To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ
 
 
 
   
 
marketingk ekdiloseon photo

marketingk ekdiloseon photo


ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

BKS.0673122      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.42.11 €
μόνο37.90 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-618-5131-87-6
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ROSILI
Σειρά: ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Σελίδες: 480
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2023

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

Μάθετε πώς να σχεδιάζετε, να διεξάγετε και να αξιολογείτε επιτυχημένες εκδηλώσεις με αυτό το σαφές και περιεκτικό εγχειρίδιο που διερευνά τις τελευταίες εξελίξεις στο απαιτητικό και ταχέως εξελισσόμενο περιβάλλον του σχεδιασμού εκδηλώσεων.

Συντάχθηκε από συγγραφείς με εκτενή εμπειρία σε ένα ευρύ φάσμα εκδηλώσεων και αποτελεί μια ουσιαστική πηγή βήμα προς βήμα για τους σπουδαστές και την επόμενη γενιά διοργανωτών εκδηλώσεων

Το βιβλίο «Μάρκετινγκ Εκδηλώσεων: Προγραμματισμός & Εφαρμογές» παρέχει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση που εισάγει βασικά υποδείγματα και θεωρίες, καθώς και πρακτικές πληροφορίες για την πραγματική ζωή. Προσφέρει μια δομημένη φόρμουλα για όλες τις μορφές εκδηλώσεων, από τον αρχικό τους σχεδιασμό έως τη διαχείριση ασφάλειας και κινδύνου, τον προϋπολογισμό και τη διαμόρφωση του προγράμματος έως την αξιολόγηση μετά την εκδήλωση.

Χωρίς να απαιτείται προηγούμενη γνώση ή εμπειρία στο θέμα, αυτή η πλήρως επικαιροποιημένη τρίτη έκδοση του βιβλίου «Μάρκετινγκ Εκδηλώσεων: Προγραμματισμός & Εφαρμογές» παρέχει ανανεωμένη εστίαση στις εικονικές και τις υβριδικές εκδηλώσεις. Με μελέτες περίπτωσης, συμπεριλαμβανομένων των Αγώνων της Κοινοπολιτείας του 2022, της Έκθεσης στο Ντουμπάι του 2020 και της Αμερικανικής Καρδιολογικής Εταιρείας (AHA), οι συνοδευτικοί διαδικτυακοί πόροι περιλαμβάνουν διαφάνειες διαλέξεων, δραστηριότητες, ερωτήσεις αυτοαξιολόγησης και διαδικτυακούς συνδέσμους. Το εγχειρίδιο αυτό είναι απαραίτητο για τους σπουδαστές που μελετούν ενότητες, οι οποίες σχετίζονται με τις εκδηλώσεις, καθώς και για τους επαγγελματίες που βρίσκονται σε αρχικό στάδιο, και τους επίδοξους διοργανωτές εκδηλώσεων.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ (BKS.0673122)
marketingk ekdiloseon photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 42.11 € μόνο 37.90
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 978-618-5131-87-6
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ROSILI
Σειρά: ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Σελίδες: 480
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2023

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

Μάθετε πώς να σχεδιάζετε, να διεξάγετε και να αξιολογείτε επιτυχημένες εκδηλώσεις με αυτό το σαφές και περιεκτικό εγχειρίδιο που διερευνά τις τελευταίες εξελίξεις στο απαιτητικό και ταχέως εξελισσόμενο περιβάλλον του σχεδιασμού εκδηλώσεων.

Συντάχθηκε από συγγραφείς με εκτενή εμπειρία σε ένα ευρύ φάσμα εκδηλώσεων και αποτελεί μια ουσιαστική πηγή βήμα προς βήμα για τους σπουδαστές και την επόμενη γενιά διοργανωτών εκδηλώσεων

Το βιβλίο «Μάρκετινγκ Εκδηλώσεων: Προγραμματισμός & Εφαρμογές» παρέχει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση που εισάγει βασικά υποδείγματα και θεωρίες, καθώς και πρακτικές πληροφορίες για την πραγματική ζωή. Προσφέρει μια δομημένη φόρμουλα για όλες τις μορφές εκδηλώσεων, από τον αρχικό τους σχεδιασμό έως τη διαχείριση ασφάλειας και κινδύνου, τον προϋπολογισμό και τη διαμόρφωση του προγράμματος έως την αξιολόγηση μετά την εκδήλωση.

Χωρίς να απαιτείται προηγούμενη γνώση ή εμπειρία στο θέμα, αυτή η πλήρως επικαιροποιημένη τρίτη έκδοση του βιβλίου «Μάρκετινγκ Εκδηλώσεων: Προγραμματισμός & Εφαρμογές» παρέχει ανανεωμένη εστίαση στις εικονικές και τις υβριδικές εκδηλώσεις. Με μελέτες περίπτωσης, συμπεριλαμβανομένων των Αγώνων της Κοινοπολιτείας του 2022, της Έκθεσης στο Ντουμπάι του 2020 και της Αμερικανικής Καρδιολογικής Εταιρείας (AHA), οι συνοδευτικοί διαδικτυακοί πόροι περιλαμβάνουν διαφάνειες διαλέξεων, δραστηριότητες, ερωτήσεις αυτοαξιολόγησης και διαδικτυακούς συνδέσμους. Το εγχειρίδιο αυτό είναι απαραίτητο για τους σπουδαστές που μελετούν ενότητες, οι οποίες σχετίζονται με τις εκδηλώσεις, καθώς και για τους επαγγελματίες που βρίσκονται σε αρχικό στάδιο, και τους επίδοξους διοργανωτές εκδηλώσεων.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ BKS.0673122 BKS.0673122 ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-618-5131-87-6 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ROSILI Σειρά: ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Σελίδες: 480 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2023 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ Μάθετε πώς να σχεδιάζετε, να διεξάγετε και να αξιολογείτε επιτυχημένες εκδηλώσεις με αυτό το σαφές και περιεκτικό εγχειρίδιο που διερευνά τις τελευταίες εξελίξεις στο απαιτητικό και ταχέως εξελισσόμενο περιβάλλον του σχεδιασμού εκδηλώσεων. Συντάχθηκε από συγγραφείς με εκτενή εμπειρία σε ένα ευρύ φάσμα εκδηλώσεων και αποτελεί μια ουσιαστική πηγή βήμα προς βήμα για τους σπουδαστές και την επόμενη γενιά διοργανωτών εκδηλώσεων Το βιβλίο «Μάρκετινγκ Εκδηλώσεων: Προγραμματισμός & Εφαρμογές» παρέχει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση που εισάγει βασικά υποδείγματα και θεωρίες, καθώς και πρακτικές πληροφορίες για την πραγματική ζωή. Προσφέρει μια δομημένη φόρμουλα για όλες τις μορφές εκδηλώσεων, από τον αρχικό τους σχεδιασμό έως τη διαχείριση ασφάλειας και κινδύνου, τον προϋπολογισμό και τη διαμόρφωση του προγράμματος έως την αξιολόγηση μετά την εκδήλωση. Χωρίς να απαιτείται προηγούμενη γνώση ή εμπειρία στο θέμα, αυτή η πλήρως επικαιροποιημένη τρίτη έκδοση του βιβλίου «Μάρκετινγκ Εκδηλώσεων: Προγραμματισμός & Εφαρμογές» παρέχει ανανεωμένη εστίαση στις εικονικές και τις υβριδικές εκδηλώσεις. Με μελέτες περίπτωσης, συμπεριλαμβανομένων των Αγώνων της Κοινοπολιτείας του 2022, της Έκθεσης στο Ντουμπάι του 2020 και της Αμερικανικής Καρδιολογικής Εταιρείας (AHA), οι συνοδευτικοί διαδικτυακοί πόροι περιλαμβάνουν διαφάνειες διαλέξεων, δραστηριότητες, ερωτήσεις αυτοαξιολόγησης και διαδικτυακούς συνδέσμους. Το εγχειρίδιο αυτό είναι απαραίτητο για τους σπουδαστές που μελετούν ενότητες, οι οποίες σχετίζονται με τις εκδηλώσεις, καθώς και για τους επαγγελματίες που βρίσκονται σε αρχικό στάδιο, και τους επίδοξους διοργανωτές εκδηλώσεων.
34.11
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή