To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > MARKETING ΜΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
 
 
 
   
 
marketing mia stratigiki proseggisi photo

marketing mia stratigiki proseggisi photo


MARKETING ΜΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

BKS.0634374      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Δωρεάν αποστολή σε όλες τις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας!
μόνο125.00 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-489-150-4
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2011

Η 18η έκδοση του βιβλίου Perreault/McCarthy, Βασικές Αρχές Μάρκετινγκ έρχεται να προσθέσει νέα στοιχεία στις θεμελιώδεις αρχές των προηγούμενων εκδόσεων - το πλαίσιο που διαμορφώνουν τα «τέσσερα P», το διοικητικό προσανατολισμό, και την εστίαση του στρατηγικού σχεδιασμού. Τα βιβλία του Perreault, παρουσιάζοντας τα «τέσσερα P» και τη χρήση τους, έδωσαν νέα πνοή στα εισαγωγικά μαθήματα του μάρκετινγκ. Στο σύνολό του, το βιβλίο επικεντρώνεται στον τρόπο με τον οποίο τα διοικητικά στελέχη θα πρέπει να λαμβάνουν τις αποφάσεις μάρκετινγκ, που σχετίζονται με την επιλογή των πελατών στους οποίους θα εστιάσουν και με τις δυνατότητες βέλτιστης κάλυψης των αναγκών τους.

Το διοικητικό αλλά και το ευρύτερο περιβάλλον μάρκετινγκ μεταβάλλεται συνεχώς. Η συγγραφική ομάδα του βιβλίου, ενημερώνει διαρκώς τα κείμενα έτσι ώστε να αντανακλούν κάθε στιγμή τις βέλτιστες πρακτικές και τους τρόπους σκέψης που επικρατούν στο χώρο του μάρκετινγκ.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
MARKETING ΜΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ (BKS.0634374)
marketing mia stratigiki proseggisi photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
125.00 €
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 978-960-489-150-4
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2011

Η 18η έκδοση του βιβλίου Perreault/McCarthy, Βασικές Αρχές Μάρκετινγκ έρχεται να προσθέσει νέα στοιχεία στις θεμελιώδεις αρχές των προηγούμενων εκδόσεων - το πλαίσιο που διαμορφώνουν τα «τέσσερα P», το διοικητικό προσανατολισμό, και την εστίαση του στρατηγικού σχεδιασμού. Τα βιβλία του Perreault, παρουσιάζοντας τα «τέσσερα P» και τη χρήση τους, έδωσαν νέα πνοή στα εισαγωγικά μαθήματα του μάρκετινγκ. Στο σύνολό του, το βιβλίο επικεντρώνεται στον τρόπο με τον οποίο τα διοικητικά στελέχη θα πρέπει να λαμβάνουν τις αποφάσεις μάρκετινγκ, που σχετίζονται με την επιλογή των πελατών στους οποίους θα εστιάσουν και με τις δυνατότητες βέλτιστης κάλυψης των αναγκών τους.

Το διοικητικό αλλά και το ευρύτερο περιβάλλον μάρκετινγκ μεταβάλλεται συνεχώς. Η συγγραφική ομάδα του βιβλίου, ενημερώνει διαρκώς τα κείμενα έτσι ώστε να αντανακλούν κάθε στιγμή τις βέλτιστες πρακτικές και τους τρόπους σκέψης που επικρατούν στο χώρο του μάρκετινγκ.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
MARKETING ΜΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ BKS.0634374 BKS.0634374 ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-489-150-4 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2011 Η 18η έκδοση του βιβλίου Perreault/McCarthy, Βασικές Αρχές Μάρκετινγκ έρχεται να προσθέσει νέα στοιχεία στις θεμελιώδεις αρχές των προηγούμενων εκδόσεων - το πλαίσιο που διαμορφώνουν τα «τέσσερα P», το διοικητικό προσανατολισμό, και την εστίαση του στρατηγικού σχεδιασμού. Τα βιβλία του Perreault, παρουσιάζοντας τα «τέσσερα P» και τη χρήση τους, έδωσαν νέα πνοή στα εισαγωγικά μαθήματα του μάρκετινγκ. Στο σύνολό του, το βιβλίο επικεντρώνεται στον τρόπο με τον οποίο τα διοικητικά στελέχη θα πρέπει να λαμβάνουν τις αποφάσεις μάρκετινγκ, που σχετίζονται με την επιλογή των πελατών στους οποίους θα εστιάσουν και με τις δυνατότητες βέλτιστης κάλυψης των αναγκών τους. Το διοικητικό αλλά και το ευρύτερο περιβάλλον μάρκετινγκ μεταβάλλεται συνεχώς. Η συγγραφική ομάδα του βιβλίου, ενημερώνει διαρκώς τα κείμενα έτσι ώστε να αντανακλούν κάθε στιγμή τις βέλτιστες πρακτικές και τους τρόπους σκέψης που επικρατούν στο χώρο του μάρκετινγκ.
125
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή