To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΠΙΠΛΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΞΥΛΟΥ
 
 
 
   
 
marketingk epiplon kai proionton xyloy photo

marketingk epiplon kai proionton xyloy photo


ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΠΙΠΛΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΞΥΛΟΥ

BKS.0190226      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.53.99 €
μόνο48.59 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-351-848-8
Συγγραφέας: ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 600
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2010

Παρουσιάζονται όλοι οι τομείς του μάρκετινγκ που μπορούν να βρουν εφαρμογή σε μια σύγχρονη επιχείρηση επίπλου και προϊόντων ξύλου. Σχολιάζονται τα ευρήματα εξειδικευμένων ερευνών σε θέματα του μάρκετινγκ και παρατίθενται ερωτηματολόγια που έχουν συνταχθεί ειδικά για τη διεξαγωγή σχετικών ερευνών.

Επιχειρείται να δοθούν, μεταξύ άλλων, απαντήσεις σε ερωτήματα όπως: Ποιες είναι οι πηγές νέων ιδεών για νέες γραμμές επίπλων, ποια είναι τα ερωτήματα και οι προβληματισμοί που θα πρέπει να υπάρχουν για την ανάπτυξη νέων προϊόντων ώστε να μην αποτύχουν; Με βάση ποια χαρακτηριστικά τμηματοποιείται η αγορά επίπλου και προϊόντων ξύλου, πώς προσδιορίζονται οι στόχοι της και πώς γίνεται η ανάλυσή της; Πώς μπορούν να οργανωθούν σωστά για να είναι αποτελεσματικές οι δημόσιες σχέσεις μιας επιχείρησης; Ποιες είναι οι εφαρμοζόμενες τεχνικές και τα μέσα προώθησης των πωλήσεων επίπλων;


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΠΙΠΛΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΞΥΛΟΥ (BKS.0190226)
marketingk epiplon kai proionton xyloy photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 53.99 € μόνο 48.59
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 978-960-351-848-8
Συγγραφέας: ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 600
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2010

Παρουσιάζονται όλοι οι τομείς του μάρκετινγκ που μπορούν να βρουν εφαρμογή σε μια σύγχρονη επιχείρηση επίπλου και προϊόντων ξύλου. Σχολιάζονται τα ευρήματα εξειδικευμένων ερευνών σε θέματα του μάρκετινγκ και παρατίθενται ερωτηματολόγια που έχουν συνταχθεί ειδικά για τη διεξαγωγή σχετικών ερευνών.

Επιχειρείται να δοθούν, μεταξύ άλλων, απαντήσεις σε ερωτήματα όπως: Ποιες είναι οι πηγές νέων ιδεών για νέες γραμμές επίπλων, ποια είναι τα ερωτήματα και οι προβληματισμοί που θα πρέπει να υπάρχουν για την ανάπτυξη νέων προϊόντων ώστε να μην αποτύχουν; Με βάση ποια χαρακτηριστικά τμηματοποιείται η αγορά επίπλου και προϊόντων ξύλου, πώς προσδιορίζονται οι στόχοι της και πώς γίνεται η ανάλυσή της; Πώς μπορούν να οργανωθούν σωστά για να είναι αποτελεσματικές οι δημόσιες σχέσεις μιας επιχείρησης; Ποιες είναι οι εφαρμοζόμενες τεχνικές και τα μέσα προώθησης των πωλήσεων επίπλων;

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΠΙΠΛΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΞΥΛΟΥ BKS.0190226 BKS.0190226 ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-351-848-8 Συγγραφέας: ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Σελίδες: 600 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2010 Παρουσιάζονται όλοι οι τομείς του μάρκετινγκ που μπορούν να βρουν εφαρμογή σε μια σύγχρονη επιχείρηση επίπλου και προϊόντων ξύλου. Σχολιάζονται τα ευρήματα εξειδικευμένων ερευνών σε θέματα του μάρκετινγκ και παρατίθενται ερωτηματολόγια που έχουν συνταχθεί ειδικά για τη διεξαγωγή σχετικών ερευνών. Επιχειρείται να δοθούν, μεταξύ άλλων, απαντήσεις σε ερωτήματα όπως: Ποιες είναι οι πηγές νέων ιδεών για νέες γραμμές επίπλων, ποια είναι τα ερωτήματα και οι προβληματισμοί που θα πρέπει να υπάρχουν για την ανάπτυξη νέων προϊόντων ώστε να μην αποτύχουν; Με βάση ποια χαρακτηριστικά τμηματοποιείται η αγορά επίπλου και προϊόντων ξύλου, πώς προσδιορίζονται οι στόχοι της και πώς γίνεται η ανάλυσή της; Πώς μπορούν να οργανωθούν σωστά για να είναι αποτελεσματικές οι δημόσιες σχέσεις μιας επιχείρησης; Ποιες είναι οι εφαρμοζόμενες τεχνικές και τα μέσα προώθησης των πωλήσεων επίπλων;
43.73
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή