ISBN: 978-960-645-098-3 Συγγραφέας: KOTLER PHILIP Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ Σελίδες: 208 Διαστάσεις: 17X24 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιανουάριος 2021 Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το Μάρκετινγκ 4.0 παρέχει μια τεκμηριωμένη προσέγγιση για την καθοδήγηση των πελατών από την επίγνωση στην υποστήριξη. Για τη συγγραφή αυτού του πολυαναμενόμενου οδηγού, ο πατέρας του σύγχρονου μάρκετινγκ Philip Kotler συναντά ξανά τους κορυφαίους στοχαστές του κλάδου Hermawan Kartajaya και Iwan Setiawan της MarkPlus, Inc. για να μοιραστούν με τον κόσμο απτούς τρόπους με τους οποίους οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ μπορούν να επηρεάζουν τους πελάτες στις διάφορες διαδρομές του ταξιδιού τους. Η μετάβαση από τη νοοτροπία του παραδοσιακού μάρκετινγκ σε αυτήν του ψηφιακού πραγματοποιείται ομαλά μέσω των πρακτικών συμβουλών και των εύληπτων εξηγήσεων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και να αξιοποιήσετε από την πρώτη κιόλας ημέρα. Στο τέλος κάθε κεφαλαίου παρέχεται μια σύνοψη των θεμάτων που καλύφθηκαν στο κεφάλαιο, ώστε το βιβλίο να χρησιμεύει και ως καθημερινός οδηγός αναφοράς. Επίσης περιλαμβάνονται ερωτήσεις για σκέψη, οι οποίες δίνουν το έναυσμα για προσωπικές ανακαλύψεις και μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τον συντονισμό συζητήσεων με ολόκληρο τον οργανισμό. Αυτός ο απαράμιλλος οδηγός σάς δίνει τη δυνατότητα: Να αποκομίσετε βασισμένες σε δεδομένα πληροφορίες σχετικά με τους νέους τρόπους που οι πελάτες δαπανούν τα χρήματά τουςΝα εξετάσετε από πρώτο χέρι παραδείγματα όπου το Μάρκετινγκ 4.0 συνέβαλε σε αύξηση της παραγωγικότηταςΝα επαναπροσδιορίσετε την ενεργή συμμετοχή των πελατών στην ψηφιακή εποχή Η θεώρηση του μάρκετινγκ από μια εντελώς νέα σκοπιά μπορεί να φαντάζει τρομακτική, όμως με το εύχρηστο πλαίσιο που παρέχει το Μάρκετινγκ 4.0 μπορείτε γρήγορα να πετύχετε αυτό που πάντοτε είχε σημασία -να κερδίσετε τις εντυπώσεις των πελατών.
|