ISBN: 960-218-468-Χ Συγγραφέας: GARDNER HOWARD Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ Σειρά: BUSINESS MANAGEMENT Μετάφραση: ΓΙΑΤΑΓΑΝΑΣ ΞΕΝΟΦΩΝ Σελίδες: 289 Διαστάσεις: 17x24 Ημερομηνία Έκδοσης: 2006 Σκεφτείτε την τελευταία φορά που προσπαθήσατε να μεταπείσετε κάποιον για κάτι σημαντικό: έναν ψηφοφόρο για τις πολιτικές του πεποιθήσεις, έναν καταναλωτή για τις προτιμήσεις του, ένα μαθητή για τη σχολική του εργασία. Είναι πολύ πιθανό να μην τα καταφέρατε. Γιατί οι άνθρωποι αλλάζουν τόσο δύσκολα γνώμη; Γιατί εθίζονται σε έναν συγκεκριμένο τρόπο σκέψης; Τι χρειάζεται για ν' αλλάξουν την οπτική τους; Σ'αυτό το πρωτοποριακό βιβλίο, ο παγκοσμίου φήμης ψυχολόγος του Χάρβαρντ διατυπώνει πρωτότυπες υποθέσεις για το γοητευτικό αυτό αίνιγμα - υποθέσεις που μπορούν να αλλάξουν την επικοινωνία μας με τους άλλους στη δουλειά, το σπίτι, σε κάθε μας δραστηριότητα. Ο Gardner, του οποίου τα έργα τα τελευταία τριάντα χρόνια άλλαξαν ριζικά τις κρατούσες αντιλήψεις περί ευφυΐας, περί δημιουργικότητας, και περί ηγεσίας, απορρίπτει την παραδοσιακή αντίληψη ότι οι άνθρωποι αλλάζουν γνώμη ξαφνικά και αποδεικνύει ότι πρόκειται για μια σταδιακή διαδικασία. Ο συγγραφέας διακρίνει επτά «εργαλεία» που μας βοηθούν να γίνουμε πιο διαλλακτικοί, όπως τη λογική, την έρευνα κ.ά. και δείχνει πώς μπορούμε να τα αξιοποιήσουμε, για να πετύχουμε σημαντικές αλλαγές στη συμπεριφορά μας και να πείσουμε τους άλλους για μια άποψη ή μια ενέργειά μας.
|