To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΩΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΣΤΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 
 
 
   
 
o rolos toy dieythynti stin epilysi ton problimaton ton sxoleion ton apomakrysmenon perioxon sti protobathmia ekpaideysi photo

o rolos toy dieythynti stin epilysi ton problimaton ton sxoleion ton apomakrysmenon perioxon sti protobathmia ekpaideysi photo


Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΩΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΣΤΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

BKS.0964014      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΔΙΑΚΟΜΑΝΩΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΕΝΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.25.00 €
μόνο22.50 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-9427-46-3
Συγγραφέας: ΔΙΑΚΟΜΑΝΩΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
Εκδοτικός οίκος: GOTSIS
Σελίδες: 112
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2014

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΚΩΣ-ΚΑΛΥΜΝΟΣ

Η μελέτη εστιάζει στο ρόλο του διευθυντή ως προς τη διοίκηση σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και συγκεκριμένα στη δυνατότητα του να επιλύει προβλήματα. Η μελέτη περίπτωσης αυτή αφορά δυο απομακρυσμένες περιοχές, τη Κω και την Κάλυμνο.
Οι ερευνητές υποστηρίζουν πως ότι εξαιτίας του συγκεντρωτικού συστήματος εκπαίδευσης που αφήνει μικρό εύρος εξουσιών στους διευθυντές, προβλήματα που παρουσιάζονται σε απομακρυσμένες περιοχές όπως η γραφειοκρατία, η έλλειψη οικονομικών πόρων, τα προβλήματα στις υποδομές κ.λ.π. είναι ακόμα πιο δύσκολο να αντιμετωπιστούν.
Για το λόγο αυτό επελέγησαν οι περιοχές της Κω και της Καλύμνου, για να κατανοηθεί ο τρόπος με τον οποίο ο διευθυντής των περιοχών αυτών διοικεί την εκπαιδευτική μονάδα.
Εξετάστηκαν οι αντιλήψεις των δασκάλων και των γονέων με σκοπό να συλλεχτούν δεδομένα σχετικά με την ικανοποίηση από το έργο του διευθυντή, τη συνεργασία που υφίσταται μεταξύ του ιδίου και του εσωτερικού/εξωτερικού περιβάλλοντος του σχολείου (γονείς, δάσκαλοι, τοπική κοινωνία) και σχετικά με τις επικοινωνιακές και παρακινητικές του δεξιότητες.
Εκπαιδευτικοί και γονείς παίρνουν μέρος στη διαδικασία λήψης αποφάσεων.
Πρόταση γίνεται όχι μόνο για τους διευθυντές των συγκριμένων περιοχών αλλά για όλους όσους επιθυμούν να αναλάβουν αυτό το δύσκολο έργο, να προετοιμάζονται με επιστημονική κατάρτιση γύρω από τη διοίκηση σχολικών μονάδων ώστε να είναι έτοιμοι να ανταπεξέλθουν στον πολυδιάστατο ρολό τους.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΩΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΣΤΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (BKS.0964014)
o rolos toy dieythynti stin epilysi ton problimaton ton sxoleion ton apomakrysmenon perioxon sti protobathmia ekpaideysi photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 25.00 € μόνο 22.50
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΔΙΑΚΟΜΑΝΩΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-9427-46-3
Συγγραφέας: ΔΙΑΚΟΜΑΝΩΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
Εκδοτικός οίκος: GOTSIS
Σελίδες: 112
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2014

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΚΩΣ-ΚΑΛΥΜΝΟΣ

Η μελέτη εστιάζει στο ρόλο του διευθυντή ως προς τη διοίκηση σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και συγκεκριμένα στη δυνατότητα του να επιλύει προβλήματα. Η μελέτη περίπτωσης αυτή αφορά δυο απομακρυσμένες περιοχές, τη Κω και την Κάλυμνο.
Οι ερευνητές υποστηρίζουν πως ότι εξαιτίας του συγκεντρωτικού συστήματος εκπαίδευσης που αφήνει μικρό εύρος εξουσιών στους διευθυντές, προβλήματα που παρουσιάζονται σε απομακρυσμένες περιοχές όπως η γραφειοκρατία, η έλλειψη οικονομικών πόρων, τα προβλήματα στις υποδομές κ.λ.π. είναι ακόμα πιο δύσκολο να αντιμετωπιστούν.
Για το λόγο αυτό επελέγησαν οι περιοχές της Κω και της Καλύμνου, για να κατανοηθεί ο τρόπος με τον οποίο ο διευθυντής των περιοχών αυτών διοικεί την εκπαιδευτική μονάδα.
Εξετάστηκαν οι αντιλήψεις των δασκάλων και των γονέων με σκοπό να συλλεχτούν δεδομένα σχετικά με την ικανοποίηση από το έργο του διευθυντή, τη συνεργασία που υφίσταται μεταξύ του ιδίου και του εσωτερικού/εξωτερικού περιβάλλοντος του σχολείου (γονείς, δάσκαλοι, τοπική κοινωνία) και σχετικά με τις επικοινωνιακές και παρακινητικές του δεξιότητες.
Εκπαιδευτικοί και γονείς παίρνουν μέρος στη διαδικασία λήψης αποφάσεων.
Πρόταση γίνεται όχι μόνο για τους διευθυντές των συγκριμένων περιοχών αλλά για όλους όσους επιθυμούν να αναλάβουν αυτό το δύσκολο έργο, να προετοιμάζονται με επιστημονική κατάρτιση γύρω από τη διοίκηση σχολικών μονάδων ώστε να είναι έτοιμοι να ανταπεξέλθουν στον πολυδιάστατο ρολό τους.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΩΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΣΤΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ BKS.0964014 BKS.0964014 ΔΙΑΚΟΜΑΝΩΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΙΑΚΟΜΑΝΩΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΔΙΑΚΟΜΑΝΩΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-9427-46-3 Συγγραφέας: ΔΙΑΚΟΜΑΝΩΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ Εκδοτικός οίκος: GOTSIS Σελίδες: 112 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2014 ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΚΩΣ-ΚΑΛΥΜΝΟΣ Η μελέτη εστιάζει στο ρόλο του διευθυντή ως προς τη διοίκηση σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και συγκεκριμένα στη δυνατότητα του να επιλύει προβλήματα. Η μελέτη περίπτωσης αυτή αφορά δυο απομακρυσμένες περιοχές, τη Κω και την Κάλυμνο. Οι ερευνητές υποστηρίζουν πως ότι εξαιτίας του συγκεντρωτικού συστήματος εκπαίδευσης που αφήνει μικρό εύρος εξουσιών στους διευθυντές, προβλήματα που παρουσιάζονται σε απομακρυσμένες περιοχές όπως η γραφειοκρατία, η έλλειψη οικονομικών πόρων, τα προβλήματα στις υποδομές κ.λ.π. είναι ακόμα πιο δύσκολο να αντιμετωπιστούν. Για το λόγο αυτό επελέγησαν οι περιοχές της Κω και της Καλύμνου, για να κατανοηθεί ο τρόπος με τον οποίο ο διευθυντής των περιοχών αυτών διοικεί την εκπαιδευτική μονάδα. Εξετάστηκαν οι αντιλήψεις των δασκάλων και των γονέων με σκοπό να συλλεχτούν δεδομένα σχετικά με την ικανοποίηση από το έργο του διευθυντή, τη συνεργασία που υφίσταται μεταξύ του ιδίου και του εσωτερικού/εξωτερικού περιβάλλοντος του σχολείου (γονείς, δάσκαλοι, τοπική κοινωνία) και σχετικά με τις επικοινωνιακές και παρακινητικές του δεξιότητες. Εκπαιδευτικοί και γονείς παίρνουν μέρος στη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Πρόταση γίνεται όχι μόνο για τους διευθυντές των συγκριμένων περιοχών αλλά για όλους όσους επιθυμούν να αναλάβουν αυτό το δύσκολο έργο, να προετοιμάζονται με επιστημονική κατάρτιση γύρω από τη διοίκηση σχολικών μονάδων ώστε να είναι έτοιμοι να ανταπεξέλθουν στον πολυδιάστατο ρολό τους.
20.25
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή