To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ (ΕΠΙΤΟΜΟ)
 
 
 
   
 
mikrooikonomiki mia sygxroni proseggisi epitomo photo

mikrooikonomiki mia sygxroni proseggisi epitomo photo


ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ (ΕΠΙΤΟΜΟ)

BKS.0075357      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΒΑΡΙΑΝ ΧΟΛ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΙΚΡΟ-ΜΑΚΡΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

68.00 €
Προτεινόμενη λιανική 85.00 €

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-218-936-8
Συγγραφέας: ΒΑΡΙΑΝ ΧΟΛ
Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ
Μετάφραση: ΒΑΛΛΙΑΝΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ, ΣΑΚΚΑ ΑΝΤΡΙΑΝΑ
Σελίδες: 1032
Διαστάσεις: 24Χ17
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2015

Πλήρες και σύγχρονο, το βιβλίο του Hal Varian συγκαταλέγεται στα πιο επιτυχημένα εγχειρίδια στο πεδίο της Μικροοικονομικής. Η πληρότητά του οφείλεται στην ενσωμάτωση των πιο σύγχρονων απόψεων και τρόπων ανάλυσης που έχουν εμφανιστεί στη θεωρητική βιβλιογραφία. Στόχος του συγγραφέα είναι να παρουσιάσει τις μεθόδους της Μικροοικονομικής, με τρόπο που βοηθά τους φοιτητές να εφαρμόσουν μόνοι τους αυτά τα εργαλεία. Για το λόγο αυτό, στο βιβλίο δίνεται έμφαση στα βασικά εννοιολογικά θεμέλια της Μικροοικονομικής και παρέχονται συγκεκριμένα παραδείγματα εφαρμογής τους.

Στις επικαιροποιήσεις της νέας έκδοσης, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνονται:

  • Ένα νέο κεφάλαιο για τη μέτρηση, το οποίο περιγράφει κάποια από τα ζητήματα που ανακύπτουν στην εκτίμηση των οικονομικών σχέσεων. Η ιδέα είναι να γνωρίσουν οι φοιτητές ορισμένες βασικές οικονομετρικές έννοιες και να προσπαθήσουν να γεφυρώσουν τη θεωρία του βιβλίου με τα πρακτικά προβλήματα.

  • Νέα παραδείγματα από επιχειρήσεις, όπως οι Apple, eBay, Google, Yahoo, και άλλες. Συζητούνται θέματα, όπως η συμπληρωματικότητα των iPod και iTunes, η θετική ανατροφοδότηση που σχετίζεται με εταιρείες όπως το Facebook και τα μοντέλα δημοπρασιών διαφημίσεων που χρησιμοποιούν οι Google, Microsoft και Yahoo.

  • Εκτενής συζήτηση για τα ζητήματα των μηχανισμών σχεδιασμού. Αυτό το πεδίο, το οποίο αρχικά ήταν θεωρητικό στη φύση του, έχει αποκτήσει πλέον σημαντική πρακτική σπουδαιότητα.


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    Last viewed
    ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ (ΕΠΙΤΟΜΟ) (BKS.0075357)
    mikrooikonomiki mia sygxroni proseggisi epitomo photo
    Κατόπιν παραγγελίας

    Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

    Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

    Wishlist
    Share
    68.00 €
    Προτεινόμενη λιανική 85.00 €
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
    ΒΑΡΙΑΝ ΧΟΛ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    ISBN: 978-960-218-936-8
    Συγγραφέας: ΒΑΡΙΑΝ ΧΟΛ
    Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ
    Μετάφραση: ΒΑΛΛΙΑΝΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ, ΣΑΚΚΑ ΑΝΤΡΙΑΝΑ
    Σελίδες: 1032
    Διαστάσεις: 24Χ17
    Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2015

    Πλήρες και σύγχρονο, το βιβλίο του Hal Varian συγκαταλέγεται στα πιο επιτυχημένα εγχειρίδια στο πεδίο της Μικροοικονομικής. Η πληρότητά του οφείλεται στην ενσωμάτωση των πιο σύγχρονων απόψεων και τρόπων ανάλυσης που έχουν εμφανιστεί στη θεωρητική βιβλιογραφία. Στόχος του συγγραφέα είναι να παρουσιάσει τις μεθόδους της Μικροοικονομικής, με τρόπο που βοηθά τους φοιτητές να εφαρμόσουν μόνοι τους αυτά τα εργαλεία. Για το λόγο αυτό, στο βιβλίο δίνεται έμφαση στα βασικά εννοιολογικά θεμέλια της Μικροοικονομικής και παρέχονται συγκεκριμένα παραδείγματα εφαρμογής τους.

    Στις επικαιροποιήσεις της νέας έκδοσης, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνονται:


    • Ένα νέο κεφάλαιο για τη μέτρηση, το οποίο περιγράφει κάποια από τα ζητήματα που ανακύπτουν στην εκτίμηση των οικονομικών σχέσεων. Η ιδέα είναι να γνωρίσουν οι φοιτητές ορισμένες βασικές οικονομετρικές έννοιες και να προσπαθήσουν να γεφυρώσουν τη θεωρία του βιβλίου με τα πρακτικά προβλήματα.


    • Νέα παραδείγματα από επιχειρήσεις, όπως οι Apple, eBay, Google, Yahoo, και άλλες. Συζητούνται θέματα, όπως η συμπληρωματικότητα των iPod και iTunes, η θετική ανατροφοδότηση που σχετίζεται με εταιρείες όπως το Facebook και τα μοντέλα δημοπρασιών διαφημίσεων που χρησιμοποιούν οι Google, Microsoft και Yahoo.


    • Εκτενής συζήτηση για τα ζητήματα των μηχανισμών σχεδιασμού. Αυτό το πεδίο, το οποίο αρχικά ήταν θεωρητικό στη φύση του, έχει αποκτήσει πλέον σημαντική πρακτική σπουδαιότητα.

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ (ΕΠΙΤΟΜΟ) BKS.0075357 BKS.0075357 ΒΑΡΙΑΝ ΧΟΛ ΒΑΡΙΑΝ ΧΟΛ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΒΑΡΙΑΝ ΧΟΛ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-218-936-8 Συγγραφέας: ΒΑΡΙΑΝ ΧΟΛ Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ Μετάφραση: ΒΑΛΛΙΑΝΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ, ΣΑΚΚΑ ΑΝΤΡΙΑΝΑ Σελίδες: 1032 Διαστάσεις: 24Χ17 Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2015 Πλήρες και σύγχρονο, το βιβλίο του Hal Varian συγκαταλέγεται στα πιο επιτυχημένα εγχειρίδια στο πεδίο της Μικροοικονομικής. Η πληρότητά του οφείλεται στην ενσωμάτωση των πιο σύγχρονων απόψεων και τρόπων ανάλυσης που έχουν εμφανιστεί στη θεωρητική βιβλιογραφία. Στόχος του συγγραφέα είναι να παρουσιάσει τις μεθόδους της Μικροοικονομικής, με τρόπο που βοηθά τους φοιτητές να εφαρμόσουν μόνοι τους αυτά τα εργαλεία. Για το λόγο αυτό, στο βιβλίο δίνεται έμφαση στα βασικά εννοιολογικά θεμέλια της Μικροοικονομικής και παρέχονται συγκεκριμένα παραδείγματα εφαρμογής τους. Στις επικαιροποιήσεις της νέας έκδοσης, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνονται: • Ένα νέο κεφάλαιο για τη μέτρηση, το οποίο περιγράφει κάποια από τα ζητήματα που ανακύπτουν στην εκτίμηση των οικονομικών σχέσεων. Η ιδέα είναι να γνωρίσουν οι φοιτητές ορισμένες βασικές οικονομετρικές έννοιες και να προσπαθήσουν να γεφυρώσουν τη θεωρία του βιβλίου με τα πρακτικά προβλήματα. • Νέα παραδείγματα από επιχειρήσεις, όπως οι Apple, eBay, Google, Yahoo, και άλλες. Συζητούνται θέματα, όπως η συμπληρωματικότητα των iPod και iTunes, η θετική ανατροφοδότηση που σχετίζεται με εταιρείες όπως το Facebook και τα μοντέλα δημοπρασιών διαφημίσεων που χρησιμοποιούν οι Google, Microsoft και Yahoo. • Εκτενής συζήτηση για τα ζητήματα των μηχανισμών σχεδιασμού. Αυτό το πεδίο, το οποίο αρχικά ήταν θεωρητικό στη φύση του, έχει αποκτήσει πλέον σημαντική πρακτική σπουδαιότητα.
    54.4
    10 1 1

    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή