To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΜΟΝΤΕΛΟ ΣΥΣΤΗΜΙΚΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
 
 
 
   
 
montelo systimikoy didaktikoy sxediasmoy me basi tis arxes toy koinonikoy marketingk photo

montelo systimikoy didaktikoy sxediasmoy me basi tis arxes toy koinonikoy marketingk photo


ΜΟΝΤΕΛΟ ΣΥΣΤΗΜΙΚΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

BKS.0158165      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΦΥΚΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

18.50 €

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-599-074-9
Συγγραφέας: ΦΥΚΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Εκδοτικός οίκος: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ
Σελίδες: 224
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Αύγουστος 2016

ΣΤΟ ΠΑΡΟΝ ΒΙΒΛΙΟ επιχειρείται η διεπιστημονική προσέγγιση της Διδακτικής και του Κοινωνικού Μάρκετινγκ (Social Marketing), σε μια προσπάθεια διαμόρφωσης μιας εναλλακτικής προοπτικής του Διδακτικού Σχεδιασμού, μέσω της δόμησης ενός νέου Μοντέλου ?ιδακτικού Σχεδιασμού, του «Μοντέλου Συστημικού Διδακτικού Σχεδιασμού» (ΜΣ?Σ).

Το «Μοντέλο Συστημικού Διδακτικού Σχεδιασμού» αναδεικνύει τη διδασκαλία ως ένα ενδογενώς και εξωγενώς αλληλοτροφοδοτούμενο ενέργημα. Στο πλαίσιο αυτό αναζητούνται και αξιοποιούνται τα «Δυνατά σημεία» του διδακτικού μικρο- περιβάλλοντος προς βελτίωση των «Αδυνάτων σημείων» του, εντοπίζοντας τις «Ευκαιρίες» του διδακτικού μακρο- περιβάλλοντος, με σκοπό την αντιμετώπιση των πιθανών «Απειλών». Κύριο χαρακτηριστικό του νέου αυτού μοντέλου αποτελεί ο συστημικός μετασχηματισμός των ενδοσχολικών και εξωσχολικών διδακτικών παραμέτρων για την προαγωγή της συνεργείας μεταξύ τους προς την επίτευξη αποτελεσματικότερης διδασκαλίας.

Στο πλαίσιο λειτουργικότητας του μοντέλου αυτού ο εκπαιδευτικός αναλαμβάνει τον ρόλο του εναλλακτικού μετασχηματιστή, υποκινητή και προωθητή, χωρίς να αδρανοποιείται ο ρόλος του μαθητή. Ο μαθητής γίνεται αντιληπτός ως συν- υποκινητής, συν- επίκουρος και συν- προωθητής της διδασκαλίας.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΜΟΝΤΕΛΟ ΣΥΣΤΗΜΙΚΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (BKS.0158165)
montelo systimikoy didaktikoy sxediasmoy me basi tis arxes toy koinonikoy marketingk photo
Κατόπιν παραγγελίας

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

Wishlist
Share
18.50 €
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΦΥΚΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-599-074-9
Συγγραφέας: ΦΥΚΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Εκδοτικός οίκος: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ
Σελίδες: 224
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Αύγουστος 2016

ΣΤΟ ΠΑΡΟΝ ΒΙΒΛΙΟ επιχειρείται η διεπιστημονική προσέγγιση της Διδακτικής και του Κοινωνικού Μάρκετινγκ (Social Marketing), σε μια προσπάθεια διαμόρφωσης μιας εναλλακτικής προοπτικής του Διδακτικού Σχεδιασμού, μέσω της δόμησης ενός νέου Μοντέλου ?ιδακτικού Σχεδιασμού, του «Μοντέλου Συστημικού Διδακτικού Σχεδιασμού» (ΜΣ?Σ).

Το «Μοντέλο Συστημικού Διδακτικού Σχεδιασμού» αναδεικνύει τη διδασκαλία ως ένα ενδογενώς και εξωγενώς αλληλοτροφοδοτούμενο ενέργημα. Στο πλαίσιο αυτό αναζητούνται και αξιοποιούνται τα «Δυνατά σημεία» του διδακτικού μικρο- περιβάλλοντος προς βελτίωση των «Αδυνάτων σημείων» του, εντοπίζοντας τις «Ευκαιρίες» του διδακτικού μακρο- περιβάλλοντος, με σκοπό την αντιμετώπιση των πιθανών «Απειλών». Κύριο χαρακτηριστικό του νέου αυτού μοντέλου αποτελεί ο συστημικός μετασχηματισμός των ενδοσχολικών και εξωσχολικών διδακτικών παραμέτρων για την προαγωγή της συνεργείας μεταξύ τους προς την επίτευξη αποτελεσματικότερης διδασκαλίας.

Στο πλαίσιο λειτουργικότητας του μοντέλου αυτού ο εκπαιδευτικός αναλαμβάνει τον ρόλο του εναλλακτικού μετασχηματιστή, υποκινητή και προωθητή, χωρίς να αδρανοποιείται ο ρόλος του μαθητή. Ο μαθητής γίνεται αντιληπτός ως συν- υποκινητής, συν- επίκουρος και συν- προωθητής της διδασκαλίας.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΜΟΝΤΕΛΟ ΣΥΣΤΗΜΙΚΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ BKS.0158165 BKS.0158165 ΦΥΚΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΦΥΚΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΦΥΚΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-599-074-9 Συγγραφέας: ΦΥΚΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Εκδοτικός οίκος: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ Σελίδες: 224 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Αύγουστος 2016 ΣΤΟ ΠΑΡΟΝ ΒΙΒΛΙΟ επιχειρείται η διεπιστημονική προσέγγιση της Διδακτικής και του Κοινωνικού Μάρκετινγκ (Social Marketing), σε μια προσπάθεια διαμόρφωσης μιας εναλλακτικής προοπτικής του Διδακτικού Σχεδιασμού, μέσω της δόμησης ενός νέου Μοντέλου ?ιδακτικού Σχεδιασμού, του «Μοντέλου Συστημικού Διδακτικού Σχεδιασμού» (ΜΣ?Σ). Το «Μοντέλο Συστημικού Διδακτικού Σχεδιασμού» αναδεικνύει τη διδασκαλία ως ένα ενδογενώς και εξωγενώς αλληλοτροφοδοτούμενο ενέργημα. Στο πλαίσιο αυτό αναζητούνται και αξιοποιούνται τα «Δυνατά σημεία» του διδακτικού μικρο- περιβάλλοντος προς βελτίωση των «Αδυνάτων σημείων» του, εντοπίζοντας τις «Ευκαιρίες» του διδακτικού μακρο- περιβάλλοντος, με σκοπό την αντιμετώπιση των πιθανών «Απειλών». Κύριο χαρακτηριστικό του νέου αυτού μοντέλου αποτελεί ο συστημικός μετασχηματισμός των ενδοσχολικών και εξωσχολικών διδακτικών παραμέτρων για την προαγωγή της συνεργείας μεταξύ τους προς την επίτευξη αποτελεσματικότερης διδασκαλίας. Στο πλαίσιο λειτουργικότητας του μοντέλου αυτού ο εκπαιδευτικός αναλαμβάνει τον ρόλο του εναλλακτικού μετασχηματιστή, υποκινητή και προωθητή, χωρίς να αδρανοποιείται ο ρόλος του μαθητή. Ο μαθητής γίνεται αντιληπτός ως συν- υποκινητής, συν- επίκουρος και συν- προωθητής της διδασκαλίας.
18.5
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή