Το Mάρκετινγκ Μάνατζμεντ (Διοίκηση Μάρκετινγκ) είναι το κορυφαίο βιβλίο για το μάρκετινγκ, επειδή το περιεχόμενο και η οργάνωσή του αντανακλούν με συνέπεια τις αλλαγές στη θεωρία και την πρακτική του μάρκετινγκ.
Η πρώτη έκδοση του βιβλίου αυτού που δημοσιεύτηκε το 1967, εισήγαγε την άποψη ότι οι εταιρείες πρέπει να καθοδηγούνται από τους πελάτες και την αγορά τους. Εκεί, όμως, γινόταν ελάχιστη μνεία για θέματα που τώρα θεωρούνται θεμελιώδη, όπως η τμηματοποίηση της αγοράς, η στόχευση, και η τοποθέτηση.
Έννοιες, όπως η περιουσιακή αξία της μάρκας, η ανάλυση της αξίας για τον πελάτη, το μάρκετινγκ με τη βοήθεια βάσεων δεδομένων, το ηλεκτρονικό εμπόριο, τα δίκτυα αξίας, τα υβριδικά κανάλια, η διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας, και οι ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ, δεν υπήρχαν στο λεξιλόγιο του μάρκετινγκ εκείνη την εποχή. Οι επιχειρήσεις πουλάνε τώρα προϊόντα και υπηρεσίες μέσα από πολλά διαφορετικά άμεσα και έμμεσα κανάλια. Η μαζική διαφήμιση δεν είναι πια τόσο αποτελεσματική όσο ήταν στο παρελθόν. Οι εταιρείες δοκιμάζουν νέες μορφές επικοινωνίας, όπως το μάρκετινγκ εμπειριών, το ψυχαγωγικό, και το μεταδοτικό μάρκετινγκ. Ολοένα και περισσότερο, είναι οι ίδιοι οι πελάτες που λένε στις εταιρείες τα είδη των προϊόντων που θέλουν και πότε, πού, και πώς θέλουν να τα αγοράσουν.
Το Mάρκετινγκ Μάνατζμεντ (Διοίκηση Μάρκετινγκ) είναι το κορυφαίο βιβλίο για το μάρκετινγκ, επειδή το περιεχόμενο και η οργάνωσή του αντανακλούν με συνέπεια τις αλλαγές στη θεωρία και την πρακτική του μάρκετινγκ.
Η πρώτη έκδοση του βιβλίου αυτού που δημοσιεύτηκε το 1967, εισήγαγε την άποψη ότι οι εταιρείες πρέπει να καθοδηγούνται από τους πελάτες και την αγορά τους. Εκεί, όμως, γινόταν ελάχιστη μνεία για θέματα που τώρα θεωρούνται θεμελιώδη, όπως η τμηματοποίηση της αγοράς, η στόχευση, και η τοποθέτηση.
Έννοιες, όπως η περιουσιακή αξία της μάρκας, η ανάλυση της αξίας για τον πελάτη, το μάρκετινγκ με τη βοήθεια βάσεων δεδομένων, το ηλεκτρονικό εμπόριο, τα δίκτυα αξίας, τα υβριδικά κανάλια, η διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας, και οι ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ, δεν υπήρχαν στο λεξιλόγιο του μάρκετινγκ εκείνη την εποχή. Οι επιχειρήσεις πουλάνε τώρα προϊόντα και υπηρεσίες μέσα από πολλά διαφορετικά άμεσα και έμμεσα κανάλια. Η μαζική διαφήμιση δεν είναι πια τόσο αποτελεσματική όσο ήταν στο παρελθόν. Οι εταιρείες δοκιμάζουν νέες μορφές επικοινωνίας, όπως το μάρκετινγκ εμπειριών, το ψυχαγωγικό, και το μεταδοτικό μάρκετινγκ. Ολοένα και περισσότερο, είναι οι ίδιοι οι πελάτες που λένε στις εταιρείες τα είδη των προϊόντων που θέλουν και πότε, πού, και πώς θέλουν να τα αγοράσουν.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤBKS.0111020BKS.0111020KOTLER PHILIP, ΚΕΛΛΕΡ ΚΕΒΙΝKOTLER PHILIP, ΚΕΛΛΕΡ ΚΕΒΙΝMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑΚατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •KOTLER PHILIP, ΚΕΛΛΕΡ ΚΕΒΙΝ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 960-209-925-9 Συγγραφέας: KOTLER PHILIP, ΚΕΛΛΕΡ ΚΕΒΙΝ Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ Σελίδες: 938 Ημερομηνία Έκδοσης: 2006 Το Mάρκετινγκ Μάνατζμεντ (Διοίκηση Μάρκετινγκ) είναι το κορυφαίο βιβλίο για το μάρκετινγκ, επειδή το περιεχόμενο και η οργάνωσή του αντανακλούν με συνέπεια τις αλλαγές στη θεωρία και την πρακτική του μάρκετινγκ. Η πρώτη έκδοση του βιβλίου αυτού που δημοσιεύτηκε το 1967, εισήγαγε την άποψη ότι οι εταιρείες πρέπει να καθοδηγούνται από τους πελάτες και την αγορά τους. Εκεί, όμως, γινόταν ελάχιστη μνεία για θέματα που τώρα θεωρούνται θεμελιώδη, όπως η τμηματοποίηση της αγοράς, η στόχευση, και η τοποθέτηση. Έννοιες, όπως η περιουσιακή αξία της μάρκας, η ανάλυση της αξίας για τον πελάτη, το μάρκετινγκ με τη βοήθεια βάσεων δεδομένων, το ηλεκτρονικό εμπόριο, τα δίκτυα αξίας, τα υβριδικά κανάλια, η διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας, και οι ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ, δεν υπήρχαν στο λεξιλόγιο του μάρκετινγκ εκείνη την εποχή. Οι επιχειρήσεις πουλάνε τώρα προϊόντα και υπηρεσίες μέσα από πολλά διαφορετικά άμεσα και έμμεσα κανάλια. Η μαζική διαφήμιση δεν είναι πια τόσο αποτελεσματική όσο ήταν στο παρελθόν. Οι εταιρείες δοκιμάζουν νέες μορφές επικοινωνίας, όπως το μάρκετινγκ εμπειριών, το ψυχαγωγικό, και το μεταδοτικό μάρκετινγκ. Ολοένα και περισσότερο, είναι οι ίδιοι οι πελάτες που λένε στις εταιρείες τα είδη των προϊόντων που θέλουν και πότε, πού, και πώς θέλουν να τα αγοράσουν. ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση