To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΝΙΚΗΤΗΣ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ
 
 
 
   
 
nikitis o deyteros photo

nikitis o deyteros photo


ΝΙΚΗΤΗΣ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ

BKS.0075365      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΜΑΡΚΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΤΖΕΡΟΣΚΙ ΠΟΛ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαMANAGEMENT
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.22.90 €
μόνο18.32 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-218-488-4
Συγγραφέας: ΜΑΡΚΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΤΖΕΡΟΣΚΙ ΠΟΛ
Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ
Σειρά: BUSINESS MANAGEMENT
Μετάφραση: ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΠΟΛΥΞΕΝΗ
Σελίδες: 224
Διαστάσεις: 17x24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2006

ΠΩΣ ΟΙ ΕΞΥΠΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΝ ΤΙΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΕΛΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΟΥΝ ΣΕ ΝΕΕΣ ΑΓΟΡΕΣ

Γιατί οι μεγάλες και υγιείς επιχειρήσεις θα πρέπει να επιδιώκουν να εισέρχονται γρήγορα δεύτερες σε μια νέα αγορά, αντί να προσπαθούν να τη δημιουργήσουν καινοτομώντας.

Εάν η εταιρεία σας φιλοδοξεί να κατακτήσει τις νέες αγορές του 21ου αιώνα, το βιβλίο αυτό σας προσφέρει συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να πετύχετε το στόχο σας. Οι Constantinos Markides και Paul Geroski, καταξιωμένοι σε θέματα στρατηγικής, αναλύουν:

  • Τα διαρθρωτικά χαρακτηριστικά των νέων αγορών και τι σημαίνουν αυτά για όσους σχεδιάζουν να εισέλθουν σ' αυτές
  • Πώς εδραιωμένες επιχειρήσεις μπορούν να εισέλθουν στις αγορές αυτές και σε ποια χρονική στιγμή
  • Τι κάνουν οι έξυπνες επιχειρήσεις για να διευρύνουν τις νέες αγορές
  • Πώς πρέπει να αποφασίσει μια επιχείρηση αν θα πρωτοπορήσει ή αν θα σπεύσει να εισέλθει δεύτερη σε μια αγορά και να την σταθεροποιήσει.

    Οι εταιρείες που καταφέρνουν να δημιουργήσουν νέες αγορές πιθανότατα δεν καταφέρνουν να τις αναπτύξουν στην συνέχεια.

    Αυτές οι εταιρείες διαθέτουν την ικανότητα να μετατρέψουν σε μαζικές αγορές τις εξειδικευμένες μικρές νησίδες της οικονομίας που έχουν ανακαλύψει άλλοι. Θα πρέπει, επομένως, να αναθέτουν τη δημιουργία των νέων, επαναστατικών προϊόντων σε μικρές καινούργιες εταιρείες (start-ups), κρατώντας για τον εαυτό τους την προσπάθεια σταθεροποίησης των νέων αγορών.

    Το βιβλίο παρουσιάζει παραδείγματα επιτυχημένων εταιρειών που εισήλθαν στην αγορά γρήγορα δεύτερες, όπως για παράδειγμα η Microsoft, η Procter & Gamble, η Amazon, η Canon, η JVC, η Heinz και πολλές άλλες, για να προτείνει ένα ριζοσπαστικό πρότυπο καινοτομίας για τις εταιρείες που φιλοδοξούν να βρουν ριζοσπαστικά νέες αγορές.


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    Last viewed
    ΝΙΚΗΤΗΣ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ (BKS.0075365)
    nikitis o deyteros photo
    Κατόπιν παραγγελίας
    Wishlist
    Share
    ΠΤΛ 22.90 € μόνο 18.32
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
    ΜΑΡΚΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΤΖΕΡΟΣΚΙ ΠΟΛ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    ISBN: 960-218-488-4
    Συγγραφέας: ΜΑΡΚΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΤΖΕΡΟΣΚΙ ΠΟΛ
    Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ
    Σειρά: BUSINESS MANAGEMENT
    Μετάφραση: ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΠΟΛΥΞΕΝΗ
    Σελίδες: 224
    Διαστάσεις: 17x24
    Ημερομηνία Έκδοσης: 2006

    ΠΩΣ ΟΙ ΕΞΥΠΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΝ ΤΙΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΕΛΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΟΥΝ ΣΕ ΝΕΕΣ ΑΓΟΡΕΣ

    Γιατί οι μεγάλες και υγιείς επιχειρήσεις θα πρέπει να επιδιώκουν να εισέρχονται γρήγορα δεύτερες σε μια νέα αγορά, αντί να προσπαθούν να τη δημιουργήσουν καινοτομώντας.

    Εάν η εταιρεία σας φιλοδοξεί να κατακτήσει τις νέες αγορές του 21ου αιώνα, το βιβλίο αυτό σας προσφέρει συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να πετύχετε το στόχο σας. Οι Constantinos Markides και Paul Geroski, καταξιωμένοι σε θέματα στρατηγικής, αναλύουν:


    • Τα διαρθρωτικά χαρακτηριστικά των νέων αγορών και τι σημαίνουν αυτά για όσους σχεδιάζουν να εισέλθουν σ' αυτές
    • Πώς εδραιωμένες επιχειρήσεις μπορούν να εισέλθουν στις αγορές αυτές και σε ποια χρονική στιγμή
    • Τι κάνουν οι έξυπνες επιχειρήσεις για να διευρύνουν τις νέες αγορές
    • Πώς πρέπει να αποφασίσει μια επιχείρηση αν θα πρωτοπορήσει ή αν θα σπεύσει να εισέλθει δεύτερη σε μια αγορά και να την σταθεροποιήσει.

    Οι εταιρείες που καταφέρνουν να δημιουργήσουν νέες αγορές πιθανότατα δεν καταφέρνουν να τις αναπτύξουν στην συνέχεια.

    Αυτές οι εταιρείες διαθέτουν την ικανότητα να μετατρέψουν σε μαζικές αγορές τις εξειδικευμένες μικρές νησίδες της οικονομίας που έχουν ανακαλύψει άλλοι. Θα πρέπει, επομένως, να αναθέτουν τη δημιουργία των νέων, επαναστατικών προϊόντων σε μικρές καινούργιες εταιρείες (start-ups), κρατώντας για τον εαυτό τους την προσπάθεια σταθεροποίησης των νέων αγορών.

    Το βιβλίο παρουσιάζει παραδείγματα επιτυχημένων εταιρειών που εισήλθαν στην αγορά γρήγορα δεύτερες, όπως για παράδειγμα η Microsoft, η Procter & Gamble, η Amazon, η Canon, η JVC, η Heinz και πολλές άλλες, για να προτείνει ένα ριζοσπαστικό πρότυπο καινοτομίας για τις εταιρείες που φιλοδοξούν να βρουν ριζοσπαστικά νέες αγορές.

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΝΙΚΗΤΗΣ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ BKS.0075365 BKS.0075365 ΜΑΡΚΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΤΖΕΡΟΣΚΙ ΠΟΛ ΜΑΡΚΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΤΖΕΡΟΣΚΙ ΠΟΛ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΜΑΡΚΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΤΖΕΡΟΣΚΙ ΠΟΛ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 960-218-488-4 Συγγραφέας: ΜΑΡΚΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΤΖΕΡΟΣΚΙ ΠΟΛ Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ Σειρά: BUSINESS MANAGEMENT Μετάφραση: ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΠΟΛΥΞΕΝΗ Σελίδες: 224 Διαστάσεις: 17x24 Ημερομηνία Έκδοσης: 2006 ΠΩΣ ΟΙ ΕΞΥΠΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΝ ΤΙΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΕΛΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΟΥΝ ΣΕ ΝΕΕΣ ΑΓΟΡΕΣ Γιατί οι μεγάλες και υγιείς επιχειρήσεις θα πρέπει να επιδιώκουν να εισέρχονται γρήγορα δεύτερες σε μια νέα αγορά, αντί να προσπαθούν να τη δημιουργήσουν καινοτομώντας. Εάν η εταιρεία σας φιλοδοξεί να κατακτήσει τις νέες αγορές του 21ου αιώνα, το βιβλίο αυτό σας προσφέρει συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να πετύχετε το στόχο σας. Οι Constantinos Markides και Paul Geroski, καταξιωμένοι σε θέματα στρατηγικής, αναλύουν: • Τα διαρθρωτικά χαρακτηριστικά των νέων αγορών και τι σημαίνουν αυτά για όσους σχεδιάζουν να εισέλθουν σ' αυτές• Πώς εδραιωμένες επιχειρήσεις μπορούν να εισέλθουν στις αγορές αυτές και σε ποια χρονική στιγμή• Τι κάνουν οι έξυπνες επιχειρήσεις για να διευρύνουν τις νέες αγορές• Πώς πρέπει να αποφασίσει μια επιχείρηση αν θα πρωτοπορήσει ή αν θα σπεύσει να εισέλθει δεύτερη σε μια αγορά και να την σταθεροποιήσει. Οι εταιρείες που καταφέρνουν να δημιουργήσουν νέες αγορές πιθανότατα δεν καταφέρνουν να τις αναπτύξουν στην συνέχεια. Αυτές οι εταιρείες διαθέτουν την ικανότητα να μετατρέψουν σε μαζικές αγορές τις εξειδικευμένες μικρές νησίδες της οικονομίας που έχουν ανακαλύψει άλλοι. Θα πρέπει, επομένως, να αναθέτουν τη δημιουργία των νέων, επαναστατικών προϊόντων σε μικρές καινούργιες εταιρείες (start-ups), κρατώντας για τον εαυτό τους την προσπάθεια σταθεροποίησης των νέων αγορών. Το βιβλίο παρουσιάζει παραδείγματα επιτυχημένων εταιρειών που εισήλθαν στην αγορά γρήγορα δεύτερες, όπως για παράδειγμα η Microsoft, η Procter & Gamble, η Amazon, η Canon, η JVC, η Heinz και πολλές άλλες, για να προτείνει ένα ριζοσπαστικό πρότυπο καινοτομίας για τις εταιρείες που φιλοδοξούν να βρουν ριζοσπαστικά νέες αγορές.
    14.66
    10 1 1

    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή