Στη νέα, 2η έκδοση (3η αμερικανική) της Μικροοικονομικής οι διακεκριμένοι συγγραφείς και ακαδημαϊκοί Daron Acemoglu, David Laibson και John List συνεχίζουν να αξιοποιούν δεδομένα από τον πραγματικό κόσμο, αναδεικνύοντας την εκπληκτική δύναμη των οικονομικών να προβλέπουν και να βελτιώνουν όσα συμβαίνουν γύρω μας. Παράλληλα, με απλό και εύληπτο τρόπο δίνουν στους φοιτητές τη δυνατότητα να βελτιστοποιήσουν τις βασικές αρχές της οικονομικής ανάλυσης, ώστε να κατανοήσουν καλύτερα την ανθρώπινη συμπεριφορά. Βελτιστοποίηση, ισορροπία και εμπειρισμός είναι οι τρεις κεντρικές ιδέες, τις οποίες πραγματεύονται οι συγγραφείς στα επιμέρους κεφάλαια.
Οι σημαντικότερες επικαιροποιήσεις της νέας έκδοσης περιλαμβάνουν: -Τρία νέα κεφάλαια, για τη λήψη χρηματοπιστωτικών αποφάσεων, για τα οικονομικά της ζωής, της υγείας και του περιβάλλοντος, καθώς και για την πολιτική οικονομία. -Στοιχεία για την ανάλυση των οικονομικών επιπτώσεων της COVID-19 με θετικές και κανονιστικές οπτικές, για τις συνέπειες της πανδημίας στη ζήτηση στον τομέα των καυσίμων, καθώς και για την αντισταθμιστική σχέση μεταξύ υγείας και οικονομικής παραγωγής κατά τη διάρκεια της πρόσφατης υγειονομικής κρίσης. -Νέα στοιχεία για την εμπορική πολιτική, συμπεριλαμβανομένων πρόσφατων αλλαγών στην εμπορική πολιτική των ΗΠΑ, και για το Brexit. -Προσθήκη προβλημάτων "Τεκμηριωμένων οικονομικών" στο τέλος κάθε κεφαλαίου για την εξάσκηση των φοιτητών στην ανάλυση και ερμηνεία οικονομικών ερωτημάτων πραγματικών συνθηκών. -Επικαιροποιημένο αλλά και νέο υλικό σε θεματικές ενότητες-πλαίσια με εμπειρικά ερωτήματα.
Στη νέα, 2η έκδοση (3η αμερικανική) της Μικροοικονομικής οι διακεκριμένοι συγγραφείς και ακαδημαϊκοί Daron Acemoglu, David Laibson και John List συνεχίζουν να αξιοποιούν δεδομένα από τον πραγματικό κόσμο, αναδεικνύοντας την εκπληκτική δύναμη των οικονομικών να προβλέπουν και να βελτιώνουν όσα συμβαίνουν γύρω μας. Παράλληλα, με απλό και εύληπτο τρόπο δίνουν στους φοιτητές τη δυνατότητα να βελτιστοποιήσουν τις βασικές αρχές της οικονομικής ανάλυσης, ώστε να κατανοήσουν καλύτερα την ανθρώπινη συμπεριφορά. Βελτιστοποίηση, ισορροπία και εμπειρισμός είναι οι τρεις κεντρικές ιδέες, τις οποίες πραγματεύονται οι συγγραφείς στα επιμέρους κεφάλαια.
Οι σημαντικότερες επικαιροποιήσεις της νέας έκδοσης περιλαμβάνουν: -Τρία νέα κεφάλαια, για τη λήψη χρηματοπιστωτικών αποφάσεων, για τα οικονομικά της ζωής, της υγείας και του περιβάλλοντος, καθώς και για την πολιτική οικονομία. -Στοιχεία για την ανάλυση των οικονομικών επιπτώσεων της COVID-19 με θετικές και κανονιστικές οπτικές, για τις συνέπειες της πανδημίας στη ζήτηση στον τομέα των καυσίμων, καθώς και για την αντισταθμιστική σχέση μεταξύ υγείας και οικονομικής παραγωγής κατά τη διάρκεια της πρόσφατης υγειονομικής κρίσης. -Νέα στοιχεία για την εμπορική πολιτική, συμπεριλαμβανομένων πρόσφατων αλλαγών στην εμπορική πολιτική των ΗΠΑ, και για το Brexit. -Προσθήκη προβλημάτων "Τεκμηριωμένων οικονομικών" στο τέλος κάθε κεφαλαίου για την εξάσκηση των φοιτητών στην ανάλυση και ερμηνεία οικονομικών ερωτημάτων πραγματικών συνθηκών. -Επικαιροποιημένο αλλά και νέο υλικό σε θεματικές ενότητες-πλαίσια με εμπειρικά ερωτήματα.
ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗBKS.0075713BKS.0075713ACEMOGLU DARON, LAIBSON DAVID, LIST JOHNACEMOGLU DARON, LAIBSON DAVID, LIST JOHNMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑΚατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ACEMOGLU DARON, LAIBSON DAVID, LIST JOHN στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-586-455-2 Συγγραφέας: ACEMOGLU DARON, LAIBSON DAVID, LIST JOHN Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ Σελίδες: 664 Διαστάσεις: 21Χ29 Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2023 Στη νέα, 2η έκδοση (3η αμερικανική) της Μικροοικονομικής οι διακεκριμένοι συγγραφείς και ακαδημαϊκοί Daron Acemoglu, David Laibson και John List συνεχίζουν να αξιοποιούν δεδομένα από τον πραγματικό κόσμο, αναδεικνύοντας την εκπληκτική δύναμη των οικονομικών να προβλέπουν και να βελτιώνουν όσα συμβαίνουν γύρω μας. Παράλληλα, με απλό και εύληπτο τρόπο δίνουν στους φοιτητές τη δυνατότητα να βελτιστοποιήσουν τις βασικές αρχές της οικονομικής ανάλυσης, ώστε να κατανοήσουν καλύτερα την ανθρώπινη συμπεριφορά. Βελτιστοποίηση, ισορροπία και εμπειρισμός είναι οι τρεις κεντρικές ιδέες, τις οποίες πραγματεύονται οι συγγραφείς στα επιμέρους κεφάλαια. Οι σημαντικότερες επικαιροποιήσεις της νέας έκδοσης περιλαμβάνουν: -Τρία νέα κεφάλαια, για τη λήψη χρηματοπιστωτικών αποφάσεων, για τα οικονομικά της ζωής, της υγείας και του περιβάλλοντος, καθώς και για την πολιτική οικονομία. -Στοιχεία για την ανάλυση των οικονομικών επιπτώσεων της COVID-19 με θετικές και κανονιστικές οπτικές, για τις συνέπειες της πανδημίας στη ζήτηση στον τομέα των καυσίμων, καθώς και για την αντισταθμιστική σχέση μεταξύ υγείας και οικονομικής παραγωγής κατά τη διάρκεια της πρόσφατης υγειονομικής κρίσης. -Νέα στοιχεία για την εμπορική πολιτική, συμπεριλαμβανομένων πρόσφατων αλλαγών στην εμπορική πολιτική των ΗΠΑ, και για το Brexit. -Προσθήκη προβλημάτων "Τεκμηριωμένων οικονομικών" στο τέλος κάθε κεφαλαίου για την εξάσκηση των φοιτητών στην ανάλυση και ερμηνεία οικονομικών ερωτημάτων πραγματικών συνθηκών. -Επικαιροποιημένο αλλά και νέο υλικό σε θεματικές ενότητες-πλαίσια με εμπειρικά ερωτήματα. ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση