"... Αν και έχουν αλλάξει πολλά πράγματα από τότε που το βιβλίο πρωτοκυκλοφόρησε, πριν από 37 χρόνια, ο τρόπος με τον οποίο το κράτος και οι περισσότεροι στην κοινωνία αντιμετωπίζουν το έγκλημα και τους θεωρούμενους ως εγκληματίες δεν άλλαξε. Για αυτό παραμένει χρήσιμη η αναρχική θεώρηση του εγκλήματος και της Εγκληματολογίας, για όσους αμφισβητούν τις κυρίαρχες απόψεις, και ας μην είναι αναρχικοί. Από την στιγμή που οι αναρχικοί στην Ελλάδα υπήρξαν αυτοί που συμπαραστάθηκαν περισσότερο στους αγώνες των κρατουμένων για ανθρώπινα δικαιώματα, το γιατί οι αναρχικοί ενδιαφέρονται για τους κρατούμενους έχει ενδιαφέρον για οποιονδήποτε θέλει να είναι ενημερωμένος για φλέγοντα ζητήματα, όπως τα ζητήματα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Ίσως, εμβαθύνοντας στο πρόβλημα της αντιμετώπισης του εγκλήματος από αναρχική σκοπιά, θα αντιληφθούν κάποιοι αυτό που πριν δυόμιση χιλιάδες περίπου χρόνια έλεγε ο Αθηναίος νομοθέτης Σόλωνας: "Ο νόμος είναι σαν τον ιστό της αράχνης, τα μικρά έντομα πιάνονται, ενώ τα μεγάλα τον σχίζουν και περνάνε". Δηλαδή, οι μικροπαραβάτες, τα "μικρά έντομα", είναι στην φυλακή, ενώ οι μεγάλοι εγκληματίες, τα "μεγάλα έντομα", είναι έξω, στην κοινωνία, και κυκλοφορούν ανάμεσά μας διαπράττοντας ατιμώρητοι τα μεγάλα εγκλήματά τους...".
"... Αν και έχουν αλλάξει πολλά πράγματα από τότε που το βιβλίο πρωτοκυκλοφόρησε, πριν από 37 χρόνια, ο τρόπος με τον οποίο το κράτος και οι περισσότεροι στην κοινωνία αντιμετωπίζουν το έγκλημα και τους θεωρούμενους ως εγκληματίες δεν άλλαξε. Για αυτό παραμένει χρήσιμη η αναρχική θεώρηση του εγκλήματος και της Εγκληματολογίας, για όσους αμφισβητούν τις κυρίαρχες απόψεις, και ας μην είναι αναρχικοί. Από την στιγμή που οι αναρχικοί στην Ελλάδα υπήρξαν αυτοί που συμπαραστάθηκαν περισσότερο στους αγώνες των κρατουμένων για ανθρώπινα δικαιώματα, το γιατί οι αναρχικοί ενδιαφέρονται για τους κρατούμενους έχει ενδιαφέρον για οποιονδήποτε θέλει να είναι ενημερωμένος για φλέγοντα ζητήματα, όπως τα ζητήματα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Ίσως, εμβαθύνοντας στο πρόβλημα της αντιμετώπισης του εγκλήματος από αναρχική σκοπιά, θα αντιληφθούν κάποιοι αυτό που πριν δυόμιση χιλιάδες περίπου χρόνια έλεγε ο Αθηναίος νομοθέτης Σόλωνας: "Ο νόμος είναι σαν τον ιστό της αράχνης, τα μικρά έντομα πιάνονται, ενώ τα μεγάλα τον σχίζουν και περνάνε". Δηλαδή, οι μικροπαραβάτες, τα "μικρά έντομα", είναι στην φυλακή, ενώ οι μεγάλοι εγκληματίες, τα "μεγάλα έντομα", είναι έξω, στην κοινωνία, και κυκλοφορούν ανάμεσά μας διαπράττοντας ατιμώρητοι τα μεγάλα εγκλήματά τους...".
Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣBKS.0091049BKS.0091049ΤΙΦΤ ΛΑΡΙ, ΣΑΛΙΒΑΝ ΝΤΕΝΙΣΤΙΦΤ ΛΑΡΙ, ΣΑΛΙΒΑΝ ΝΤΕΝΙΣΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΚατηγορία: ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ •ΤΙΦΤ ΛΑΡΙ, ΣΑΛΙΒΑΝ ΝΤΕΝΙΣ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ISBN: 978-960-553-040-2 Συγγραφέας: ΤΙΦΤ ΛΑΡΙ, ΣΑΛΙΒΑΝ ΝΤΕΝΙΣ Εκδοτικός οίκος: OPPORTUNA Μετάφραση: ΚΥΡΙΤΣΗ ΦΙΛΙΠΠΑ Σελίδες: 331 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2017 ΕΓΚΛΗΜΑ, ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΡΧΙΣΜΟΣ "... Αν και έχουν αλλάξει πολλά πράγματα από τότε που το βιβλίο πρωτοκυκλοφόρησε, πριν από 37 χρόνια, ο τρόπος με τον οποίο το κράτος και οι περισσότεροι στην κοινωνία αντιμετωπίζουν το έγκλημα και τους θεωρούμενους ως εγκληματίες δεν άλλαξε. Για αυτό παραμένει χρήσιμη η αναρχική θεώρηση του εγκλήματος και της Εγκληματολογίας, για όσους αμφισβητούν τις κυρίαρχες απόψεις, και ας μην είναι αναρχικοί. Από την στιγμή που οι αναρχικοί στην Ελλάδα υπήρξαν αυτοί που συμπαραστάθηκαν περισσότερο στους αγώνες των κρατουμένων για ανθρώπινα δικαιώματα, το γιατί οι αναρχικοί ενδιαφέρονται για τους κρατούμενους έχει ενδιαφέρον για οποιονδήποτε θέλει να είναι ενημερωμένος για φλέγοντα ζητήματα, όπως τα ζητήματα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Ίσως, εμβαθύνοντας στο πρόβλημα της αντιμετώπισης του εγκλήματος από αναρχική σκοπιά, θα αντιληφθούν κάποιοι αυτό που πριν δυόμιση χιλιάδες περίπου χρόνια έλεγε ο Αθηναίος νομοθέτης Σόλωνας: "Ο νόμος είναι σαν τον ιστό της αράχνης, τα μικρά έντομα πιάνονται, ενώ τα μεγάλα τον σχίζουν και περνάνε". Δηλαδή, οι μικροπαραβάτες, τα "μικρά έντομα", είναι στην φυλακή, ενώ οι μεγάλοι εγκληματίες, τα "μεγάλα έντομα", είναι έξω, στην κοινωνία, και κυκλοφορούν ανάμεσά μας διαπράττοντας ατιμώρητοι τα μεγάλα εγκλήματά τους...". Από την εισαγωγή του Φίλιππα Κυρίτση Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση