To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
 
 
 
   
 
marketingk photo

marketingk photo


ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

BKS.0481740      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
SOLOMON MICHAEL, MARSHALL GREG, STUART ELNORA στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.72.63 €
μόνο65.37 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-418-630-3
Συγγραφέας: SOLOMON MICHAEL, MARSHALL GREG, STUART ELNORA
Εκδοτικός οίκος: ΤΖΙΟΛΑΣ
Σελίδες: 632
Διαστάσεις: 21X29
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2020

Περιέχει: Δημιουργία και προσφορά αξίας για τον πελάτη - Παγκόσμιο, ηθικό και βιώσιμο μάρκετινγκ - Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ - Δημιουργήστε ένα σχέδιο μάρκετινγκ - Έρευνα αγοράς - Ανάλυση στοιχείων μάρκετινγκ: Καλώς ορίσατε στην εποχή των μεγάλων δεδομένων - Κατανόηση των καταναλωτικών και επιχειρηματικών αγορών - Τμηματοποίηση, στόχευση και τοποθέτηση - Προϊόν Ι: Καινοτομία και ανάπτυξη νέων προϊόντων - Προϊόν ΙΙ: Στρατηγική προϊόντος, διαχείριση μάρκας και προϊόντος - Τιμή: Πόσο κοστίζει η πρόταση αξίας; - Τα μαθηματικά του μάρκετινγκ - Παράδοση των αγαθών: Καθορισμός της στρατηγικής διανομής - Βελτιώνοντας την εμπειρία των καταναλωτών: Αγαθά και υπηρεσίες μέσω φυσικών και ηλεκτρονικών καταστημάτων - Προώθηση Ι: Διαφήμιση - Προώθηση ΙΙ: Μάρκετινγκ στα Κοινωνικά Μέσα Δικτύωσης και ’λλα Εργαλεία Επικοινωνίας - Σχέδιο Mάρκετινγκ: Η S&S Smoothie Company


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (BKS.0481740)
marketingk photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 72.63 € μόνο 65.37
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
SOLOMON MICHAEL, MARSHALL GREG, STUART ELNORA στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 978-960-418-630-3
Συγγραφέας: SOLOMON MICHAEL, MARSHALL GREG, STUART ELNORA
Εκδοτικός οίκος: ΤΖΙΟΛΑΣ
Σελίδες: 632
Διαστάσεις: 21X29
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2020

Περιέχει: Δημιουργία και προσφορά αξίας για τον πελάτη - Παγκόσμιο, ηθικό και βιώσιμο μάρκετινγκ - Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ - Δημιουργήστε ένα σχέδιο μάρκετινγκ - Έρευνα αγοράς - Ανάλυση στοιχείων μάρκετινγκ: Καλώς ορίσατε στην εποχή των μεγάλων δεδομένων - Κατανόηση των καταναλωτικών και επιχειρηματικών αγορών - Τμηματοποίηση, στόχευση και τοποθέτηση - Προϊόν Ι: Καινοτομία και ανάπτυξη νέων προϊόντων - Προϊόν ΙΙ: Στρατηγική προϊόντος, διαχείριση μάρκας και προϊόντος - Τιμή: Πόσο κοστίζει η πρόταση αξίας; - Τα μαθηματικά του μάρκετινγκ - Παράδοση των αγαθών: Καθορισμός της στρατηγικής διανομής - Βελτιώνοντας την εμπειρία των καταναλωτών: Αγαθά και υπηρεσίες μέσω φυσικών και ηλεκτρονικών καταστημάτων - Προώθηση Ι: Διαφήμιση - Προώθηση ΙΙ: Μάρκετινγκ στα Κοινωνικά Μέσα Δικτύωσης και ’λλα Εργαλεία Επικοινωνίας - Σχέδιο Mάρκετινγκ: Η S&S Smoothie Company

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ BKS.0481740 BKS.0481740 SOLOMON MICHAEL, MARSHALL GREG, STUART ELNORA SOLOMON MICHAEL, MARSHALL GREG, STUART ELNORA MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •SOLOMON MICHAEL, MARSHALL GREG, STUART ELNORA στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-418-630-3 Συγγραφέας: SOLOMON MICHAEL, MARSHALL GREG, STUART ELNORA Εκδοτικός οίκος: ΤΖΙΟΛΑΣ Σελίδες: 632 Διαστάσεις: 21X29 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2020 Περιέχει: Δημιουργία και προσφορά αξίας για τον πελάτη - Παγκόσμιο, ηθικό και βιώσιμο μάρκετινγκ - Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ - Δημιουργήστε ένα σχέδιο μάρκετινγκ - Έρευνα αγοράς - Ανάλυση στοιχείων μάρκετινγκ: Καλώς ορίσατε στην εποχή των μεγάλων δεδομένων - Κατανόηση των καταναλωτικών και επιχειρηματικών αγορών - Τμηματοποίηση, στόχευση και τοποθέτηση - Προϊόν Ι: Καινοτομία και ανάπτυξη νέων προϊόντων - Προϊόν ΙΙ: Στρατηγική προϊόντος, διαχείριση μάρκας και προϊόντος - Τιμή: Πόσο κοστίζει η πρόταση αξίας; - Τα μαθηματικά του μάρκετινγκ - Παράδοση των αγαθών: Καθορισμός της στρατηγικής διανομής - Βελτιώνοντας την εμπειρία των καταναλωτών: Αγαθά και υπηρεσίες μέσω φυσικών και ηλεκτρονικών καταστημάτων - Προώθηση Ι: Διαφήμιση - Προώθηση ΙΙ: Μάρκετινγκ στα Κοινωνικά Μέσα Δικτύωσης και ’λλα Εργαλεία Επικοινωνίας - Σχέδιο Mάρκετινγκ: Η S&S Smoothie Company
58.83
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή