To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΕΚΑΙΔΕΥΤΩΝ
 
 
 
   
 
meleti toy ekpaideytikoy anastoxasmoy ypopsifion ekaideyton photo

meleti toy ekpaideytikoy anastoxasmoy ypopsifion ekaideyton photo


ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΕΚΑΙΔΕΥΤΩΝ

BKS.1038451      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΧΑΙΤΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.14.84 €
μόνο13.36 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-656-191-7
Συγγραφέας: ΧΑΙΤΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΣ ΑΝΤ.ΣΤΑΜΟΥΛΗ
Σελίδες: 166
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2023

Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ

Στο θεωρητικό τμήμα του παρόντος βιβλίου, σε πρώτο επίπεδο, γίνεται προσπάθεια να προσεγγιστεί εννοιολογικά η ιδέα του εκπαιδευτικού αναστοχασμού, όπως εμφανίζεται στην εκπαιδευτική βιβλιογραφία. Ανιχνεύονται οι διαφορετικές διαστάσεις του (περιεχόμενο, διαδικασία, χαρακτηριστικά), τονίζοντας ωστόσο ότι όλες αυτές οι διαστάσεις του αναστοχασμού δεν αποκλείουν η μια την άλλη, αλλά συνθέτουν μια πολυδιάστατη έννοια.

Σε δεύτερο επίπεδο προσεγγίζεται ο χώρος της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και ειδικότερα η Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου Φυσικών Επιστημών και η μοντελοποίηση του διδακτικού σχεδιασμού. Στο πεδίο της εκπαιδευτικής έρευνας υπήρχε πάντα, κυρίως όσον αφορά την προετοιμασία των μελλοντικών εκπαιδευτικών, μια ασυνέχεια μεταξύ της γνώσης του περιεχομένου και της γενικής παιδαγωγικής γνώσης, δηλαδή της γνώσης του πώς να διδάσκει κανείς. Ασυνέχεια η οποία ήρθε και καλύφθηκε με την εισαγωγή του όρου Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου, εννοώντας το αμάλγαμα του περιεχομένου και της παιδαγωγικής γνώσης, ως αποκλειστικού επαγγελματικού εφοδίου του εκπαιδευτικού, με στόχο μια αποτελεσματική διδασκαλία.

Στο ερευνητικό τμήμα του παρόντος βιβλίου περιγράφεται ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης το οποίο παρακολούθησαν υποψήφιοι εκπαιδευτικοί, με σκοπό να γνωρίσουν τα κυριότερα διδακτικά μοντέλα των Φυσικών Επιστημών και να μπορούν να εφαρμόζουν ένα συγκεκριμένο εργαλείο για να αναλύουν τα μοντέλα αυτά. Τέλος, παρουσιάζεται η μελέτη της εξέλιξης του βάθους του αναστοχασμού των υποψήφιων εκπαιδευτικών κατά το σχεδίασμά ενός μαθήματος Φυσικών Επιστημών, όσον αφορά δύο επιμέρους συστατικά της Παιδαγωγικής Γνώσης Περιεχομένου, την παιδαγωγική γνώση και τη γνώση περιεχομένου.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΕΚΑΙΔΕΥΤΩΝ (BKS.1038451)
meleti toy ekpaideytikoy anastoxasmoy ypopsifion ekaideyton photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 14.84 € μόνο 13.36
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΧΑΙΤΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-656-191-7
Συγγραφέας: ΧΑΙΤΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΣ ΑΝΤ.ΣΤΑΜΟΥΛΗ
Σελίδες: 166
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2023

Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ

Στο θεωρητικό τμήμα του παρόντος βιβλίου, σε πρώτο επίπεδο, γίνεται προσπάθεια να προσεγγιστεί εννοιολογικά η ιδέα του εκπαιδευτικού αναστοχασμού, όπως εμφανίζεται στην εκπαιδευτική βιβλιογραφία. Ανιχνεύονται οι διαφορετικές διαστάσεις του (περιεχόμενο, διαδικασία, χαρακτηριστικά), τονίζοντας ωστόσο ότι όλες αυτές οι διαστάσεις του αναστοχασμού δεν αποκλείουν η μια την άλλη, αλλά συνθέτουν μια πολυδιάστατη έννοια.

Σε δεύτερο επίπεδο προσεγγίζεται ο χώρος της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και ειδικότερα η Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου Φυσικών Επιστημών και η μοντελοποίηση του διδακτικού σχεδιασμού. Στο πεδίο της εκπαιδευτικής έρευνας υπήρχε πάντα, κυρίως όσον αφορά την προετοιμασία των μελλοντικών εκπαιδευτικών, μια ασυνέχεια μεταξύ της γνώσης του περιεχομένου και της γενικής παιδαγωγικής γνώσης, δηλαδή της γνώσης του πώς να διδάσκει κανείς. Ασυνέχεια η οποία ήρθε και καλύφθηκε με την εισαγωγή του όρου Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου, εννοώντας το αμάλγαμα του περιεχομένου και της παιδαγωγικής γνώσης, ως αποκλειστικού επαγγελματικού εφοδίου του εκπαιδευτικού, με στόχο μια αποτελεσματική διδασκαλία.

Στο ερευνητικό τμήμα του παρόντος βιβλίου περιγράφεται ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης το οποίο παρακολούθησαν υποψήφιοι εκπαιδευτικοί, με σκοπό να γνωρίσουν τα κυριότερα διδακτικά μοντέλα των Φυσικών Επιστημών και να μπορούν να εφαρμόζουν ένα συγκεκριμένο εργαλείο για να αναλύουν τα μοντέλα αυτά. Τέλος, παρουσιάζεται η μελέτη της εξέλιξης του βάθους του αναστοχασμού των υποψήφιων εκπαιδευτικών κατά το σχεδίασμά ενός μαθήματος Φυσικών Επιστημών, όσον αφορά δύο επιμέρους συστατικά της Παιδαγωγικής Γνώσης Περιεχομένου, την παιδαγωγική γνώση και τη γνώση περιεχομένου.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΕΚΑΙΔΕΥΤΩΝ BKS.1038451 BKS.1038451 ΧΑΙΤΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ ΧΑΙΤΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΧΑΙΤΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-656-191-7 Συγγραφέας: ΧΑΙΤΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ Εκδοτικός οίκος: ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΣ ΑΝΤ.ΣΤΑΜΟΥΛΗ Σελίδες: 166 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2023 Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ Στο θεωρητικό τμήμα του παρόντος βιβλίου, σε πρώτο επίπεδο, γίνεται προσπάθεια να προσεγγιστεί εννοιολογικά η ιδέα του εκπαιδευτικού αναστοχασμού, όπως εμφανίζεται στην εκπαιδευτική βιβλιογραφία. Ανιχνεύονται οι διαφορετικές διαστάσεις του (περιεχόμενο, διαδικασία, χαρακτηριστικά), τονίζοντας ωστόσο ότι όλες αυτές οι διαστάσεις του αναστοχασμού δεν αποκλείουν η μια την άλλη, αλλά συνθέτουν μια πολυδιάστατη έννοια. Σε δεύτερο επίπεδο προσεγγίζεται ο χώρος της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και ειδικότερα η Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου Φυσικών Επιστημών και η μοντελοποίηση του διδακτικού σχεδιασμού. Στο πεδίο της εκπαιδευτικής έρευνας υπήρχε πάντα, κυρίως όσον αφορά την προετοιμασία των μελλοντικών εκπαιδευτικών, μια ασυνέχεια μεταξύ της γνώσης του περιεχομένου και της γενικής παιδαγωγικής γνώσης, δηλαδή της γνώσης του πώς να διδάσκει κανείς. Ασυνέχεια η οποία ήρθε και καλύφθηκε με την εισαγωγή του όρου Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου, εννοώντας το αμάλγαμα του περιεχομένου και της παιδαγωγικής γνώσης, ως αποκλειστικού επαγγελματικού εφοδίου του εκπαιδευτικού, με στόχο μια αποτελεσματική διδασκαλία. Στο ερευνητικό τμήμα του παρόντος βιβλίου περιγράφεται ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης το οποίο παρακολούθησαν υποψήφιοι εκπαιδευτικοί, με σκοπό να γνωρίσουν τα κυριότερα διδακτικά μοντέλα των Φυσικών Επιστημών και να μπορούν να εφαρμόζουν ένα συγκεκριμένο εργαλείο για να αναλύουν τα μοντέλα αυτά. Τέλος, παρουσιάζεται η μελέτη της εξέλιξης του βάθους του αναστοχασμού των υποψήφιων εκπαιδευτικών κατά το σχεδίασμά ενός μαθήματος Φυσικών Επιστημών, όσον αφορά δύο επιμέρους συστατικά της Παιδαγωγικής Γνώσης Περιεχομένου, την παιδαγωγική γνώση και τη γνώση περιεχομένου.
12.02
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή