για να προσδιορίσει τους «αφυπνισμένους», τους ευαισθητοποιημένους απέναντι σε αδικίες που σχετίζονται με τη φυλή. Εδώ και δύο χρόνια, η λέξη άλλαξε πλευρά. Τώρα, χρησιμοποιείται περισσότερο από τους αντιπάλους του κινήματος, οι οποίοι καταγγέλλουν την ανάπτυξη, αρχής γενομένης από τις απαιτήσεις των Αφρο-αμερικανών, μιας ιδεολογίας που αναλύει τον κόσμο αποκλειστικά και μόνο υπό το πρίσμα των διακρίσεων. Έτσι, απαντώντας στον ρατσισμό, οι διανοούμενοι του «woke» προτείνουν την τμηματοποίηση της κοινωνίας σε φυλετική βάση, που θα περικλείει, εκ των πραγμάτων, τον καθένα στο χρώμα του, προκειμένου από τη μια πλευρά να εκπαιδεύσει εκ νέου τους λευκούς και από την άλλη να προστατεύσει τους έγχρωμους.
Ο WOKE ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣBKS.0142649BKS.0142649DE GUIGNE ANNEDE GUIGNE ANNEMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑΚατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •DE GUIGNE ANNE στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-14-3782-8 Συγγραφέας: DE GUIGNE ANNE Εκδοτικός οίκος: Α. Α. ΛΙΒΑΝΗΣ Σελίδες: 208 Διαστάσεις: 14X20, 5 Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2023 ΟΤΑΝ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΥΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ Μια έρευνα-γροθιά: Πώς ο κόσμος της εργασίας επιτρέπει την αναδιαμόρφωσή του υπό το πρίσμα της «διαφορετικότητας». Η εταιρεία Lufthansa ζητά από το προσωπικό της, τον Ιούλιο του 2021, να καταργήσει την προσφώνηση «κυρίες και κύριοι» προκειμένου να επιλέξει μια προσφώνηση που να απευθύνεται σε όλους τους επιβάτες της. Η εταιρεία Disney οργανώνει ένα είδος διαχωρισμού των εργαζομένων της δημιουργώντας τρεις συγγενικές ομάδες (Λατίνους, Ασιάτες και μαύρους), καλώντας επίσης τους λευκούς να καταγράψουν τα προνόμιά τους. Η καμπάνια «Walk A Mile in My Shoes» του οίκου Louboutin, το καλοκαίρι του 2021, με την αντιρατσίστρια ακτιβίστρια ’σα Τραορέ να φορά γόβες των 995 ευρώ, εκφράζει «ενσυναίσθηση και αλληλεγγύη». Υπό την πίεση της κοινωνίας των πολιτών, η ιδιωτική επιχείρηση δεν ενδιαφέρεται πλέον μόνο για την κερδοφορία. Έχει ξεκινήσει τη μεγάλη πορεία προς το κοινό καλό, ενστερνιζόμενη αγώνες της εποχής. Το κίνημα woke, πολύ επίκαιρο στις Ηνωμένες Πολιτείες, εξαπλώνεται σταδιακά στην Ευρώπη, με κίνδυνο να οδηγήσει σε μια μορφή ιδιωτικοποίησης του γενικού συμφέροντος. Παραλυμένη από τις αντιφατικές εντολές των διαφορετικών έννομων τάξεων, φοβισμένη από τις προσταγές της κουλτούρας της αφύπνισης (woke), αντιμέτωπη με τις αντιφάσεις των καταναλωτών που περιμένουν «μηνύματα» από αυτή, η εταιρεία εμπλέκεται στην πολιτική είτε προς το καλό είτε προς το χειρότερο. Ο όρος «woke» χρησιμοποιήθηκε αρχικά από τους μαύρους Αμερικανούς για να προσδιορίσει τους «αφυπνισμένους», τους ευαισθητοποιημένους απέναντι σε αδικίες που σχετίζονται με τη φυλή. Εδώ και δύο χρόνια, η λέξη άλλαξε πλευρά. Τώρα, χρησιμοποιείται περισσότερο από τους αντιπάλους του κινήματος, οι οποίοι καταγγέλλουν την ανάπτυξη, αρχής γενομένης από τις απαιτήσεις των Αφρο-αμερικανών, μιας ιδεολογίας που αναλύει τον κόσμο αποκλειστικά και μόνο υπό το πρίσμα των διακρίσεων. Έτσι, απαντώντας στον ρατσισμό, οι διανοούμενοι του «woke» προτείνουν την τμηματοποίηση της κοινωνίας σε φυλετική βάση, που θα περικλείει, εκ των πραγμάτων, τον καθένα στο χρώμα του, προκειμένου από τη μια πλευρά να εκπαιδεύσει εκ νέου τους λευκούς και από την άλλη να προστατεύσει τους έγχρωμους. Ο WOKE ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση