To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > Ο ΗΓΕΤΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΗΓΕΤΗΣ
 
 
 
   
 
o igetis poy den einai igetis photo

o igetis poy den einai igetis photo


Ο ΗΓΕΤΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΗΓΕΤΗΣ

BKS.0074962      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΘΕΟΤΟΚΑΤΟΥ ΙΩΑΝΝΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΕΝΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

17.17 €
Προτεινόμενη λιανική 19.08 €

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-02-3933-1
Συγγραφέας: ΘΕΟΤΟΚΑΤΟΥ ΙΩΑΝΝΑ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Σελίδες: 296
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2022

ΜΙΑ ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΣΤΙΛ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Αυτή η έρευνα προσφέρει περαιτέρω γνώση η οποία αφορά το πώς οι σχολικοί ηγέτες πραγματεύονται τη δύναμή τους στην καθημερινή αλληλεπίδραση που έχουν με τα μέλη της σχολικής κοινότητας (υποδιευθυντές, καθηγητικό προσωπικό και μαθητές) και τους τρόπους με τους οποίους αυτή η διαδικασία επηρεάζει τα στιλ διοίκησης που κυριαρχούν. Παρουσιάζει μία μελέτη περίπτωσης, η οποία διεξήχθη σε ένα σχολείο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, και τα δεδομένα που συλλέχθηκαν παρουσιάζουν μια μικροπολιτική ανάλυση των ειδών διοίκησης που χρησιμοποίησε ένας διευθυντής.

Τα αποτελέσματα της έρευνας εναρμονίζονται με προηγούμενες έρευνες οι οποίες τονίζουν ότι τα πολύ συγκεντρωτικά εκπαιδευτικά συστήματα παρεμποδίζουν τους διευθυντές να ασκήσουν ηγεσία. Ο διευθυντής υποθέτει ότι ο ρόλος του είναι να εισαγάγει είδη διοίκησης που εξασφαλίζουν την ομαλή λειτουργία του σχολείου από μια διαπροσωπική και ιεραρχική οπτική η οποία χαρακτηρίζεται από την αποφυγή συγκρούσεων. Η προσέγγιση της αποφυγής συγκρούσεων από μέρους του διευθυντή επέτρεψε στους μαθητές να παραβιάζουν τους κανονισμούς, προκαλώντας επαγγελματική δυσαρέσκεια ανάμεσα στους καθηγητές. Η έλλειψη ηγεσίας και η αποποίηση των ευθυνών δημιούργησε ένα κενό το οποίο επέτρεψε να ευδοκιμήσει μια νοοτροπία αποσύνδεσης, με αποτέλεσμα ο διευθυντής, οι υποδιευθυντές και οι καθηγητές να είναι αποκομμένοι από τους επαγγελματικούς τους ρόλους. Η νοοτροπία αποσύνδεσης του προσωπικού επηρέασε την αίσθηση του ανήκειν στους μαθητές (ανήκω και μου ανήκει) στη σχολική κοινότητα.

Τα αποτελέσματα επιδεικνύουν τον ανεπαρκή ρόλο του σχολείου ως επαγγελματικό ίδρυμα, ένα μέρος όπου διαμορφώνονται οι απόψεις νέων ανθρώπων (πολιτών).


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
Ο ΗΓΕΤΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΗΓΕΤΗΣ (BKS.0074962)
o igetis poy den einai igetis photo
Κατόπιν παραγγελίας

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

Wishlist
Share
17.17 €
Προτεινόμενη λιανική 19.08 €
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΘΕΟΤΟΚΑΤΟΥ ΙΩΑΝΝΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-02-3933-1
Συγγραφέας: ΘΕΟΤΟΚΑΤΟΥ ΙΩΑΝΝΑ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Σελίδες: 296
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2022

ΜΙΑ ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΣΤΙΛ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Αυτή η έρευνα προσφέρει περαιτέρω γνώση η οποία αφορά το πώς οι σχολικοί ηγέτες πραγματεύονται τη δύναμή τους στην καθημερινή αλληλεπίδραση που έχουν με τα μέλη της σχολικής κοινότητας (υποδιευθυντές, καθηγητικό προσωπικό και μαθητές) και τους τρόπους με τους οποίους αυτή η διαδικασία επηρεάζει τα στιλ διοίκησης που κυριαρχούν. Παρουσιάζει μία μελέτη περίπτωσης, η οποία διεξήχθη σε ένα σχολείο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, και τα δεδομένα που συλλέχθηκαν παρουσιάζουν μια μικροπολιτική ανάλυση των ειδών διοίκησης που χρησιμοποίησε ένας διευθυντής.

Τα αποτελέσματα της έρευνας εναρμονίζονται με προηγούμενες έρευνες οι οποίες τονίζουν ότι τα πολύ συγκεντρωτικά εκπαιδευτικά συστήματα παρεμποδίζουν τους διευθυντές να ασκήσουν ηγεσία. Ο διευθυντής υποθέτει ότι ο ρόλος του είναι να εισαγάγει είδη διοίκησης που εξασφαλίζουν την ομαλή λειτουργία του σχολείου από μια διαπροσωπική και ιεραρχική οπτική η οποία χαρακτηρίζεται από την αποφυγή συγκρούσεων. Η προσέγγιση της αποφυγής συγκρούσεων από μέρους του διευθυντή επέτρεψε στους μαθητές να παραβιάζουν τους κανονισμούς, προκαλώντας επαγγελματική δυσαρέσκεια ανάμεσα στους καθηγητές. Η έλλειψη ηγεσίας και η αποποίηση των ευθυνών δημιούργησε ένα κενό το οποίο επέτρεψε να ευδοκιμήσει μια νοοτροπία αποσύνδεσης, με αποτέλεσμα ο διευθυντής, οι υποδιευθυντές και οι καθηγητές να είναι αποκομμένοι από τους επαγγελματικούς τους ρόλους. Η νοοτροπία αποσύνδεσης του προσωπικού επηρέασε την αίσθηση του ανήκειν στους μαθητές (ανήκω και μου ανήκει) στη σχολική κοινότητα.

Τα αποτελέσματα επιδεικνύουν τον ανεπαρκή ρόλο του σχολείου ως επαγγελματικό ίδρυμα, ένα μέρος όπου διαμορφώνονται οι απόψεις νέων ανθρώπων (πολιτών).

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Ο ΗΓΕΤΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΗΓΕΤΗΣ BKS.0074962 BKS.0074962 ΘΕΟΤΟΚΑΤΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΤΟΚΑΤΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΘΕΟΤΟΚΑΤΟΥ ΙΩΑΝΝΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-02-3933-1 Συγγραφέας: ΘΕΟΤΟΚΑΤΟΥ ΙΩΑΝΝΑ Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ Σελίδες: 296 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2022 ΜΙΑ ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΣΤΙΛ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Αυτή η έρευνα προσφέρει περαιτέρω γνώση η οποία αφορά το πώς οι σχολικοί ηγέτες πραγματεύονται τη δύναμή τους στην καθημερινή αλληλεπίδραση που έχουν με τα μέλη της σχολικής κοινότητας (υποδιευθυντές, καθηγητικό προσωπικό και μαθητές) και τους τρόπους με τους οποίους αυτή η διαδικασία επηρεάζει τα στιλ διοίκησης που κυριαρχούν. Παρουσιάζει μία μελέτη περίπτωσης, η οποία διεξήχθη σε ένα σχολείο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, και τα δεδομένα που συλλέχθηκαν παρουσιάζουν μια μικροπολιτική ανάλυση των ειδών διοίκησης που χρησιμοποίησε ένας διευθυντής. Τα αποτελέσματα της έρευνας εναρμονίζονται με προηγούμενες έρευνες οι οποίες τονίζουν ότι τα πολύ συγκεντρωτικά εκπαιδευτικά συστήματα παρεμποδίζουν τους διευθυντές να ασκήσουν ηγεσία. Ο διευθυντής υποθέτει ότι ο ρόλος του είναι να εισαγάγει είδη διοίκησης που εξασφαλίζουν την ομαλή λειτουργία του σχολείου από μια διαπροσωπική και ιεραρχική οπτική η οποία χαρακτηρίζεται από την αποφυγή συγκρούσεων. Η προσέγγιση της αποφυγής συγκρούσεων από μέρους του διευθυντή επέτρεψε στους μαθητές να παραβιάζουν τους κανονισμούς, προκαλώντας επαγγελματική δυσαρέσκεια ανάμεσα στους καθηγητές. Η έλλειψη ηγεσίας και η αποποίηση των ευθυνών δημιούργησε ένα κενό το οποίο επέτρεψε να ευδοκιμήσει μια νοοτροπία αποσύνδεσης, με αποτέλεσμα ο διευθυντής, οι υποδιευθυντές και οι καθηγητές να είναι αποκομμένοι από τους επαγγελματικούς τους ρόλους. Η νοοτροπία αποσύνδεσης του προσωπικού επηρέασε την αίσθηση του ανήκειν στους μαθητές (ανήκω και μου ανήκει) στη σχολική κοινότητα. Τα αποτελέσματα επιδεικνύουν τον ανεπαρκή ρόλο του σχολείου ως επαγγελματικό ίδρυμα, ένα μέρος όπου διαμορφώνονται οι απόψεις νέων ανθρώπων (πολιτών).
15.45
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή