«... ένα γλωσσολογικό μνημείο που περιέχει και διασώζει, στον αιώνα τον άπαντα, όλες τις παιδικές, εφηβικές, νεανικές, στρατιωτικές, πολιτικές κτλ. αισχρολογίες του ωραίου ελληνικού λαού». (ΚΩΣΤΑΣ ΣΤΑΜΑΤΙΟΥ, 1983)
«... βιβλίο καταπληκτικό... και σαν εμφάνιση και σαν περιεχόμενο πολύ πρωτότυπα όλα, μια άλλη ανεξερεύνητη πλευρά της ελληνικής πραγματικότητας». (ΑΛΕΚΟΣ ΦΑΣΙΑΝΟΣ, 1983)
«... θαυμάσιο βιβλίο... θα γίνει η βίβλος μου εδώ που η αθυροστομία υπάρχει μόνο σαν απουσία. Το διάβασα μια φορά όλο -τι δουλειά!- τώρα το διαβάζω σιγά σιγά, σαν μετάληψη». (ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΑΛΛΙΦΑΤΙΔΗΣ, 1983)
«Η Μαίρη Κουκουλέ, αλλά και ο Αμερικανός λαογράφος G. Legman, που την προέτρεψε να κάνει αυτή τη δουλειά και έγραψε την εισαγωγή στο βιβλίο της, υπογραμμίζουν τον ανατρεπτικό χαρακτήρα των νεοελληνικών αθυροστομιών, αφού σ αυτές τα ''όσια και ιερά'' του έθνους γελοιοποιούνται και μάλιστα από κοινωνικά καταπιεσμένες ομάδες, όπως οι μαθητές, οι φαντάροι κ.λπ.». (ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΚΟΥΡΤΟΒΙΚ, 1986)
«... δάσκαλοι, παπάδες, αστυνομικοί, γονείς, πολιτικοί ή ποδοσφαιρικοί αντίπαλοι, θείοι και θείες, οι αρχαίοι Έλληνες (εδώ θα βρείτε πλήρη και σε διαφορετικές παραλλαγές τη σεξουαλική Ιλιάδα), διάφοροι σοφοί και σοφίες, το έθνος, η πατρίδα, το κόμμα, η θρησκεία, η πορνεία, οι επαρχιώτες, οι αστοί, οι ξένες γλώσσες, η ερωτική πράξη στις διάφορες εκφάνσεις της, η ιεραρχία, ποικίλοι θεσμοί, η κοινωνία συνολικά, όλα διακωμωδούνται, χλευάζονται ή βρίζονται ασύστολα αλλά με τρόπο ευρηματικό και, γιατί όχι, καλλιτεχνικό». (ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΥΣΣΑΣ, 2019)
«... ένα γλωσσολογικό μνημείο που περιέχει και διασώζει, στον αιώνα τον άπαντα, όλες τις παιδικές, εφηβικές, νεανικές, στρατιωτικές, πολιτικές κτλ. αισχρολογίες του ωραίου ελληνικού λαού». (ΚΩΣΤΑΣ ΣΤΑΜΑΤΙΟΥ, 1983)
«... βιβλίο καταπληκτικό... και σαν εμφάνιση και σαν περιεχόμενο πολύ πρωτότυπα όλα, μια άλλη ανεξερεύνητη πλευρά της ελληνικής πραγματικότητας». (ΑΛΕΚΟΣ ΦΑΣΙΑΝΟΣ, 1983)
«... θαυμάσιο βιβλίο... θα γίνει η βίβλος μου εδώ που η αθυροστομία υπάρχει μόνο σαν απουσία. Το διάβασα μια φορά όλο -τι δουλειά!- τώρα το διαβάζω σιγά σιγά, σαν μετάληψη». (ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΑΛΛΙΦΑΤΙΔΗΣ, 1983)
«Η Μαίρη Κουκουλέ, αλλά και ο Αμερικανός λαογράφος G. Legman, που την προέτρεψε να κάνει αυτή τη δουλειά και έγραψε την εισαγωγή στο βιβλίο της, υπογραμμίζουν τον ανατρεπτικό χαρακτήρα των νεοελληνικών αθυροστομιών, αφού σ αυτές τα ''όσια και ιερά'' του έθνους γελοιοποιούνται και μάλιστα από κοινωνικά καταπιεσμένες ομάδες, όπως οι μαθητές, οι φαντάροι κ.λπ.». (ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΚΟΥΡΤΟΒΙΚ, 1986)
«... δάσκαλοι, παπάδες, αστυνομικοί, γονείς, πολιτικοί ή ποδοσφαιρικοί αντίπαλοι, θείοι και θείες, οι αρχαίοι Έλληνες (εδώ θα βρείτε πλήρη και σε διαφορετικές παραλλαγές τη σεξουαλική Ιλιάδα), διάφοροι σοφοί και σοφίες, το έθνος, η πατρίδα, το κόμμα, η θρησκεία, η πορνεία, οι επαρχιώτες, οι αστοί, οι ξένες γλώσσες, η ερωτική πράξη στις διάφορες εκφάνσεις της, η ιεραρχία, ποικίλοι θεσμοί, η κοινωνία συνολικά, όλα διακωμωδούνται, χλευάζονται ή βρίζονται ασύστολα αλλά με τρόπο ευρηματικό και, γιατί όχι, καλλιτεχνικό». (ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΥΣΣΑΣ, 2019)
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΘΥΡΟΣΤΟΜΙΑ 1BKS.0230928BKS.0230928ΚΟΥΚΟΥΛΕ ΜΑΙΡΗΚΟΥΚΟΥΛΕ ΜΑΙΡΗΛΑΟΓΡΑΦΙΑ-ΕΘΝΟΓΡΑΦΙΑΚατηγορία: ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ-ΕΘΝΟΓΡΑΦΙΑ •ΚΟΥΚΟΥΛΕ ΜΑΙΡΗ στην κατηγορία ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ-ΕΘΝΟΓΡΑΦΙΑ ISBN: 978-960-504-243-1 Συγγραφέας: ΚΟΥΚΟΥΛΕ ΜΑΙΡΗ Εκδοτικός οίκος: ΝΕΦΕΛΗ Σελίδες: 136 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2019 «... ένα γλωσσολογικό μνημείο που περιέχει και διασώζει, στον αιώνα τον άπαντα, όλες τις παιδικές, εφηβικές, νεανικές, στρατιωτικές, πολιτικές κτλ. αισχρολογίες του ωραίου ελληνικού λαού». (ΚΩΣΤΑΣ ΣΤΑΜΑΤΙΟΥ, 1983) «... βιβλίο καταπληκτικό... και σαν εμφάνιση και σαν περιεχόμενο πολύ πρωτότυπα όλα, μια άλλη ανεξερεύνητη πλευρά της ελληνικής πραγματικότητας». (ΑΛΕΚΟΣ ΦΑΣΙΑΝΟΣ, 1983) «... θαυμάσιο βιβλίο... θα γίνει η βίβλος μου εδώ που η αθυροστομία υπάρχει μόνο σαν απουσία. Το διάβασα μια φορά όλο -τι δουλειά!- τώρα το διαβάζω σιγά σιγά, σαν μετάληψη». (ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΑΛΛΙΦΑΤΙΔΗΣ, 1983) «Η Μαίρη Κουκουλέ, αλλά και ο Αμερικανός λαογράφος G. Legman, που την προέτρεψε να κάνει αυτή τη δουλειά και έγραψε την εισαγωγή στο βιβλίο της, υπογραμμίζουν τον ανατρεπτικό χαρακτήρα των νεοελληνικών αθυροστομιών, αφού σ αυτές τα ''όσια και ιερά'' του έθνους γελοιοποιούνται και μάλιστα από κοινωνικά καταπιεσμένες ομάδες, όπως οι μαθητές, οι φαντάροι κ.λπ.». (ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΚΟΥΡΤΟΒΙΚ, 1986) «... δάσκαλοι, παπάδες, αστυνομικοί, γονείς, πολιτικοί ή ποδοσφαιρικοί αντίπαλοι, θείοι και θείες, οι αρχαίοι Έλληνες (εδώ θα βρείτε πλήρη και σε διαφορετικές παραλλαγές τη σεξουαλική Ιλιάδα), διάφοροι σοφοί και σοφίες, το έθνος, η πατρίδα, το κόμμα, η θρησκεία, η πορνεία, οι επαρχιώτες, οι αστοί, οι ξένες γλώσσες, η ερωτική πράξη στις διάφορες εκφάνσεις της, η ιεραρχία, ποικίλοι θεσμοί, η κοινωνία συνολικά, όλα διακωμωδούνται, χλευάζονται ή βρίζονται ασύστολα αλλά με τρόπο ευρηματικό και, γιατί όχι, καλλιτεχνικό». (ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΥΣΣΑΣ, 2019) ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΘΥΡΟΣΤΟΜΙΑ 1
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση