ISBN: 960-218-488-4 Συγγραφέας: ΜΑΡΚΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΤΖΕΡΟΣΚΙ ΠΟΛ Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ Σειρά: BUSINESS MANAGEMENT Μετάφραση: ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΠΟΛΥΞΕΝΗ Σελίδες: 224 Διαστάσεις: 17x24 Ημερομηνία Έκδοσης: 2006 ΠΩΣ ΟΙ ΕΞΥΠΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΝ ΤΙΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΕΛΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΟΥΝ ΣΕ ΝΕΕΣ ΑΓΟΡΕΣ Γιατί οι μεγάλες και υγιείς επιχειρήσεις θα πρέπει να επιδιώκουν να εισέρχονται γρήγορα δεύτερες σε μια νέα αγορά, αντί να προσπαθούν να τη δημιουργήσουν καινοτομώντας. Εάν η εταιρεία σας φιλοδοξεί να κατακτήσει τις νέες αγορές του 21ου αιώνα, το βιβλίο αυτό σας προσφέρει συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να πετύχετε το στόχο σας. Οι Constantinos Markides και Paul Geroski, καταξιωμένοι σε θέματα στρατηγικής, αναλύουν: Τα διαρθρωτικά χαρακτηριστικά των νέων αγορών και τι σημαίνουν αυτά για όσους σχεδιάζουν να εισέλθουν σ' αυτέςΠώς εδραιωμένες επιχειρήσεις μπορούν να εισέλθουν στις αγορές αυτές και σε ποια χρονική στιγμήΤι κάνουν οι έξυπνες επιχειρήσεις για να διευρύνουν τις νέες αγορέςΠώς πρέπει να αποφασίσει μια επιχείρηση αν θα πρωτοπορήσει ή αν θα σπεύσει να εισέλθει δεύτερη σε μια αγορά και να την σταθεροποιήσει. Οι εταιρείες που καταφέρνουν να δημιουργήσουν νέες αγορές πιθανότατα δεν καταφέρνουν να τις αναπτύξουν στην συνέχεια. Αυτές οι εταιρείες διαθέτουν την ικανότητα να μετατρέψουν σε μαζικές αγορές τις εξειδικευμένες μικρές νησίδες της οικονομίας που έχουν ανακαλύψει άλλοι. Θα πρέπει, επομένως, να αναθέτουν τη δημιουργία των νέων, επαναστατικών προϊόντων σε μικρές καινούργιες εταιρείες (start-ups), κρατώντας για τον εαυτό τους την προσπάθεια σταθεροποίησης των νέων αγορών. Το βιβλίο παρουσιάζει παραδείγματα επιτυχημένων εταιρειών που εισήλθαν στην αγορά γρήγορα δεύτερες, όπως για παράδειγμα η Microsoft, η Procter & Gamble, η Amazon, η Canon, η JVC, η Heinz και πολλές άλλες, για να προτείνει ένα ριζοσπαστικό πρότυπο καινοτομίας για τις εταιρείες που φιλοδοξούν να βρουν ριζοσπαστικά νέες αγορές.
|