Το βιβλίο αυτό δεν είναι η «βιογραφία» του Αχιλλέα ούτε είναι απλώς ένα μυθιστόρημα για τη ζωή του ομηρικού ήρωα. Ο συγγραφέας οδηγεί τον αναγνώστη στα μύχια της θρυλικής αυτής ελληνικής μορφής.
O Vincent Delecroix έχει μια απρόσμενη οικειότητα με το βασιλιά των Μυρμιδόνων, καθώς διακρίνει όλες τις κρυφές πτυχές της προσωπικότητάς του. Πέρα από την οργή του ήρωα, πέρα από τη μήνι του για τον Αγαμέμνονα, πέρα από τον πρώτο πολεμιστή της Τροίας, βλέπει επίσης το παιδί που μεταμφιεσμένο σε γυναίκα κρυβόταν ανάμεσα στις κόρες του Λυκομήδη, που επέλεγε ερωτικούς συντρόφους ανεξαρτήτως φύλου και που τελικά δεν ξέφυγε από τη θνητή του φύση. Βλέπει τον ήρωα που πέθανε από το βέλος του Πάρη - το βέλος που βρήκε το μοναδικό τρωτό σημείο του, τη φτέρνα. Η πανανθρώπινη αγωνία της θνητότητας και η προσπάθεια του ανθρώπου για υστεροφημία διατρέχει όλο το βιβλίο: «Ο Αχιλλέας, όμως, τρέχει προς το θάνατό του. Τρέχει τόσο γρήγορα που δρασκελίζει τον κόσμο και εισβάλλει, αρματωμένος σαν αστακός, στην κατοικία των νεκρών, παραμερίζοντας και τους θεούς ακόμα. Ο Αχιλλέας βιάζεται να πεθάνει, τρέχει προς την αθανασία και δεν έχει χρόνο. Η επιλογή για μια ζωή σύντομη, φλογερή και δοξασμένη αντί για μια μακροχρόνια και ασήμαντη ύπαρξη, τον έριξε στον αγώνα δρόμου, δημιούργησε το γοργοπόδαρο Αχιλλέα». Σε αντίθεση με τον Οδυσσέα όμως, ο Αχιλλέας δε σκέφτεται ούτε για μια στιγμή την επιστροφή του στην πατρίδα - εξού και η τραγικότητά του, που είναι και δική μας τραγικότητα.
Ο Vincent Delecroix εγείρει ένα ναό για το γιο της Θέτιδας, ενώ παράλληλα ρίχνει φως στο μυστήριο της ζωής και αποκαλύπτει τα ρυθμικά στάδια δημιουργίας της ιδιαίτερης ταυτότητας του ατόμου. Όπως ο ίδιος δηλώνει: «Αυτός είναι ο λόγος που το εγώ δεν εμφανίζεται παρά μόνο στο τέλος του βιβλίου, παρά μόνο στις τελευταίες φράσεις - σε όλο το βιβλίο χρησιμοποιώ το ''εσείς''».
Αυτός ο μικρός λογοτεχνικός ναός δεν είναι ένα ακόμη από τα έργα που δημιουργήθηκαν προς τιμή του ήρωα που ενέπνευσε το Δάντη, το Σαίξπηρ, τον Kleist, τον Γκαίτε, τον Graciάn ή ακόμη τον Ingres και τον Ρούμπενς. Ο Delecroix δεν επιθυμεί να προσθέσει το όνομά του σε ένα μακρύ κατάλογο καλλιτεχνών που εμπνεύστηκαν από τον Αχιλλέα. Αυτό που προσπαθεί να κάνει είναι να ανιχνεύσει τα πολλά πρόσωπα που υιοθέτησε ο ήρωας του Ομήρου κατά τη διάρκεια των 28 αιώνων της ύπαρξής του.
Το βιβλίο αυτό δεν είναι η «βιογραφία» του Αχιλλέα ούτε είναι απλώς ένα μυθιστόρημα για τη ζωή του ομηρικού ήρωα. Ο συγγραφέας οδηγεί τον αναγνώστη στα μύχια της θρυλικής αυτής ελληνικής μορφής.
O Vincent Delecroix έχει μια απρόσμενη οικειότητα με το βασιλιά των Μυρμιδόνων, καθώς διακρίνει όλες τις κρυφές πτυχές της προσωπικότητάς του. Πέρα από την οργή του ήρωα, πέρα από τη μήνι του για τον Αγαμέμνονα, πέρα από τον πρώτο πολεμιστή της Τροίας, βλέπει επίσης το παιδί που μεταμφιεσμένο σε γυναίκα κρυβόταν ανάμεσα στις κόρες του Λυκομήδη, που επέλεγε ερωτικούς συντρόφους ανεξαρτήτως φύλου και που τελικά δεν ξέφυγε από τη θνητή του φύση. Βλέπει τον ήρωα που πέθανε από το βέλος του Πάρη - το βέλος που βρήκε το μοναδικό τρωτό σημείο του, τη φτέρνα. Η πανανθρώπινη αγωνία της θνητότητας και η προσπάθεια του ανθρώπου για υστεροφημία διατρέχει όλο το βιβλίο: «Ο Αχιλλέας, όμως, τρέχει προς το θάνατό του. Τρέχει τόσο γρήγορα που δρασκελίζει τον κόσμο και εισβάλλει, αρματωμένος σαν αστακός, στην κατοικία των νεκρών, παραμερίζοντας και τους θεούς ακόμα. Ο Αχιλλέας βιάζεται να πεθάνει, τρέχει προς την αθανασία και δεν έχει χρόνο. Η επιλογή για μια ζωή σύντομη, φλογερή και δοξασμένη αντί για μια μακροχρόνια και ασήμαντη ύπαρξη, τον έριξε στον αγώνα δρόμου, δημιούργησε το γοργοπόδαρο Αχιλλέα». Σε αντίθεση με τον Οδυσσέα όμως, ο Αχιλλέας δε σκέφτεται ούτε για μια στιγμή την επιστροφή του στην πατρίδα - εξού και η τραγικότητά του, που είναι και δική μας τραγικότητα.
Ο Vincent Delecroix εγείρει ένα ναό για το γιο της Θέτιδας, ενώ παράλληλα ρίχνει φως στο μυστήριο της ζωής και αποκαλύπτει τα ρυθμικά στάδια δημιουργίας της ιδιαίτερης ταυτότητας του ατόμου. Όπως ο ίδιος δηλώνει: «Αυτός είναι ο λόγος που το εγώ δεν εμφανίζεται παρά μόνο στο τέλος του βιβλίου, παρά μόνο στις τελευταίες φράσεις - σε όλο το βιβλίο χρησιμοποιώ το ''εσείς''».
Αυτός ο μικρός λογοτεχνικός ναός δεν είναι ένα ακόμη από τα έργα που δημιουργήθηκαν προς τιμή του ήρωα που ενέπνευσε το Δάντη, το Σαίξπηρ, τον Kleist, τον Γκαίτε, τον Graciάn ή ακόμη τον Ingres και τον Ρούμπενς. Ο Delecroix δεν επιθυμεί να προσθέσει το όνομά του σε ένα μακρύ κατάλογο καλλιτεχνών που εμπνεύστηκαν από τον Αχιλλέα. Αυτό που προσπαθεί να κάνει είναι να ανιχνεύσει τα πολλά πρόσωπα που υιοθέτησε ο ήρωας του Ομήρου κατά τη διάρκεια των 28 αιώνων της ύπαρξής του.
Ο ΗΡΩΑΣ ΜΟΥ Ο ΑΧΙΛΛΕΑΣBKS.0302372BKS.0302372ΝΤΕΛΑΚΡΟΥΑ ΒΙΝΣΕΝΤΝΤΕΛΑΚΡΟΥΑ ΒΙΝΣΕΝΤΦΙΛΟΣΟΦΙΑΚατηγορία: ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ •ΝΤΕΛΑΚΡΟΥΑ ΒΙΝΣΕΝΤ στην κατηγορία ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ISBN: 978-960-446-160-8 Συγγραφέας: ΝΤΕΛΑΚΡΟΥΑ ΒΙΝΣΕΝΤ Εκδοτικός οίκος: ΓΚΟΒΟΣΤΗ Σελίδες: 144 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2013 Το βιβλίο αυτό δεν είναι η «βιογραφία» του Αχιλλέα ούτε είναι απλώς ένα μυθιστόρημα για τη ζωή του ομηρικού ήρωα. Ο συγγραφέας οδηγεί τον αναγνώστη στα μύχια της θρυλικής αυτής ελληνικής μορφής. O Vincent Delecroix έχει μια απρόσμενη οικειότητα με το βασιλιά των Μυρμιδόνων, καθώς διακρίνει όλες τις κρυφές πτυχές της προσωπικότητάς του. Πέρα από την οργή του ήρωα, πέρα από τη μήνι του για τον Αγαμέμνονα, πέρα από τον πρώτο πολεμιστή της Τροίας, βλέπει επίσης το παιδί που μεταμφιεσμένο σε γυναίκα κρυβόταν ανάμεσα στις κόρες του Λυκομήδη, που επέλεγε ερωτικούς συντρόφους ανεξαρτήτως φύλου και που τελικά δεν ξέφυγε από τη θνητή του φύση. Βλέπει τον ήρωα που πέθανε από το βέλος του Πάρη - το βέλος που βρήκε το μοναδικό τρωτό σημείο του, τη φτέρνα. Η πανανθρώπινη αγωνία της θνητότητας και η προσπάθεια του ανθρώπου για υστεροφημία διατρέχει όλο το βιβλίο: «Ο Αχιλλέας, όμως, τρέχει προς το θάνατό του. Τρέχει τόσο γρήγορα που δρασκελίζει τον κόσμο και εισβάλλει, αρματωμένος σαν αστακός, στην κατοικία των νεκρών, παραμερίζοντας και τους θεούς ακόμα. Ο Αχιλλέας βιάζεται να πεθάνει, τρέχει προς την αθανασία και δεν έχει χρόνο. Η επιλογή για μια ζωή σύντομη, φλογερή και δοξασμένη αντί για μια μακροχρόνια και ασήμαντη ύπαρξη, τον έριξε στον αγώνα δρόμου, δημιούργησε το γοργοπόδαρο Αχιλλέα». Σε αντίθεση με τον Οδυσσέα όμως, ο Αχιλλέας δε σκέφτεται ούτε για μια στιγμή την επιστροφή του στην πατρίδα - εξού και η τραγικότητά του, που είναι και δική μας τραγικότητα. Ο Vincent Delecroix εγείρει ένα ναό για το γιο της Θέτιδας, ενώ παράλληλα ρίχνει φως στο μυστήριο της ζωής και αποκαλύπτει τα ρυθμικά στάδια δημιουργίας της ιδιαίτερης ταυτότητας του ατόμου. Όπως ο ίδιος δηλώνει: «Αυτός είναι ο λόγος που το εγώ δεν εμφανίζεται παρά μόνο στο τέλος του βιβλίου, παρά μόνο στις τελευταίες φράσεις - σε όλο το βιβλίο χρησιμοποιώ το ''εσείς''». Αυτός ο μικρός λογοτεχνικός ναός δεν είναι ένα ακόμη από τα έργα που δημιουργήθηκαν προς τιμή του ήρωα που ενέπνευσε το Δάντη, το Σαίξπηρ, τον Kleist, τον Γκαίτε, τον Graciάn ή ακόμη τον Ingres και τον Ρούμπενς. Ο Delecroix δεν επιθυμεί να προσθέσει το όνομά του σε ένα μακρύ κατάλογο καλλιτεχνών που εμπνεύστηκαν από τον Αχιλλέα. Αυτό που προσπαθεί να κάνει είναι να ανιχνεύσει τα πολλά πρόσωπα που υιοθέτησε ο ήρωας του Ομήρου κατά τη διάρκεια των 28 αιώνων της ύπαρξής του. Ο ΗΡΩΑΣ ΜΟΥ Ο ΑΧΙΛΛΕΑΣ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση