To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ Σ.Ε.Π. ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΜΘΗΤΩΝ
 
 
 
   
 
o rolos ton ekpaideytikon kai toy sep stin entaxi ton allodapon mthiton photo

o rolos ton ekpaideytikon kai toy sep stin entaxi ton allodapon mthiton photo


Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ Σ.Ε.Π. ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΜΘΗΤΩΝ

BKS.0566281      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΔΟΥΜΟΥΛΙΑΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΜΕΛΕΤΕΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

14.31 €
Προτεινόμενη λιανική 15.90 €

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-02-4458-8
Συγγραφέας: ΔΟΥΜΟΥΛΙΑΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Σελίδες: 246
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2025

Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΝΟΤΙΑΣ ΕΥΒΟΙΑΣ

Η παρούσα μελέτη εξετάζει τον ρόλο των εκπαιδευτικών και του μαθήματος του Σ.Ε.Π. στον καθορισμό των εκπαιδευτικών και επαγγελματικών επιλογών των αλλοδαπών μαθητών.

Ο κοινωνιολογικός προβληματισμός, στον οποίο συμβάλλει η παραπάνω διερεύνηση, αφορά στον τρόπο με τον οποίο η εκπαίδευση καθορίζει σε μεγάλο βαθμό τις επαγγελματικές και κοινωνικές δυνατότητες ανέλιξης των ανθρώπων. Το θεωρητικό υπόβαθρο της διδακτορικής διατριβής στηρίζεται σε μια σύνθεση των βασικών στοιχείων των κοινωνιολογικών θεωρήσεων πάνω στην εκπαίδευση και τις επαγγελματικές επιλογές.

Η μελέτη βασίστηκε στην ποιοτική μέθοδο έρευνας και στη διενέργεια σαράντα τεσσάρων ημι-δομημένων συνεντεύξεων με εκπαιδευτικούς από Ημερήσια Δημόσια Γενικά Λύκεια της Κεντρικής και Νότιας Εύβοιας.

Η διατριβή συμπεραίνει ότι αντικειμενικές (τρόπος λειτουργίας στην τάξη, χρήση γλώσσας από τους αλλοδαπούς μαθητές, υποβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού από την πολιτεία, οικονομική κρίση) και υποκειμενικές (πρότερες εμπειρίες των εκπαιδευτικών, αντιλήψεις για το επάγγελμα του εκπαιδευτικού, στερεότυπα και προκαταλήψεις, άτυπη σχέση με τους αλλοδαπούς μαθητές) παράμετροι συμβάλλουν στη διαμόρφωση αξιών από την πλευρά των εκπαιδευτικών οι οποίες δεν τους επιτρέπουν να αντιληφθούν και να αποδεχθούν τον ιδιαίτερο ρόλο τους στον καθορισμό των εκπαιδευτικών και επαγγελματικών επιλογών από τους αλλοδαπούς μαθητές. Επιπρόσθετα, από την μελέτη προκύπτει ότι το μάθημα του Σ.Ε.Π. δεν συνιστά σημαντικό παράγοντα διαμόρφωσης των εν λόγω επιλογών.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ Σ.Ε.Π. ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΜΘΗΤΩΝ (BKS.0566281)
o rolos ton ekpaideytikon kai toy sep stin entaxi ton allodapon mthiton photo
Κατόπιν παραγγελίας

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

Wishlist
Share
14.31 €
Προτεινόμενη λιανική 15.90 €
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΔΟΥΜΟΥΛΙΑΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-02-4458-8
Συγγραφέας: ΔΟΥΜΟΥΛΙΑΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Σελίδες: 246
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2025

Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΝΟΤΙΑΣ ΕΥΒΟΙΑΣ

Η παρούσα μελέτη εξετάζει τον ρόλο των εκπαιδευτικών και του μαθήματος του Σ.Ε.Π. στον καθορισμό των εκπαιδευτικών και επαγγελματικών επιλογών των αλλοδαπών μαθητών.

Ο κοινωνιολογικός προβληματισμός, στον οποίο συμβάλλει η παραπάνω διερεύνηση, αφορά στον τρόπο με τον οποίο η εκπαίδευση καθορίζει σε μεγάλο βαθμό τις επαγγελματικές και κοινωνικές δυνατότητες ανέλιξης των ανθρώπων. Το θεωρητικό υπόβαθρο της διδακτορικής διατριβής στηρίζεται σε μια σύνθεση των βασικών στοιχείων των κοινωνιολογικών θεωρήσεων πάνω στην εκπαίδευση και τις επαγγελματικές επιλογές.

Η μελέτη βασίστηκε στην ποιοτική μέθοδο έρευνας και στη διενέργεια σαράντα τεσσάρων ημι-δομημένων συνεντεύξεων με εκπαιδευτικούς από Ημερήσια Δημόσια Γενικά Λύκεια της Κεντρικής και Νότιας Εύβοιας.

Η διατριβή συμπεραίνει ότι αντικειμενικές (τρόπος λειτουργίας στην τάξη, χρήση γλώσσας από τους αλλοδαπούς μαθητές, υποβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού από την πολιτεία, οικονομική κρίση) και υποκειμενικές (πρότερες εμπειρίες των εκπαιδευτικών, αντιλήψεις για το επάγγελμα του εκπαιδευτικού, στερεότυπα και προκαταλήψεις, άτυπη σχέση με τους αλλοδαπούς μαθητές) παράμετροι συμβάλλουν στη διαμόρφωση αξιών από την πλευρά των εκπαιδευτικών οι οποίες δεν τους επιτρέπουν να αντιληφθούν και να αποδεχθούν τον ιδιαίτερο ρόλο τους στον καθορισμό των εκπαιδευτικών και επαγγελματικών επιλογών από τους αλλοδαπούς μαθητές. Επιπρόσθετα, από την μελέτη προκύπτει ότι το μάθημα του Σ.Ε.Π. δεν συνιστά σημαντικό παράγοντα διαμόρφωσης των εν λόγω επιλογών.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ Σ.Ε.Π. ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΜΘΗΤΩΝ BKS.0566281 BKS.0566281 ΔΟΥΜΟΥΛΙΑΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΟΥΜΟΥΛΙΑΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΔΟΥΜΟΥΛΙΑΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-02-4458-8 Συγγραφέας: ΔΟΥΜΟΥΛΙΑΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ Σελίδες: 246 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2025 Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΝΟΤΙΑΣ ΕΥΒΟΙΑΣ Η παρούσα μελέτη εξετάζει τον ρόλο των εκπαιδευτικών και του μαθήματος του Σ.Ε.Π. στον καθορισμό των εκπαιδευτικών και επαγγελματικών επιλογών των αλλοδαπών μαθητών. Ο κοινωνιολογικός προβληματισμός, στον οποίο συμβάλλει η παραπάνω διερεύνηση, αφορά στον τρόπο με τον οποίο η εκπαίδευση καθορίζει σε μεγάλο βαθμό τις επαγγελματικές και κοινωνικές δυνατότητες ανέλιξης των ανθρώπων. Το θεωρητικό υπόβαθρο της διδακτορικής διατριβής στηρίζεται σε μια σύνθεση των βασικών στοιχείων των κοινωνιολογικών θεωρήσεων πάνω στην εκπαίδευση και τις επαγγελματικές επιλογές. Η μελέτη βασίστηκε στην ποιοτική μέθοδο έρευνας και στη διενέργεια σαράντα τεσσάρων ημι-δομημένων συνεντεύξεων με εκπαιδευτικούς από Ημερήσια Δημόσια Γενικά Λύκεια της Κεντρικής και Νότιας Εύβοιας. Η διατριβή συμπεραίνει ότι αντικειμενικές (τρόπος λειτουργίας στην τάξη, χρήση γλώσσας από τους αλλοδαπούς μαθητές, υποβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού από την πολιτεία, οικονομική κρίση) και υποκειμενικές (πρότερες εμπειρίες των εκπαιδευτικών, αντιλήψεις για το επάγγελμα του εκπαιδευτικού, στερεότυπα και προκαταλήψεις, άτυπη σχέση με τους αλλοδαπούς μαθητές) παράμετροι συμβάλλουν στη διαμόρφωση αξιών από την πλευρά των εκπαιδευτικών οι οποίες δεν τους επιτρέπουν να αντιληφθούν και να αποδεχθούν τον ιδιαίτερο ρόλο τους στον καθορισμό των εκπαιδευτικών και επαγγελματικών επιλογών από τους αλλοδαπούς μαθητές. Επιπρόσθετα, από την μελέτη προκύπτει ότι το μάθημα του Σ.Ε.Π. δεν συνιστά σημαντικό παράγοντα διαμόρφωσης των εν λόγω επιλογών.
12.88
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή