Ο "Πολυφίλητος Σελιμάρ" πρωτοπαίχτηκε στο Παρίσι, στο θέατρο Παλαί - Ρουαγιάλ, στις 27 Φεβρουαρίου 1863. Με ολοζώντανη ακόμα στα μάτια μας την παράσταση, διαφωνούμε με κάποιαν άποψη που θέλει τον Λαμπίς να γράφει κατά παραγγελίαν, ειδικά και μόνον για να αξιοποιεί το ταλέντο, τα τικ και τις ιδιοτροπίες κάποιων δημοφιλών ηθοποιών της εποχής του. Γιατί, τότε, απλούστατα, οι σημερινοί ηθοποιοί [θυμάμαι, μετά τον Γκερρέν, τους: Λαβινιά Νταντονά (Έμμα), Υβ Κουρβίλ (Βερνουγιέ), Αλαίν Ρολάν (Μποκαρντόν), Υβ Πινιό (Κολόμπο), Λένα Κοβσκί (Αντελίν) κ.ά.] δεν θα μπορούσαν να είναι τόσο πιστοί στο κείμενο, στο πνεύμα, των ίδιων αυτών έργων. Που ναι, ο Λαμπίς δεν πειραματίζεται για κάτι πρωτοποριακό, δεν ανακαινίζει, δίνει όμως θέατρο γνήσιο, θέατρο που είναι θέατρο.
Ο "Πολυφίλητος Σελιμάρ" πρωτοπαίχτηκε στο Παρίσι, στο θέατρο Παλαί - Ρουαγιάλ, στις 27 Φεβρουαρίου 1863. Με ολοζώντανη ακόμα στα μάτια μας την παράσταση, διαφωνούμε με κάποιαν άποψη που θέλει τον Λαμπίς να γράφει κατά παραγγελίαν, ειδικά και μόνον για να αξιοποιεί το ταλέντο, τα τικ και τις ιδιοτροπίες κάποιων δημοφιλών ηθοποιών της εποχής του. Γιατί, τότε, απλούστατα, οι σημερινοί ηθοποιοί [θυμάμαι, μετά τον Γκερρέν, τους: Λαβινιά Νταντονά (Έμμα), Υβ Κουρβίλ (Βερνουγιέ), Αλαίν Ρολάν (Μποκαρντόν), Υβ Πινιό (Κολόμπο), Λένα Κοβσκί (Αντελίν) κ.ά.] δεν θα μπορούσαν να είναι τόσο πιστοί στο κείμενο, στο πνεύμα, των ίδιων αυτών έργων. Που ναι, ο Λαμπίς δεν πειραματίζεται για κάτι πρωτοποριακό, δεν ανακαινίζει, δίνει όμως θέατρο γνήσιο, θέατρο που είναι θέατρο.
Ο ΠΟΛΥΦΙΛΗΤΟΣ ΣΕΛΙΜΑΡBKS.0260200BKS.0260200LABICHE EUGENELABICHE EUGENEΘΕΑΤΡΟΚατηγορία: ΘΕΑΤΡΟ •LABICHE EUGENE στην κατηγορία ΘΕΑΤΡΟ ISBN: 960-248-941-3 Συγγραφέας: LABICHE EUGENE Εκδοτικός οίκος: ΔΩΔΩΝΗ Σειρά: ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΘΕΑΤΡΟ Μετάφραση: ΛΟ ΣΚΟΚΚΟ ΙΑΝΗΣ Σελίδες: 104 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: 1999 Ο "Πολυφίλητος Σελιμάρ" πρωτοπαίχτηκε στο Παρίσι, στο θέατρο Παλαί - Ρουαγιάλ, στις 27 Φεβρουαρίου 1863. Με ολοζώντανη ακόμα στα μάτια μας την παράσταση, διαφωνούμε με κάποιαν άποψη που θέλει τον Λαμπίς να γράφει κατά παραγγελίαν, ειδικά και μόνον για να αξιοποιεί το ταλέντο, τα τικ και τις ιδιοτροπίες κάποιων δημοφιλών ηθοποιών της εποχής του. Γιατί, τότε, απλούστατα, οι σημερινοί ηθοποιοί [θυμάμαι, μετά τον Γκερρέν, τους: Λαβινιά Νταντονά (Έμμα), Υβ Κουρβίλ (Βερνουγιέ), Αλαίν Ρολάν (Μποκαρντόν), Υβ Πινιό (Κολόμπο), Λένα Κοβσκί (Αντελίν) κ.ά.] δεν θα μπορούσαν να είναι τόσο πιστοί στο κείμενο, στο πνεύμα, των ίδιων αυτών έργων. Που ναι, ο Λαμπίς δεν πειραματίζεται για κάτι πρωτοποριακό, δεν ανακαινίζει, δίνει όμως θέατρο γνήσιο, θέατρο που είναι θέατρο. Ο ΠΟΛΥΦΙΛΗΤΟΣ ΣΕΛΙΜΑΡ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση