Δύο γνωστοί παγκοσμίως συγγραφείς, στην κορυφή της καριέρας τους, συζητούν φιλικά για τους θρυλικούς ήρωές τους, τους «κακούς» στα βιβλία τους, τις τεχνικές τους, τις αδυναμίες τους, τους λογοτεχνικούς κριτικούς, καθώς και για την εκδοτική επιμέλεια των γραπτών τους και τις ταινίες που γυρίζονται από τα βιβλία τους.
Το 1964, μετά από ένα πρωτάθλημα γκολφ, ο Ιαν Φλέμινγκ συνάντησε τον Ζωρζ Σιμενόν στον πύργο του Εσαντάν, το σπίτι του κοντά στη Λωζάνη. Ο 'Αγγλος δημοσιογράφος Gordon Young κανόνισε τη συνάντηση και μαγνητοφώνησε της συζήτηση των δύο συγγραφέων, που δημιούργησαν με την πένα τους δύο θρύλους του εικοστού αιώνα: τον Τζαίημς Μποντ και τον Ζυλ Μαιγκρέ.
Η μαύρη κούρσα του Φλέμινγκ, ένα χαμηλό Avanti με δερμάτινα καθίσματα, κόκκινα γράμματα στα καντράν πάνω στο ταμπλώ και τελική ταχύτητα 220 μίλια την ώρα, δεν έχει πολλή ώρα που έφτασε στον παλιό πύργο του Εσαντάν έξω από τη Λωζάνη.
Η συζήτηση γίνεται στο γραφείο του Σιμενόν. Τα οξυκόρυφα παράθυρα του πύργου βλέπουν σε ένα ήσυχο πάρκο οι λευκοί τοίχοι είναι αραιά διακοσμημένοι με λίγες οικογενειακές φωτογραφίες και έναν πίνακα του Fernand Leger. Ο Σιμενόν, σε καλή φόρμα στα εξήντα του, κάθεται αναπαυτικά πίσω από το γραφείο φορώντας άσπρο, μεταξωτό πουκάμισο, ανοιχτό στο λαιμό, και φανελένιο παντελόνι. Ο πενηντάχρονος Φλέμινγκ, φροντισμένα ατημέλητος, φορά ένα τσαλακωμένο γκρίζο αθλητικό πουκάμισο και μαύρη μάλλινη ζακέτα ? μοιάζει με τον Μποντ σε διακοπές. Σκαρφαλωμένη σ' ένα ψηλό σκαμπώ είναι η Ντενίζ, η Γαλλοκαναδή σύζυγος του Σιμενόν.
Δύο γνωστοί παγκοσμίως συγγραφείς, στην κορυφή της καριέρας τους, συζητούν φιλικά για τους θρυλικούς ήρωές τους, τους «κακούς» στα βιβλία τους, τις τεχνικές τους, τις αδυναμίες τους, τους λογοτεχνικούς κριτικούς, καθώς και για την εκδοτική επιμέλεια των γραπτών τους και τις ταινίες που γυρίζονται από τα βιβλία τους.
Το 1964, μετά από ένα πρωτάθλημα γκολφ, ο Ιαν Φλέμινγκ συνάντησε τον Ζωρζ Σιμενόν στον πύργο του Εσαντάν, το σπίτι του κοντά στη Λωζάνη. Ο 'Αγγλος δημοσιογράφος Gordon Young κανόνισε τη συνάντηση και μαγνητοφώνησε της συζήτηση των δύο συγγραφέων, που δημιούργησαν με την πένα τους δύο θρύλους του εικοστού αιώνα: τον Τζαίημς Μποντ και τον Ζυλ Μαιγκρέ.
Η μαύρη κούρσα του Φλέμινγκ, ένα χαμηλό Avanti με δερμάτινα καθίσματα, κόκκινα γράμματα στα καντράν πάνω στο ταμπλώ και τελική ταχύτητα 220 μίλια την ώρα, δεν έχει πολλή ώρα που έφτασε στον παλιό πύργο του Εσαντάν έξω από τη Λωζάνη.
Η συζήτηση γίνεται στο γραφείο του Σιμενόν. Τα οξυκόρυφα παράθυρα του πύργου βλέπουν σε ένα ήσυχο πάρκο οι λευκοί τοίχοι είναι αραιά διακοσμημένοι με λίγες οικογενειακές φωτογραφίες και έναν πίνακα του Fernand Leger. Ο Σιμενόν, σε καλή φόρμα στα εξήντα του, κάθεται αναπαυτικά πίσω από το γραφείο φορώντας άσπρο, μεταξωτό πουκάμισο, ανοιχτό στο λαιμό, και φανελένιο παντελόνι. Ο πενηντάχρονος Φλέμινγκ, φροντισμένα ατημέλητος, φορά ένα τσαλακωμένο γκρίζο αθλητικό πουκάμισο και μαύρη μάλλινη ζακέτα ? μοιάζει με τον Μποντ σε διακοπές. Σκαρφαλωμένη σ' ένα ψηλό σκαμπώ είναι η Ντενίζ, η Γαλλοκαναδή σύζυγος του Σιμενόν.
ΜΠΟΝΤ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΑΙΓΚΡΕBKS.0088055BKS.0088055SIMENON GEORGES, ΦΛΕΜΙΝΓΚ ΙΑΝSIMENON GEORGES, ΦΛΕΜΙΝΓΚ ΙΑΝΔΙΑΦΟΡΑΚατηγορία: ΔΙΑΦΟΡΑ •SIMENON GEORGES, ΦΛΕΜΙΝΓΚ ΙΑΝ στην κατηγορία ΔΙΑΦΟΡΑ ISBN: 978-960-505-173-0 Συγγραφέας: SIMENON GEORGES, ΦΛΕΜΙΝΓΚ ΙΑΝ Εκδοτικός οίκος: ΑΓΡΑ Σειρά: Ο ΑΤΑΚΤΟΣ ΛΑΓΟΣ Μετάφραση: ΑΓΓΕΛΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ Σελίδες: 32 Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2015 ΜΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ Δύο γνωστοί παγκοσμίως συγγραφείς, στην κορυφή της καριέρας τους, συζητούν φιλικά για τους θρυλικούς ήρωές τους, τους «κακούς» στα βιβλία τους, τις τεχνικές τους, τις αδυναμίες τους, τους λογοτεχνικούς κριτικούς, καθώς και για την εκδοτική επιμέλεια των γραπτών τους και τις ταινίες που γυρίζονται από τα βιβλία τους. Το 1964, μετά από ένα πρωτάθλημα γκολφ, ο Ιαν Φλέμινγκ συνάντησε τον Ζωρζ Σιμενόν στον πύργο του Εσαντάν, το σπίτι του κοντά στη Λωζάνη. Ο 'Αγγλος δημοσιογράφος Gordon Young κανόνισε τη συνάντηση και μαγνητοφώνησε της συζήτηση των δύο συγγραφέων, που δημιούργησαν με την πένα τους δύο θρύλους του εικοστού αιώνα: τον Τζαίημς Μποντ και τον Ζυλ Μαιγκρέ. Η μαύρη κούρσα του Φλέμινγκ, ένα χαμηλό Avanti με δερμάτινα καθίσματα, κόκκινα γράμματα στα καντράν πάνω στο ταμπλώ και τελική ταχύτητα 220 μίλια την ώρα, δεν έχει πολλή ώρα που έφτασε στον παλιό πύργο του Εσαντάν έξω από τη Λωζάνη. Η συζήτηση γίνεται στο γραφείο του Σιμενόν. Τα οξυκόρυφα παράθυρα του πύργου βλέπουν σε ένα ήσυχο πάρκο οι λευκοί τοίχοι είναι αραιά διακοσμημένοι με λίγες οικογενειακές φωτογραφίες και έναν πίνακα του Fernand Leger. Ο Σιμενόν, σε καλή φόρμα στα εξήντα του, κάθεται αναπαυτικά πίσω από το γραφείο φορώντας άσπρο, μεταξωτό πουκάμισο, ανοιχτό στο λαιμό, και φανελένιο παντελόνι. Ο πενηντάχρονος Φλέμινγκ, φροντισμένα ατημέλητος, φορά ένα τσαλακωμένο γκρίζο αθλητικό πουκάμισο και μαύρη μάλλινη ζακέτα ? μοιάζει με τον Μποντ σε διακοπές. Σκαρφαλωμένη σ' ένα ψηλό σκαμπώ είναι η Ντενίζ, η Γαλλοκαναδή σύζυγος του Σιμενόν. ΜΠΟΝΤ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΑΙΓΚΡΕ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση