To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
 
 
 
   
 
marketingk photo

marketingk photo


ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

BKS.0075836      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
GREWAL DHRUV, LEVY MICHAEL, ΛΕΩΝΙΔΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑΣ, ΦΩΤΙΑΔΗΣ ΘΩΜΑΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.88.00 €
μόνο79.20 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-586-380-7
Συγγραφέας: GREWAL DHRUV, LEVY MICHAEL, ΛΕΩΝΙΔΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑΣ, ΦΩΤΙΑΔΗΣ ΘΩΜΑΣ
Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ
Σειρά: BUSINESS MANAGEMENT
Σελίδες: 768
Διαστάσεις: 21Χ29
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2022

Στόχος των συγγραφέων είναι η πλήρης κάλυψη της θεωρίας και της πρακτικής των αρχών μάρκετινγκ. Συγχρόνως εστιάζουν στους λόγους για τους οποίους το μάρκετινγκ καθαυτό είναι ιδιαίτερα πολύτιμο, παρουσιάζοντάς το ως βασικό παράγοντα δημιουργίας αξίας τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους καταναλωτές. Το μάρκετινγκ δημιουργεί ανθεκτικές και αμοιβαία επωφελείς σχέσεις ανάμεσα στις εταιρείες και τους πελάτες τους. Προσδιορίζει τι θεωρούν πολύτιμο οι καταναλωτές, δίνοντας τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να επεκταθούν σε παγκόσμιο επίπεδο. Χωρίς το μάρκετινγκ, θα ήταν δύσκολο για τον καθένα από μας να πληροφορηθεί για τα νέα προϊόντα και τις υπηρεσίες.

Σε όλη την έκταση της ύλης, παρατίθενται πολλές δραστηριότητες μάρκετινγκ, από την επιχειρηματική πρακτική αλλά και από την καθημερινή ζωή, ενώ η δομή του συγγράμματος συμβάλλει στην κατανόηση των εννοιών και στην ενίσχυση της κριτικής σκέψης του αναγνώστη, προκειμένου να είναι σε θέση να εφαρμόσει τις έννοιες αυτές στην εκπαίδευσή του, στην επαγγελματική του ανέλιξη και στη ζωή του εν γένει.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (BKS.0075836)
marketingk photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 88.00 € μόνο 79.20
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
GREWAL DHRUV, LEVY MICHAEL, ΛΕΩΝΙΔΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑΣ, ΦΩΤΙΑΔΗΣ ΘΩΜΑΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 978-960-586-380-7
Συγγραφέας: GREWAL DHRUV, LEVY MICHAEL, ΛΕΩΝΙΔΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑΣ, ΦΩΤΙΑΔΗΣ ΘΩΜΑΣ
Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ
Σειρά: BUSINESS MANAGEMENT
Σελίδες: 768
Διαστάσεις: 21Χ29
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2022

Στόχος των συγγραφέων είναι η πλήρης κάλυψη της θεωρίας και της πρακτικής των αρχών μάρκετινγκ. Συγχρόνως εστιάζουν στους λόγους για τους οποίους το μάρκετινγκ καθαυτό είναι ιδιαίτερα πολύτιμο, παρουσιάζοντάς το ως βασικό παράγοντα δημιουργίας αξίας τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους καταναλωτές. Το μάρκετινγκ δημιουργεί ανθεκτικές και αμοιβαία επωφελείς σχέσεις ανάμεσα στις εταιρείες και τους πελάτες τους. Προσδιορίζει τι θεωρούν πολύτιμο οι καταναλωτές, δίνοντας τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να επεκταθούν σε παγκόσμιο επίπεδο. Χωρίς το μάρκετινγκ, θα ήταν δύσκολο για τον καθένα από μας να πληροφορηθεί για τα νέα προϊόντα και τις υπηρεσίες.

Σε όλη την έκταση της ύλης, παρατίθενται πολλές δραστηριότητες μάρκετινγκ, από την επιχειρηματική πρακτική αλλά και από την καθημερινή ζωή, ενώ η δομή του συγγράμματος συμβάλλει στην κατανόηση των εννοιών και στην ενίσχυση της κριτικής σκέψης του αναγνώστη, προκειμένου να είναι σε θέση να εφαρμόσει τις έννοιες αυτές στην εκπαίδευσή του, στην επαγγελματική του ανέλιξη και στη ζωή του εν γένει.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ BKS.0075836 BKS.0075836 GREWAL DHRUV, LEVY MICHAEL, ΛΕΩΝΙΔΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑΣ, ΦΩΤΙΑΔΗΣ ΘΩΜΑΣ GREWAL DHRUV, LEVY MICHAEL, ΛΕΩΝΙΔΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑΣ, ΦΩΤΙΑΔΗΣ ΘΩΜΑΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •GREWAL DHRUV, LEVY MICHAEL, ΛΕΩΝΙΔΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑΣ, ΦΩΤΙΑΔΗΣ ΘΩΜΑΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-586-380-7 Συγγραφέας: GREWAL DHRUV, LEVY MICHAEL, ΛΕΩΝΙΔΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑΣ, ΦΩΤΙΑΔΗΣ ΘΩΜΑΣ Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ Σειρά: BUSINESS MANAGEMENT Σελίδες: 768 Διαστάσεις: 21Χ29 Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2022 Στόχος των συγγραφέων είναι η πλήρης κάλυψη της θεωρίας και της πρακτικής των αρχών μάρκετινγκ. Συγχρόνως εστιάζουν στους λόγους για τους οποίους το μάρκετινγκ καθαυτό είναι ιδιαίτερα πολύτιμο, παρουσιάζοντάς το ως βασικό παράγοντα δημιουργίας αξίας τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους καταναλωτές. Το μάρκετινγκ δημιουργεί ανθεκτικές και αμοιβαία επωφελείς σχέσεις ανάμεσα στις εταιρείες και τους πελάτες τους. Προσδιορίζει τι θεωρούν πολύτιμο οι καταναλωτές, δίνοντας τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να επεκταθούν σε παγκόσμιο επίπεδο. Χωρίς το μάρκετινγκ, θα ήταν δύσκολο για τον καθένα από μας να πληροφορηθεί για τα νέα προϊόντα και τις υπηρεσίες. Σε όλη την έκταση της ύλης, παρατίθενται πολλές δραστηριότητες μάρκετινγκ, από την επιχειρηματική πρακτική αλλά και από την καθημερινή ζωή, ενώ η δομή του συγγράμματος συμβάλλει στην κατανόηση των εννοιών και στην ενίσχυση της κριτικής σκέψης του αναγνώστη, προκειμένου να είναι σε θέση να εφαρμόσει τις έννοιες αυτές στην εκπαίδευσή του, στην επαγγελματική του ανέλιξη και στη ζωή του εν γένει.
71.28
10 1 1


x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή