To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Μουσική > ΜΙΑ ΣΕΡΕΝΑΤΑ ΣΤΟ ΛΗΘΑΙΟ
 
 
 
   
 
mia serenata sto lithaio photo

mia serenata sto lithaio photo


ΜΙΑ ΣΕΡΕΝΑΤΑ ΣΤΟ ΛΗΘΑΙΟ

BKS.0124282      
ΚατηγορίαΜΟΥΣΙΚΗ
ΚΛΙΑΦΑ ΜΑΡΟΥΛΑ στην κατηγορία ΜΟΥΣΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

10.19 €
Προτεινόμενη λιανική 12.74 €

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-04-2441-1
Συγγραφέας: ΚΛΙΑΦΑ ΜΑΡΟΥΛΑ
Εκδοτικός οίκος: ΚΕΔΡΟΣ
Σελίδες: 118
Διαστάσεις: 21x14
Ημερομηνία Έκδοσης: 2004

Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ 1881-1965

Η παρούσα μελέτη, προϊόν επίπονης πρωτογενούς έρευνας, έχει στόχο να δώσει πειστικές απαντήσεις για το πώς και το γιατί τα Τρίκαλα, μια επαρχιακή πόλη, ανέδειξαν στο ρεμπέτικο τραγούδι συνθέτες σπουδαίους, όπως τον Βασίλη Τσιτσάνη και τον Απόστολο Καλδάρα, και στην έντεχνη μουσική βιρτουόζους, όπως την Αλεξάνδρα Παπαστεφάνου και τον Δημήτρη Καβράκο.

Μέσα από τις ειδήσεις του τοπικού κυρίως τύπου δίνεται ανάγλυφα η εικόνα μιας πλούσιας μουσικής ζωής, που ξεκινάει τον Αύγουστο του 1881, όταν μια κομπανία ντόπιων οργανοπαιχτών υποδέχεται τον απελευθερωτή ελληνικό στρατό, και φτάνει ώς το 1965, που η Καλλιτεχνική Χορωδία Τρικάλων, δημιούργημα της Τερψιχόρης Παπαστεφάνου, αυτοδιαλύεται, αφού προηγουμένως έχει διαγράψει μια θριαμβευτική τροχιά.

Κατά την πορεία των ογδόντα πέντε αυτών χρόνων καταγράφεται καθετί που έχει σχέση με τη μουσική: η ίδρυση και η πορεία των Φιλαρμονικών, η δημιουργία ωδείων, χορωδιών, μαντολινάτας και ρεμπέτικων κομπανιών, οι τρόποι διασκέδασης των αστών και των λαϊκών τάξεων, οι συναυλίες και τα ρεσιτάλ που δόθηκαν, οι ορχήστρες και τα μουσικά θέατρα που επισκέφθηκαν την πόλη, τα δισκοπωλεία, καθώς και τα καφέ σαντάν, καφενεία και εξοχικά κέντρα που διέθεταν ορχήστρες.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
ΜΙΑ ΣΕΡΕΝΑΤΑ ΣΤΟ ΛΗΘΑΙΟ (BKS.0124282)
mia serenata sto lithaio photo
Κατόπιν παραγγελίας

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

Wishlist
Share
10.19 €
Προτεινόμενη λιανική 12.74 €
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΜΟΥΣΙΚΗ
ΚΛΙΑΦΑ ΜΑΡΟΥΛΑ στην κατηγορία ΜΟΥΣΙΚΗ

ISBN: 960-04-2441-1
Συγγραφέας: ΚΛΙΑΦΑ ΜΑΡΟΥΛΑ
Εκδοτικός οίκος: ΚΕΔΡΟΣ
Σελίδες: 118
Διαστάσεις: 21x14
Ημερομηνία Έκδοσης: 2004

Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ 1881-1965

Η παρούσα μελέτη, προϊόν επίπονης πρωτογενούς έρευνας, έχει στόχο να δώσει πειστικές απαντήσεις για το πώς και το γιατί τα Τρίκαλα, μια επαρχιακή πόλη, ανέδειξαν στο ρεμπέτικο τραγούδι συνθέτες σπουδαίους, όπως τον Βασίλη Τσιτσάνη και τον Απόστολο Καλδάρα, και στην έντεχνη μουσική βιρτουόζους, όπως την Αλεξάνδρα Παπαστεφάνου και τον Δημήτρη Καβράκο.

Μέσα από τις ειδήσεις του τοπικού κυρίως τύπου δίνεται ανάγλυφα η εικόνα μιας πλούσιας μουσικής ζωής, που ξεκινάει τον Αύγουστο του 1881, όταν μια κομπανία ντόπιων οργανοπαιχτών υποδέχεται τον απελευθερωτή ελληνικό στρατό, και φτάνει ώς το 1965, που η Καλλιτεχνική Χορωδία Τρικάλων, δημιούργημα της Τερψιχόρης Παπαστεφάνου, αυτοδιαλύεται, αφού προηγουμένως έχει διαγράψει μια θριαμβευτική τροχιά.

Κατά την πορεία των ογδόντα πέντε αυτών χρόνων καταγράφεται καθετί που έχει σχέση με τη μουσική: η ίδρυση και η πορεία των Φιλαρμονικών, η δημιουργία ωδείων, χορωδιών, μαντολινάτας και ρεμπέτικων κομπανιών, οι τρόποι διασκέδασης των αστών και των λαϊκών τάξεων, οι συναυλίες και τα ρεσιτάλ που δόθηκαν, οι ορχήστρες και τα μουσικά θέατρα που επισκέφθηκαν την πόλη, τα δισκοπωλεία, καθώς και τα καφέ σαντάν, καφενεία και εξοχικά κέντρα που διέθεταν ορχήστρες.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΜΙΑ ΣΕΡΕΝΑΤΑ ΣΤΟ ΛΗΘΑΙΟ BKS.0124282 BKS.0124282 ΚΛΙΑΦΑ ΜΑΡΟΥΛΑ ΚΛΙΑΦΑ ΜΑΡΟΥΛΑ ΜΟΥΣΙΚΗ Κατηγορία: ΜΟΥΣΙΚΗ •ΚΛΙΑΦΑ ΜΑΡΟΥΛΑ στην κατηγορία ΜΟΥΣΙΚΗ ISBN: 960-04-2441-1 Συγγραφέας: ΚΛΙΑΦΑ ΜΑΡΟΥΛΑ Εκδοτικός οίκος: ΚΕΔΡΟΣ Σελίδες: 118 Διαστάσεις: 21x14 Ημερομηνία Έκδοσης: 2004 Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ 1881-1965 Η παρούσα μελέτη, προϊόν επίπονης πρωτογενούς έρευνας, έχει στόχο να δώσει πειστικές απαντήσεις για το πώς και το γιατί τα Τρίκαλα, μια επαρχιακή πόλη, ανέδειξαν στο ρεμπέτικο τραγούδι συνθέτες σπουδαίους, όπως τον Βασίλη Τσιτσάνη και τον Απόστολο Καλδάρα, και στην έντεχνη μουσική βιρτουόζους, όπως την Αλεξάνδρα Παπαστεφάνου και τον Δημήτρη Καβράκο. Μέσα από τις ειδήσεις του τοπικού κυρίως τύπου δίνεται ανάγλυφα η εικόνα μιας πλούσιας μουσικής ζωής, που ξεκινάει τον Αύγουστο του 1881, όταν μια κομπανία ντόπιων οργανοπαιχτών υποδέχεται τον απελευθερωτή ελληνικό στρατό, και φτάνει ώς το 1965, που η Καλλιτεχνική Χορωδία Τρικάλων, δημιούργημα της Τερψιχόρης Παπαστεφάνου, αυτοδιαλύεται, αφού προηγουμένως έχει διαγράψει μια θριαμβευτική τροχιά. Κατά την πορεία των ογδόντα πέντε αυτών χρόνων καταγράφεται καθετί που έχει σχέση με τη μουσική: η ίδρυση και η πορεία των Φιλαρμονικών, η δημιουργία ωδείων, χορωδιών, μαντολινάτας και ρεμπέτικων κομπανιών, οι τρόποι διασκέδασης των αστών και των λαϊκών τάξεων, οι συναυλίες και τα ρεσιτάλ που δόθηκαν, οι ορχήστρες και τα μουσικά θέατρα που επισκέφθηκαν την πόλη, τα δισκοπωλεία, καθώς και τα καφέ σαντάν, καφενεία και εξοχικά κέντρα που διέθεταν ορχήστρες.
8.15
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή