Πλήρες και σύγχρονο, το βιβλίο του Hal Varian συγκαταλέγεται στα πιο επιτυχημένα εγχειρίδια στο πεδίο της Μικροοικονομικής. Η πληρότητά του οφείλεται στην ενσωμάτωση των πιο σύγχρονων απόψεων και τρόπων ανάλυσης που έχουν εμφανιστεί στη θεωρητική βιβλιογραφία. Στόχος του συγγραφέα είναι να παρουσιάσει τις μεθόδους της Μικροοικονομικής, με τρόπο που βοηθά τους φοιτητές να εφαρμόσουν μόνοι τους αυτά τα εργαλεία. Για το λόγο αυτό, στο βιβλίο δίνεται έμφαση στα βασικά εννοιολογικά θεμέλια της Μικροοικονομικής και παρέχονται συγκεκριμένα παραδείγματα εφαρμογής τους.
Στις επικαιροποιήσεις της νέας έκδοσης, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνονται:
Ένα νέο κεφάλαιο για τη μέτρηση, το οποίο περιγράφει κάποια από τα ζητήματα που ανακύπτουν στην εκτίμηση των οικονομικών σχέσεων. Η ιδέα είναι να γνωρίσουν οι φοιτητές ορισμένες βασικές οικονομετρικές έννοιες και να προσπαθήσουν να γεφυρώσουν τη θεωρία του βιβλίου με τα πρακτικά προβλήματα.
Νέα παραδείγματα από επιχειρήσεις, όπως οι Apple, eBay, Google, Yahoo, και άλλες. Συζητούνται θέματα, όπως η συμπληρωματικότητα των iPod και iTunes, η θετική ανατροφοδότηση που σχετίζεται με εταιρείες όπως το Facebook και τα μοντέλα δημοπρασιών διαφημίσεων που χρησιμοποιούν οι Google, Microsoft και Yahoo.
Εκτενής συζήτηση για τα ζητήματα των μηχανισμών σχεδιασμού. Αυτό το πεδίο, το οποίο αρχικά ήταν θεωρητικό στη φύση του, έχει αποκτήσει πλέον σημαντική πρακτική σπουδαιότητα.
Πλήρες και σύγχρονο, το βιβλίο του Hal Varian συγκαταλέγεται στα πιο επιτυχημένα εγχειρίδια στο πεδίο της Μικροοικονομικής. Η πληρότητά του οφείλεται στην ενσωμάτωση των πιο σύγχρονων απόψεων και τρόπων ανάλυσης που έχουν εμφανιστεί στη θεωρητική βιβλιογραφία. Στόχος του συγγραφέα είναι να παρουσιάσει τις μεθόδους της Μικροοικονομικής, με τρόπο που βοηθά τους φοιτητές να εφαρμόσουν μόνοι τους αυτά τα εργαλεία. Για το λόγο αυτό, στο βιβλίο δίνεται έμφαση στα βασικά εννοιολογικά θεμέλια της Μικροοικονομικής και παρέχονται συγκεκριμένα παραδείγματα εφαρμογής τους.
Στις επικαιροποιήσεις της νέας έκδοσης, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνονται:
• Ένα νέο κεφάλαιο για τη μέτρηση, το οποίο περιγράφει κάποια από τα ζητήματα που ανακύπτουν στην εκτίμηση των οικονομικών σχέσεων. Η ιδέα είναι να γνωρίσουν οι φοιτητές ορισμένες βασικές οικονομετρικές έννοιες και να προσπαθήσουν να γεφυρώσουν τη θεωρία του βιβλίου με τα πρακτικά προβλήματα.
• Νέα παραδείγματα από επιχειρήσεις, όπως οι Apple, eBay, Google, Yahoo, και άλλες. Συζητούνται θέματα, όπως η συμπληρωματικότητα των iPod και iTunes, η θετική ανατροφοδότηση που σχετίζεται με εταιρείες όπως το Facebook και τα μοντέλα δημοπρασιών διαφημίσεων που χρησιμοποιούν οι Google, Microsoft και Yahoo.
• Εκτενής συζήτηση για τα ζητήματα των μηχανισμών σχεδιασμού. Αυτό το πεδίο, το οποίο αρχικά ήταν θεωρητικό στη φύση του, έχει αποκτήσει πλέον σημαντική πρακτική σπουδαιότητα.
ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ (ΕΠΙΤΟΜΟ)BKS.0075357BKS.0075357ΒΑΡΙΑΝ ΧΟΛΒΑΡΙΑΝ ΧΟΛMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑΚατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΒΑΡΙΑΝ ΧΟΛ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-218-936-8 Συγγραφέας: ΒΑΡΙΑΝ ΧΟΛ Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ Μετάφραση: ΒΑΛΛΙΑΝΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ, ΣΑΚΚΑ ΑΝΤΡΙΑΝΑ Σελίδες: 1032 Διαστάσεις: 24Χ17 Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2015 Πλήρες και σύγχρονο, το βιβλίο του Hal Varian συγκαταλέγεται στα πιο επιτυχημένα εγχειρίδια στο πεδίο της Μικροοικονομικής. Η πληρότητά του οφείλεται στην ενσωμάτωση των πιο σύγχρονων απόψεων και τρόπων ανάλυσης που έχουν εμφανιστεί στη θεωρητική βιβλιογραφία. Στόχος του συγγραφέα είναι να παρουσιάσει τις μεθόδους της Μικροοικονομικής, με τρόπο που βοηθά τους φοιτητές να εφαρμόσουν μόνοι τους αυτά τα εργαλεία. Για το λόγο αυτό, στο βιβλίο δίνεται έμφαση στα βασικά εννοιολογικά θεμέλια της Μικροοικονομικής και παρέχονται συγκεκριμένα παραδείγματα εφαρμογής τους. Στις επικαιροποιήσεις της νέας έκδοσης, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνονται: • Ένα νέο κεφάλαιο για τη μέτρηση, το οποίο περιγράφει κάποια από τα ζητήματα που ανακύπτουν στην εκτίμηση των οικονομικών σχέσεων. Η ιδέα είναι να γνωρίσουν οι φοιτητές ορισμένες βασικές οικονομετρικές έννοιες και να προσπαθήσουν να γεφυρώσουν τη θεωρία του βιβλίου με τα πρακτικά προβλήματα. • Νέα παραδείγματα από επιχειρήσεις, όπως οι Apple, eBay, Google, Yahoo, και άλλες. Συζητούνται θέματα, όπως η συμπληρωματικότητα των iPod και iTunes, η θετική ανατροφοδότηση που σχετίζεται με εταιρείες όπως το Facebook και τα μοντέλα δημοπρασιών διαφημίσεων που χρησιμοποιούν οι Google, Microsoft και Yahoo. • Εκτενής συζήτηση για τα ζητήματα των μηχανισμών σχεδιασμού. Αυτό το πεδίο, το οποίο αρχικά ήταν θεωρητικό στη φύση του, έχει αποκτήσει πλέον σημαντική πρακτική σπουδαιότητα. ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ (ΕΠΙΤΟΜΟ)
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση