To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Θρησκεία > Ο ΚΟΣΜΟΣ ΩΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ
 
 
 
   
 
o kosmos os apokalypsi photo

o kosmos os apokalypsi photo


Ο ΚΟΣΜΟΣ ΩΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ

BKS.1086049      
ΚατηγορίαΘΡΗΣΚΕΙΑ
ΤΣΟΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ στην κατηγορία ΘΡΗΣΚΕΙΑ
ΥποκατηγορίαΑΛΛΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.16.96 €
μόνο15.26 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-618-5605-42-1
Συγγραφέας: ΤΣΟΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΕΚΤΩΡ
Σελίδες: 204
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2023

Η ΜΥΣΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΙΣΛΑΜ

Στο Ισλάμ ο κόσμος θεωρείται ως σκόπιμη αποκάλυψη του Θεού, ως ένδυμα σκοπίμως φορεμένο, σαν αποτέλεσμα κάποιων ενσυνείδητων θεϊκών προσαρμογών. Δηλαδή ο απρόσιτος Θεός, ο "κεκρυμμένος θησαυρός", ο ’ναρχος και Απεριόριστος, προσαρμόζεται συγκαταβατικούς στους όρους και τις συνθήκες του πεπερασμένου, λαμβάνοντας μορφές και τρόπους προσιτούς στις ανθρώπινες διανοητικές ικανότητες, προσιτούς στις συνθήκες του πεπερασμένου. Μια τέτοια αντίληψη αξιοσημείωτης λεπτότητος και ευστροφίας περί της σχέσεως μεταξύ Θεού και κόσμου προσιδιάζει τουλάχιστον στο κλίμα του Ισλάμ, ακριβώς επειδή η σκέψη του είναι βαθιά πεπεισμένη για την γενικευμένη παρουσία του θαύματος. Έτσι ο Θεός, σαν αυτουργός των θαυμάτων, πραγματοποιεί τελικά και το μεγαλύτερο θαύμα, δηλαδή γίνεται Αυτός ο ίδιος προσιτός, στις συνθήκες του πεπερασμένου, ενώ η Ύπαρξη του παραμένει φύσει απρόσιτος.

Ο κόσμος εμφανίζεται ως ένας "χιτώνας" του Θεού, όχι σαν ένα απλό απατηλό και άσκοπο, ένα ανόητο παιχνίδι, αλλά ως ένα "ένδυμα", ως μια πλήρης νοήματος σκόπιμη πράξη. Ο Θεός επιθυμεί να γίνει ορατός, προσιτός, σε αυτή την οδό των τελικών πράξεων, αλλά όπως οι ίδιες οι τελικές πράξεις ανήκουν σε έναν κόσμο, θα μπορούσε κάποιος να ισχυρισθεί ότι ο Θεός δημιουργεί τον κόσμο, μόνο και μόνο, επειδή θέλει να εμφανισθεί, να αποκαλυφθεί, ακριβώς μέσω των γεγονότων τα οποία Αυτός δημιουργεί. Υπάρχει εδώ μια αρχική πρόθεση του Θεού, να φανερωθεί σε τελικές γήινες συνθήκες. Αυτή η καθολική, η συμπαντική αποκάλυψη του Θεού περιγράφει έναν σκοπό της Θεότητος, από τον οποίον συνεπάγεται ότι ο κόσμος, μολονότι είναι μόνο ένα ένδυμα, ωστόσο λαμβάνει στην ισλαμική φιλοσοφία τον χαρακτήρα, μιας καθιερώσεως. Ο κόσμος δεν είναι στερείται νοήματος, σαν μια αυταπάτη ή σαν μια υποβιβασμένη ύπαρξη, όπως είναι στον Βραχμανισμό και στον Νεοπλατωνισμό, αλλά είναι πλήρης έκφραση, βεβαιωτική μιας κάποιας θεϊκής προθέσεως. Το Ισλάμ κλίνει περισσότερο στο να χαρεί και να απολαύσει τον κόσμο και δεν καλλιεργεί την ασκητική περιφρόνηση της ζωής.

Ακόμα και τα μοναχικά τάγματα που εμφανίστηκαν στο Ισλάμ δεν απαίτησαν φυγή από τον κόσμο και διάλυση της οικογένειας. Τόσο οι Σούφι όσο και οι Δερβίσηδες, που μέσα από τον χορό, τις συνεχείς περιστροφές και τις φωνές έφταναν στην μυστικιστική έκσταση, ζούσαν μέσα στον κόσμο. Ακολουθούσαν μόνο κάποιους ιδιαίτερους κανόνες που τους επέβαλλαν πενία, υπακοή και αγνότητα.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΘΡΗΣΚΕΙΑ

Last viewed
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΩΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ (BKS.1086049)
o kosmos os apokalypsi photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 16.96 € μόνο 15.26
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΘΡΗΣΚΕΙΑ
ΤΣΟΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ στην κατηγορία ΘΡΗΣΚΕΙΑ

ISBN: 978-618-5605-42-1
Συγγραφέας: ΤΣΟΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΕΚΤΩΡ
Σελίδες: 204
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2023

Η ΜΥΣΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΙΣΛΑΜ

Στο Ισλάμ ο κόσμος θεωρείται ως σκόπιμη αποκάλυψη του Θεού, ως ένδυμα σκοπίμως φορεμένο, σαν αποτέλεσμα κάποιων ενσυνείδητων θεϊκών προσαρμογών. Δηλαδή ο απρόσιτος Θεός, ο "κεκρυμμένος θησαυρός", ο ’ναρχος και Απεριόριστος, προσαρμόζεται συγκαταβατικούς στους όρους και τις συνθήκες του πεπερασμένου, λαμβάνοντας μορφές και τρόπους προσιτούς στις ανθρώπινες διανοητικές ικανότητες, προσιτούς στις συνθήκες του πεπερασμένου. Μια τέτοια αντίληψη αξιοσημείωτης λεπτότητος και ευστροφίας περί της σχέσεως μεταξύ Θεού και κόσμου προσιδιάζει τουλάχιστον στο κλίμα του Ισλάμ, ακριβώς επειδή η σκέψη του είναι βαθιά πεπεισμένη για την γενικευμένη παρουσία του θαύματος. Έτσι ο Θεός, σαν αυτουργός των θαυμάτων, πραγματοποιεί τελικά και το μεγαλύτερο θαύμα, δηλαδή γίνεται Αυτός ο ίδιος προσιτός, στις συνθήκες του πεπερασμένου, ενώ η Ύπαρξη του παραμένει φύσει απρόσιτος.

Ο κόσμος εμφανίζεται ως ένας "χιτώνας" του Θεού, όχι σαν ένα απλό απατηλό και άσκοπο, ένα ανόητο παιχνίδι, αλλά ως ένα "ένδυμα", ως μια πλήρης νοήματος σκόπιμη πράξη. Ο Θεός επιθυμεί να γίνει ορατός, προσιτός, σε αυτή την οδό των τελικών πράξεων, αλλά όπως οι ίδιες οι τελικές πράξεις ανήκουν σε έναν κόσμο, θα μπορούσε κάποιος να ισχυρισθεί ότι ο Θεός δημιουργεί τον κόσμο, μόνο και μόνο, επειδή θέλει να εμφανισθεί, να αποκαλυφθεί, ακριβώς μέσω των γεγονότων τα οποία Αυτός δημιουργεί. Υπάρχει εδώ μια αρχική πρόθεση του Θεού, να φανερωθεί σε τελικές γήινες συνθήκες. Αυτή η καθολική, η συμπαντική αποκάλυψη του Θεού περιγράφει έναν σκοπό της Θεότητος, από τον οποίον συνεπάγεται ότι ο κόσμος, μολονότι είναι μόνο ένα ένδυμα, ωστόσο λαμβάνει στην ισλαμική φιλοσοφία τον χαρακτήρα, μιας καθιερώσεως. Ο κόσμος δεν είναι στερείται νοήματος, σαν μια αυταπάτη ή σαν μια υποβιβασμένη ύπαρξη, όπως είναι στον Βραχμανισμό και στον Νεοπλατωνισμό, αλλά είναι πλήρης έκφραση, βεβαιωτική μιας κάποιας θεϊκής προθέσεως. Το Ισλάμ κλίνει περισσότερο στο να χαρεί και να απολαύσει τον κόσμο και δεν καλλιεργεί την ασκητική περιφρόνηση της ζωής.

Ακόμα και τα μοναχικά τάγματα που εμφανίστηκαν στο Ισλάμ δεν απαίτησαν φυγή από τον κόσμο και διάλυση της οικογένειας. Τόσο οι Σούφι όσο και οι Δερβίσηδες, που μέσα από τον χορό, τις συνεχείς περιστροφές και τις φωνές έφταναν στην μυστικιστική έκσταση, ζούσαν μέσα στον κόσμο. Ακολουθούσαν μόνο κάποιους ιδιαίτερους κανόνες που τους επέβαλλαν πενία, υπακοή και αγνότητα.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΩΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ BKS.1086049 BKS.1086049 ΤΣΟΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΣΟΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ Κατηγορία: ΘΡΗΣΚΕΙΑ •ΤΣΟΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ στην κατηγορία ΘΡΗΣΚΕΙΑ ISBN: 978-618-5605-42-1 Συγγραφέας: ΤΣΟΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΕΚΤΩΡ Σελίδες: 204 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2023 Η ΜΥΣΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΙΣΛΑΜ Στο Ισλάμ ο κόσμος θεωρείται ως σκόπιμη αποκάλυψη του Θεού, ως ένδυμα σκοπίμως φορεμένο, σαν αποτέλεσμα κάποιων ενσυνείδητων θεϊκών προσαρμογών. Δηλαδή ο απρόσιτος Θεός, ο "κεκρυμμένος θησαυρός", ο ’ναρχος και Απεριόριστος, προσαρμόζεται συγκαταβατικούς στους όρους και τις συνθήκες του πεπερασμένου, λαμβάνοντας μορφές και τρόπους προσιτούς στις ανθρώπινες διανοητικές ικανότητες, προσιτούς στις συνθήκες του πεπερασμένου. Μια τέτοια αντίληψη αξιοσημείωτης λεπτότητος και ευστροφίας περί της σχέσεως μεταξύ Θεού και κόσμου προσιδιάζει τουλάχιστον στο κλίμα του Ισλάμ, ακριβώς επειδή η σκέψη του είναι βαθιά πεπεισμένη για την γενικευμένη παρουσία του θαύματος. Έτσι ο Θεός, σαν αυτουργός των θαυμάτων, πραγματοποιεί τελικά και το μεγαλύτερο θαύμα, δηλαδή γίνεται Αυτός ο ίδιος προσιτός, στις συνθήκες του πεπερασμένου, ενώ η Ύπαρξη του παραμένει φύσει απρόσιτος. Ο κόσμος εμφανίζεται ως ένας "χιτώνας" του Θεού, όχι σαν ένα απλό απατηλό και άσκοπο, ένα ανόητο παιχνίδι, αλλά ως ένα "ένδυμα", ως μια πλήρης νοήματος σκόπιμη πράξη. Ο Θεός επιθυμεί να γίνει ορατός, προσιτός, σε αυτή την οδό των τελικών πράξεων, αλλά όπως οι ίδιες οι τελικές πράξεις ανήκουν σε έναν κόσμο, θα μπορούσε κάποιος να ισχυρισθεί ότι ο Θεός δημιουργεί τον κόσμο, μόνο και μόνο, επειδή θέλει να εμφανισθεί, να αποκαλυφθεί, ακριβώς μέσω των γεγονότων τα οποία Αυτός δημιουργεί. Υπάρχει εδώ μια αρχική πρόθεση του Θεού, να φανερωθεί σε τελικές γήινες συνθήκες. Αυτή η καθολική, η συμπαντική αποκάλυψη του Θεού περιγράφει έναν σκοπό της Θεότητος, από τον οποίον συνεπάγεται ότι ο κόσμος, μολονότι είναι μόνο ένα ένδυμα, ωστόσο λαμβάνει στην ισλαμική φιλοσοφία τον χαρακτήρα, μιας καθιερώσεως. Ο κόσμος δεν είναι στερείται νοήματος, σαν μια αυταπάτη ή σαν μια υποβιβασμένη ύπαρξη, όπως είναι στον Βραχμανισμό και στον Νεοπλατωνισμό, αλλά είναι πλήρης έκφραση, βεβαιωτική μιας κάποιας θεϊκής προθέσεως. Το Ισλάμ κλίνει περισσότερο στο να χαρεί και να απολαύσει τον κόσμο και δεν καλλιεργεί την ασκητική περιφρόνηση της ζωής. Ακόμα και τα μοναχικά τάγματα που εμφανίστηκαν στο Ισλάμ δεν απαίτησαν φυγή από τον κόσμο και διάλυση της οικογένειας. Τόσο οι Σούφι όσο και οι Δερβίσηδες, που μέσα από τον χορό, τις συνεχείς περιστροφές και τις φωνές έφταναν στην μυστικιστική έκσταση, ζούσαν μέσα στον κόσμο. Ακολουθούσαν μόνο κάποιους ιδιαίτερους κανόνες που τους επέβαλλαν πενία, υπακοή και αγνότητα.
13.73
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή