16 ΛΟΓΟΠΑΙΓΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΟΚ, ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ(ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ
Ο συγγραφέας είναι τρελαμένο παόκι από μικρός. Το ένιωσε στις λάσπες της Αγια-Μαρίνας, με τα χαμόσπιτα, μαζί με τους άλλους γαβριάδες της εσωτερικής μετανάστευσης.
"ΠΑΟΚ και ξερό ψωμί". Μεγάλωνε μεταξύ "Τούμπα, Τούμπα, Βιετνάμ" και "Τούμπα Λίμπρε", φώναζε κι αυτός με πάθος "ΠΑΟΚ, θρησκεία, τρομοκρατία". Και την "έβρισκε" βρίζοντας τη "μπουρδελούπολη" που όφειλε να κατανοεί κάθε φορά τη δικέφαλη αλήθεια. "Αθήνα γ@μημένη, ο ΠΑΟΚ δεν πεθαίνει"!
Στο βιολογικό του κομπολόι χάντρες πολλές. Ξέρεις, από Κούδα, Παρίδη, Σαράφη, Φουντουκίδη, σε Φορτούλα, Σκαρτάδο, Ζαγοράκη μέχρι πρόσφατα σε Βιειρίνια, Παύλο Γκαρσία, Σάλπι.
Γι' αυτό τα κείμενα ψυχής και συναισθημάτων (μιας δεκαετίας περίπου), ταπεινά και παθιασμένα μαζί, σε μιαν ενότητα αναστοχασμών για το ποδόσφαιρο, την πολιτική και τους συμβολισμούς τους από πρόσωπα και καταστάσεις, για να συμβάλουν στην καταγραφή του μοναδικού φαινομένου της αδιάρρηκτης σχέσης ανάμεσα στην ομάδα σύμβολο ΠΑΟΚ, με τον απλό καθημερινό άνθρωπο της ευρύτερης Θεσσαλονίκης και με το ποδόσφαιρο, ως καύσιμη ύλη της πρωτογενούς πολιτικής αφύπνισης. Γιατί όπως ένας διανοούμενος, με σπάνια χαρακτηριστικά συντρόφου και βαθιά γνώση του "παρ' ημίν" ποδοσφαίρου, ο Γιώργος Λυσαρίδης, έγραψε "...το ποδόσφαιρο παραμένει μια κορυφαία μυσταγωγία της λαϊκής εκτόνωσης που βρίσκει διέξοδο στη συλλογική ιεροτελεστία του γηπέδου, μια κοινή γλώσσα επικοινωνίας, μια φυγή από την καθημερινή ζοφερή πραγματικότητα, μια από τις ελάχιστες μορφές κοινωνικής μέθεξης όπου αναπληρώνεται η χαμένη στην υπόλοιπη ζωή κοινωνικότητα και ισοπεδώνονται ταξικές και άλλου είδους διακρίσεις..."
16 ΛΟΓΟΠΑΙΓΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΟΚ, ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ(ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ
Ο συγγραφέας είναι τρελαμένο παόκι από μικρός. Το ένιωσε στις λάσπες της Αγια-Μαρίνας, με τα χαμόσπιτα, μαζί με τους άλλους γαβριάδες της εσωτερικής μετανάστευσης.
"ΠΑΟΚ και ξερό ψωμί". Μεγάλωνε μεταξύ "Τούμπα, Τούμπα, Βιετνάμ" και "Τούμπα Λίμπρε", φώναζε κι αυτός με πάθος "ΠΑΟΚ, θρησκεία, τρομοκρατία". Και την "έβρισκε" βρίζοντας τη "μπουρδελούπολη" που όφειλε να κατανοεί κάθε φορά τη δικέφαλη αλήθεια. "Αθήνα γ@μημένη, ο ΠΑΟΚ δεν πεθαίνει"!
Στο βιολογικό του κομπολόι χάντρες πολλές. Ξέρεις, από Κούδα, Παρίδη, Σαράφη, Φουντουκίδη, σε Φορτούλα, Σκαρτάδο, Ζαγοράκη μέχρι πρόσφατα σε Βιειρίνια, Παύλο Γκαρσία, Σάλπι.
Γι' αυτό τα κείμενα ψυχής και συναισθημάτων (μιας δεκαετίας περίπου), ταπεινά και παθιασμένα μαζί, σε μιαν ενότητα αναστοχασμών για το ποδόσφαιρο, την πολιτική και τους συμβολισμούς τους από πρόσωπα και καταστάσεις, για να συμβάλουν στην καταγραφή του μοναδικού φαινομένου της αδιάρρηκτης σχέσης ανάμεσα στην ομάδα σύμβολο ΠΑΟΚ, με τον απλό καθημερινό άνθρωπο της ευρύτερης Θεσσαλονίκης και με το ποδόσφαιρο, ως καύσιμη ύλη της πρωτογενούς πολιτικής αφύπνισης. Γιατί όπως ένας διανοούμενος, με σπάνια χαρακτηριστικά συντρόφου και βαθιά γνώση του "παρ' ημίν" ποδοσφαίρου, ο Γιώργος Λυσαρίδης, έγραψε "...το ποδόσφαιρο παραμένει μια κορυφαία μυσταγωγία της λαϊκής εκτόνωσης που βρίσκει διέξοδο στη συλλογική ιεροτελεστία του γηπέδου, μια κοινή γλώσσα επικοινωνίας, μια φυγή από την καθημερινή ζοφερή πραγματικότητα, μια από τις ελάχιστες μορφές κοινωνικής μέθεξης όπου αναπληρώνεται η χαμένη στην υπόλοιπη ζωή κοινωνικότητα και ισοπεδώνονται ταξικές και άλλου είδους διακρίσεις..."
Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ BIZIM ΠΑΟΚ!BKS.0586086BKS.0586086ΜΑΜΕΛΗΣ ΚΩΣΤΑΣΜΑΜΕΛΗΣ ΚΩΣΤΑΣΧΟΜΠΥ-ΣΠΟΡΚατηγορία: ΧΟΜΠΥ-ΣΠΟΡ •ΜΑΜΕΛΗΣ ΚΩΣΤΑΣ στην κατηγορία ΧΟΜΠΥ-ΣΠΟΡ ISBN: 978-960-267-278-5 Συγγραφέας: ΜΑΜΕΛΗΣ ΚΩΣΤΑΣ Εκδοτικός οίκος: ΜΠΑΡΜΠΟΥΝΑΚΗΣ Σελίδες: 58 Διαστάσεις: 11, 5Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2019 16 ΛΟΓΟΠΑΙΓΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΟΚ, ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ(ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ Ο συγγραφέας είναι τρελαμένο παόκι από μικρός. Το ένιωσε στις λάσπες της Αγια-Μαρίνας, με τα χαμόσπιτα, μαζί με τους άλλους γαβριάδες της εσωτερικής μετανάστευσης. "ΠΑΟΚ και ξερό ψωμί". Μεγάλωνε μεταξύ "Τούμπα, Τούμπα, Βιετνάμ" και "Τούμπα Λίμπρε", φώναζε κι αυτός με πάθος "ΠΑΟΚ, θρησκεία, τρομοκρατία". Και την "έβρισκε" βρίζοντας τη "μπουρδελούπολη" που όφειλε να κατανοεί κάθε φορά τη δικέφαλη αλήθεια. "Αθήνα γ@μημένη, ο ΠΑΟΚ δεν πεθαίνει"! Στο βιολογικό του κομπολόι χάντρες πολλές. Ξέρεις, από Κούδα, Παρίδη, Σαράφη, Φουντουκίδη, σε Φορτούλα, Σκαρτάδο, Ζαγοράκη μέχρι πρόσφατα σε Βιειρίνια, Παύλο Γκαρσία, Σάλπι. Γι' αυτό τα κείμενα ψυχής και συναισθημάτων (μιας δεκαετίας περίπου), ταπεινά και παθιασμένα μαζί, σε μιαν ενότητα αναστοχασμών για το ποδόσφαιρο, την πολιτική και τους συμβολισμούς τους από πρόσωπα και καταστάσεις, για να συμβάλουν στην καταγραφή του μοναδικού φαινομένου της αδιάρρηκτης σχέσης ανάμεσα στην ομάδα σύμβολο ΠΑΟΚ, με τον απλό καθημερινό άνθρωπο της ευρύτερης Θεσσαλονίκης και με το ποδόσφαιρο, ως καύσιμη ύλη της πρωτογενούς πολιτικής αφύπνισης. Γιατί όπως ένας διανοούμενος, με σπάνια χαρακτηριστικά συντρόφου και βαθιά γνώση του "παρ' ημίν" ποδοσφαίρου, ο Γιώργος Λυσαρίδης, έγραψε "...το ποδόσφαιρο παραμένει μια κορυφαία μυσταγωγία της λαϊκής εκτόνωσης που βρίσκει διέξοδο στη συλλογική ιεροτελεστία του γηπέδου, μια κοινή γλώσσα επικοινωνίας, μια φυγή από την καθημερινή ζοφερή πραγματικότητα, μια από τις ελάχιστες μορφές κοινωνικής μέθεξης όπου αναπληρώνεται η χαμένη στην υπόλοιπη ζωή κοινωνικότητα και ισοπεδώνονται ταξικές και άλλου είδους διακρίσεις..." Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ BIZIM ΠΑΟΚ!
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση