To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΧΟΝΔΡΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ
 
 
 
   
 
marketingk lianikoy kai xondrikoy emporioy photo

marketingk lianikoy kai xondrikoy emporioy photo


ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΧΟΝΔΡΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ

BKS.0673125      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΜΠΑΛΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

41.48 €
Προτεινόμενη λιανική 46.09 €

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-618-5131-88-3
Συγγραφέας: ΜΠΑΛΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ROSILI
Σειρά: ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Σελίδες: 248
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2024

Το παρόν βιβλίο είναι η 2η ανανεωμένη και ενημερωμένη έκδοση της πρώτης ελληνικής συγγραφικής προσπάθειας για τη συστηματική και αναλυτική προσέγγιση των φαινομένων και των προβλημάτων του μάρκετινγκ εμπορικών επιχειρήσεων.

Κύριο χαρακτηριστικό του παρόντος βιβλίου είναι η εκτενέστατη κάλυψη της διεθνούς βιβλιογραφίας και η επιστημονική προσέγγιση στα θέματα ανάλυσης, σχεδιασμού και εφαρμογής του μάρκετινγκ στο πεδίο του λιανικού και χονδρικού εμπορίου.

Οι έγκριτοι πανεπιστημιακοί Γεώργιος Μπάλτας και Νικόλαος Παπαβασιλείου προσφέρουν ένα άρτιο εγχειρίδιο που συνδέει τη θεωρία με την πράξη και υποστηρίζει τη λήψη αποφάσεων στα πλαίσια της διοίκησης εμπορικών επιχειρήσεων.

Στη 2η έκδοση του συγγράμματος «Μάρκετινγκ Λιανικού και Χονδρικού Εμπορίου» εξετάζονται τα εξής θέματα:
-Βασικές έννοιες για την κατανόηση της διανομής και του εμπορίου ως οικονομικών διαδικασιών
-Εισαγωγή στο λιανικό εμπόριο
-Διοίκηση συλλογής εμπορευμάτων
-Επικοινωνιακή πολιτική του λιανικού εμπορίου
-Τιμολογιακή πολιτική του λιανικού εμπορίου
-Διαχείριση του χώρου στις εμπορικές επιχειρήσεις
-Αρχές εμπορικής τοποθεσίας, επιλογή περιοχής και σημείου εγκατάστασης
-Ατμόσφαιρα καταστήματος και σχεδιασμός του εμπορικού περιβάλλοντος
-Εξυπηρέτηση πελατών στο λιανικό εμπόριο
-Το λιανικό εμπόριο στην ψηφιακή εποχή
-Τα ειδικά θέματα του χονδρικού εμπορίου, όπως λειτουργίες, τύποι επιχειρήσεων και στρατηγικές μάρκετινγκ

Το βιβλίο «Μάρκετινγκ Λιανικού και Χονδρικού Εμπορίου» απευθύνεται κυρίως στην κάλυψη των ιδιαιτέρων αναγκών των αναγνωστών που είτε σπουδάζουν συναφή αντικείμενα σε προπτυχιακό ή μεταπτυχιακό επίπεδο είτε ασχολούνται επαγγελματικά με το εμπόριο και τη διοίκηση.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΧΟΝΔΡΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ (BKS.0673125)
marketingk lianikoy kai xondrikoy emporioy photo
Κατόπιν παραγγελίας

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

Wishlist
Share
41.48 €
Προτεινόμενη λιανική 46.09 €
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΜΠΑΛΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 978-618-5131-88-3
Συγγραφέας: ΜΠΑΛΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ROSILI
Σειρά: ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Σελίδες: 248
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2024

Το παρόν βιβλίο είναι η 2η ανανεωμένη και ενημερωμένη έκδοση της πρώτης ελληνικής συγγραφικής προσπάθειας για τη συστηματική και αναλυτική προσέγγιση των φαινομένων και των προβλημάτων του μάρκετινγκ εμπορικών επιχειρήσεων.

Κύριο χαρακτηριστικό του παρόντος βιβλίου είναι η εκτενέστατη κάλυψη της διεθνούς βιβλιογραφίας και η επιστημονική προσέγγιση στα θέματα ανάλυσης, σχεδιασμού και εφαρμογής του μάρκετινγκ στο πεδίο του λιανικού και χονδρικού εμπορίου.

Οι έγκριτοι πανεπιστημιακοί Γεώργιος Μπάλτας και Νικόλαος Παπαβασιλείου προσφέρουν ένα άρτιο εγχειρίδιο που συνδέει τη θεωρία με την πράξη και υποστηρίζει τη λήψη αποφάσεων στα πλαίσια της διοίκησης εμπορικών επιχειρήσεων.

Στη 2η έκδοση του συγγράμματος «Μάρκετινγκ Λιανικού και Χονδρικού Εμπορίου» εξετάζονται τα εξής θέματα:
-Βασικές έννοιες για την κατανόηση της διανομής και του εμπορίου ως οικονομικών διαδικασιών
-Εισαγωγή στο λιανικό εμπόριο
-Διοίκηση συλλογής εμπορευμάτων
-Επικοινωνιακή πολιτική του λιανικού εμπορίου
-Τιμολογιακή πολιτική του λιανικού εμπορίου
-Διαχείριση του χώρου στις εμπορικές επιχειρήσεις
-Αρχές εμπορικής τοποθεσίας, επιλογή περιοχής και σημείου εγκατάστασης
-Ατμόσφαιρα καταστήματος και σχεδιασμός του εμπορικού περιβάλλοντος
-Εξυπηρέτηση πελατών στο λιανικό εμπόριο
-Το λιανικό εμπόριο στην ψηφιακή εποχή
-Τα ειδικά θέματα του χονδρικού εμπορίου, όπως λειτουργίες, τύποι επιχειρήσεων και στρατηγικές μάρκετινγκ

Το βιβλίο «Μάρκετινγκ Λιανικού και Χονδρικού Εμπορίου» απευθύνεται κυρίως στην κάλυψη των ιδιαιτέρων αναγκών των αναγνωστών που είτε σπουδάζουν συναφή αντικείμενα σε προπτυχιακό ή μεταπτυχιακό επίπεδο είτε ασχολούνται επαγγελματικά με το εμπόριο και τη διοίκηση.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΧΟΝΔΡΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ BKS.0673125 BKS.0673125 ΜΠΑΛΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΠΑΛΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΜΠΑΛΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-618-5131-88-3 Συγγραφέας: ΜΠΑΛΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Εκδοτικός οίκος: ROSILI Σειρά: ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Σελίδες: 248 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2024 Το παρόν βιβλίο είναι η 2η ανανεωμένη και ενημερωμένη έκδοση της πρώτης ελληνικής συγγραφικής προσπάθειας για τη συστηματική και αναλυτική προσέγγιση των φαινομένων και των προβλημάτων του μάρκετινγκ εμπορικών επιχειρήσεων. Κύριο χαρακτηριστικό του παρόντος βιβλίου είναι η εκτενέστατη κάλυψη της διεθνούς βιβλιογραφίας και η επιστημονική προσέγγιση στα θέματα ανάλυσης, σχεδιασμού και εφαρμογής του μάρκετινγκ στο πεδίο του λιανικού και χονδρικού εμπορίου. Οι έγκριτοι πανεπιστημιακοί Γεώργιος Μπάλτας και Νικόλαος Παπαβασιλείου προσφέρουν ένα άρτιο εγχειρίδιο που συνδέει τη θεωρία με την πράξη και υποστηρίζει τη λήψη αποφάσεων στα πλαίσια της διοίκησης εμπορικών επιχειρήσεων. Στη 2η έκδοση του συγγράμματος «Μάρκετινγκ Λιανικού και Χονδρικού Εμπορίου» εξετάζονται τα εξής θέματα: -Βασικές έννοιες για την κατανόηση της διανομής και του εμπορίου ως οικονομικών διαδικασιών -Εισαγωγή στο λιανικό εμπόριο -Διοίκηση συλλογής εμπορευμάτων -Επικοινωνιακή πολιτική του λιανικού εμπορίου -Τιμολογιακή πολιτική του λιανικού εμπορίου -Διαχείριση του χώρου στις εμπορικές επιχειρήσεις -Αρχές εμπορικής τοποθεσίας, επιλογή περιοχής και σημείου εγκατάστασης -Ατμόσφαιρα καταστήματος και σχεδιασμός του εμπορικού περιβάλλοντος -Εξυπηρέτηση πελατών στο λιανικό εμπόριο -Το λιανικό εμπόριο στην ψηφιακή εποχή -Τα ειδικά θέματα του χονδρικού εμπορίου, όπως λειτουργίες, τύποι επιχειρήσεων και στρατηγικές μάρκετινγκ Το βιβλίο «Μάρκετινγκ Λιανικού και Χονδρικού Εμπορίου» απευθύνεται κυρίως στην κάλυψη των ιδιαιτέρων αναγκών των αναγνωστών που είτε σπουδάζουν συναφή αντικείμενα σε προπτυχιακό ή μεταπτυχιακό επίπεδο είτε ασχολούνται επαγγελματικά με το εμπόριο και τη διοίκηση.
37.33
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή