To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Μελέτες > Ο ΛΟΓΟΣ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
 
 
 
   
 
o logos sti diafimisi photo

o logos sti diafimisi photo


Ο ΛΟΓΟΣ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

BKS.0083014      
ΚατηγορίαΜΕΛΕΤΕΣ
ΧΙΔΙΡΟΓΛΟΥ ΖΑΧΑΡΙΑΔΗ ΑΛΚΗΣΤΗ στην κατηγορία ΜΕΛΕΤΕΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.10.50 €
μόνο9.45 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-320-178-2
Συγγραφέας: ΧΙΔΙΡΟΓΛΟΥ ΖΑΧΑΡΙΑΔΗ ΑΛΚΗΣΤΗ
Εκδοτικός οίκος: ΕΡΜΗΣ
Σελίδες: 190
Ημερομηνία Έκδοσης: 2006

Ο παρών τόμος αποτελεί συναγωγή δημοσιευμένων και αδημοσίευτων μελετημάτων της συγγραφέως με αφορμή τη λέξη ως στοιχείο και μόρφωμα της γλωσσικής δράσης και τη διαχείρισή της στο πλαίσιο του διαφημιστικού λόγου.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
Ο ΛΟΓΟΣ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ (BKS.0083014)
o logos sti diafimisi photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 10.50 € μόνο 9.45
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΜΕΛΕΤΕΣ
ΧΙΔΙΡΟΓΛΟΥ ΖΑΧΑΡΙΑΔΗ ΑΛΚΗΣΤΗ στην κατηγορία ΜΕΛΕΤΕΣ

ISBN: 960-320-178-2
Συγγραφέας: ΧΙΔΙΡΟΓΛΟΥ ΖΑΧΑΡΙΑΔΗ ΑΛΚΗΣΤΗ
Εκδοτικός οίκος: ΕΡΜΗΣ
Σελίδες: 190
Ημερομηνία Έκδοσης: 2006

Ο παρών τόμος αποτελεί συναγωγή δημοσιευμένων και αδημοσίευτων μελετημάτων της συγγραφέως με αφορμή τη λέξη ως στοιχείο και μόρφωμα της γλωσσικής δράσης και τη διαχείρισή της στο πλαίσιο του διαφημιστικού λόγου.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Ο ΛΟΓΟΣ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ BKS.0083014 BKS.0083014 ΧΙΔΙΡΟΓΛΟΥ ΖΑΧΑΡΙΑΔΗ ΑΛΚΗΣΤΗ ΧΙΔΙΡΟΓΛΟΥ ΖΑΧΑΡΙΑΔΗ ΑΛΚΗΣΤΗ ΜΕΛΕΤΕΣ Κατηγορία: ΜΕΛΕΤΕΣ •ΧΙΔΙΡΟΓΛΟΥ ΖΑΧΑΡΙΑΔΗ ΑΛΚΗΣΤΗ στην κατηγορία ΜΕΛΕΤΕΣ ISBN: 960-320-178-2 Συγγραφέας: ΧΙΔΙΡΟΓΛΟΥ ΖΑΧΑΡΙΑΔΗ ΑΛΚΗΣΤΗ Εκδοτικός οίκος: ΕΡΜΗΣ Σελίδες: 190 Ημερομηνία Έκδοσης: 2006 Ο παρών τόμος αποτελεί συναγωγή δημοσιευμένων και αδημοσίευτων μελετημάτων της συγγραφέως με αφορμή τη λέξη ως στοιχείο και μόρφωμα της γλωσσικής δράσης και τη διαχείρισή της στο πλαίσιο του διαφημιστικού λόγου.
8.51
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή