Στο παρόν σύγγραμμα, ο καθηγητής Σωτήρης Καρβούνης προσφέρει πολύτιμες γνώσεις για να λειτουργήσει, να αναπτυχθεί και να επιτύχει μια επιχείρηση, βοηθώντας επιχειρηματίες και όχι μόνο, να προγραμματίζουν εύκολα, μεθοδικά και αποτελεσματικά.
Το βιβλίο παρέχει άμεση πρόσβαση στη σύγχρονη μεθοδολογία και τις τεχνικές εκπονήσεως οικονομοτεχνικών μελετών (Επιχειρηματικά Σχέδια, Περιβαλλοντικές Μελέτες, Μελέτες Σκοπιμότητας), αποσκοπώντας στη βήμα προς βήμα καθοδήγηση ακόμα και των μη καταρτισμένων στα οικονομικά (τεχνικοί, πολιτικοί, νομικοί, μηχανικοί) σε σωστά συμπεράσματα και σε συγκεκριμένες ενέργειες. Καλύπτεται οποιοδήποτε ερώτημα εγείρει η εκπόνηση οικονομοτεχνικών μελετών στα στάδια προγραμματισμού, αναγνώρισης, εκτίμησης, χρηματοδότησης, εκτέλεσης και αξιολόγησης.
Ιδιαίτερα για τις Μελέτες Σκοπιμότητας καλύπτονται οι απαραίτητες θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις για κάθε βήμα, με παράθεση πινάκων και με αναφορά των τελικών καταστάσεων, συμπληρωμένων με αριθμούς, για να αποτελέσουν ένα καλό υπόδειγμα χειρισμού των στοιχείων για τελική εξαγωγή συμπερασμάτων και λήψη αποφάσεων. Εξετάζεται μεταξύ άλλων η ανάλυση αγοράς και μάρκετινγκ, ο μηχανολογικός εξοπλισμός και η τεχνολογία, η οργάνωση και διαχείριση της μονάδας, ο ανθρώπινοι πόροι, ο προγραμματισμός και προϋπολογισμός εκτελέσεως του έργου καθώς και η χρηματοοικονομική ανάλυση και αξιολόγηση της επενδύσεως.
Ένα πολύτιμο εργαλείο για διευθυντές επιχειρήσεων και οργανισμών, συμβούλους επιχειρήσεων, managers και για οποιονδήποτε αναπτύσσει επιχειρηματική δράση.
Στο παρόν σύγγραμμα, ο καθηγητής Σωτήρης Καρβούνης προσφέρει πολύτιμες γνώσεις για να λειτουργήσει, να αναπτυχθεί και να επιτύχει μια επιχείρηση, βοηθώντας επιχειρηματίες και όχι μόνο, να προγραμματίζουν εύκολα, μεθοδικά και αποτελεσματικά.
Το βιβλίο παρέχει άμεση πρόσβαση στη σύγχρονη μεθοδολογία και τις τεχνικές εκπονήσεως οικονομοτεχνικών μελετών (Επιχειρηματικά Σχέδια, Περιβαλλοντικές Μελέτες, Μελέτες Σκοπιμότητας), αποσκοπώντας στη βήμα προς βήμα καθοδήγηση ακόμα και των μη καταρτισμένων στα οικονομικά (τεχνικοί, πολιτικοί, νομικοί, μηχανικοί) σε σωστά συμπεράσματα και σε συγκεκριμένες ενέργειες. Καλύπτεται οποιοδήποτε ερώτημα εγείρει η εκπόνηση οικονομοτεχνικών μελετών στα στάδια προγραμματισμού, αναγνώρισης, εκτίμησης, χρηματοδότησης, εκτέλεσης και αξιολόγησης.
Ιδιαίτερα για τις Μελέτες Σκοπιμότητας καλύπτονται οι απαραίτητες θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις για κάθε βήμα, με παράθεση πινάκων και με αναφορά των τελικών καταστάσεων, συμπληρωμένων με αριθμούς, για να αποτελέσουν ένα καλό υπόδειγμα χειρισμού των στοιχείων για τελική εξαγωγή συμπερασμάτων και λήψη αποφάσεων. Εξετάζεται μεταξύ άλλων η ανάλυση αγοράς και μάρκετινγκ, ο μηχανολογικός εξοπλισμός και η τεχνολογία, η οργάνωση και διαχείριση της μονάδας, ο ανθρώπινοι πόροι, ο προγραμματισμός και προϋπολογισμός εκτελέσεως του έργου καθώς και η χρηματοοικονομική ανάλυση και αξιολόγηση της επενδύσεως.
Ένα πολύτιμο εργαλείο για διευθυντές επιχειρήσεων και οργανισμών, συμβούλους επιχειρήσεων, managers και για οποιονδήποτε αναπτύσσει επιχειρηματική δράση.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣBKS.0191942BKS.0191942ΚΑΡΒΟΥΝΗΣ ΣΩΤΗΡΗΣΚΑΡΒΟΥΝΗΣ ΣΩΤΗΡΗΣMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑΚατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΚΑΡΒΟΥΝΗΣ ΣΩΤΗΡΗΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 960-351-587-6 Συγγραφέας: ΚΑΡΒΟΥΝΗΣ ΣΩΤΗΡΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Σελίδες: 999 Διαστάσεις: 21x28 Ημερομηνία Έκδοσης: 2006 Στο παρόν σύγγραμμα, ο καθηγητής Σωτήρης Καρβούνης προσφέρει πολύτιμες γνώσεις για να λειτουργήσει, να αναπτυχθεί και να επιτύχει μια επιχείρηση, βοηθώντας επιχειρηματίες και όχι μόνο, να προγραμματίζουν εύκολα, μεθοδικά και αποτελεσματικά. Το βιβλίο παρέχει άμεση πρόσβαση στη σύγχρονη μεθοδολογία και τις τεχνικές εκπονήσεως οικονομοτεχνικών μελετών (Επιχειρηματικά Σχέδια, Περιβαλλοντικές Μελέτες, Μελέτες Σκοπιμότητας), αποσκοπώντας στη βήμα προς βήμα καθοδήγηση ακόμα και των μη καταρτισμένων στα οικονομικά (τεχνικοί, πολιτικοί, νομικοί, μηχανικοί) σε σωστά συμπεράσματα και σε συγκεκριμένες ενέργειες. Καλύπτεται οποιοδήποτε ερώτημα εγείρει η εκπόνηση οικονομοτεχνικών μελετών στα στάδια προγραμματισμού, αναγνώρισης, εκτίμησης, χρηματοδότησης, εκτέλεσης και αξιολόγησης. Ιδιαίτερα για τις Μελέτες Σκοπιμότητας καλύπτονται οι απαραίτητες θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις για κάθε βήμα, με παράθεση πινάκων και με αναφορά των τελικών καταστάσεων, συμπληρωμένων με αριθμούς, για να αποτελέσουν ένα καλό υπόδειγμα χειρισμού των στοιχείων για τελική εξαγωγή συμπερασμάτων και λήψη αποφάσεων. Εξετάζεται μεταξύ άλλων η ανάλυση αγοράς και μάρκετινγκ, ο μηχανολογικός εξοπλισμός και η τεχνολογία, η οργάνωση και διαχείριση της μονάδας, ο ανθρώπινοι πόροι, ο προγραμματισμός και προϋπολογισμός εκτελέσεως του έργου καθώς και η χρηματοοικονομική ανάλυση και αξιολόγηση της επενδύσεως. Ένα πολύτιμο εργαλείο για διευθυντές επιχειρήσεων και οργανισμών, συμβούλους επιχειρήσεων, managers και για οποιονδήποτε αναπτύσσει επιχειρηματική δράση. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση