To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > MARKETING ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ
 
 
 
   
 
marketing estiatorioy photo

marketing estiatorioy photo


MARKETING ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ

BKS.0191907      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Εξαντλημένο. Αποστολή ενημέρωσης με email μόλις ξαναγίνει διαθέσιμο
Περιγραφή
ISBN: 978-960-351-595-1
Συγγραφέας: ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 152
Διαστάσεις: 14x21
Ημερομηνία Έκδοσης: 2005

ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΦΕΥΓΟΥΝ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΑΝΑΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟ

Κάθε επιχειρηματίας του επισιτιστικού κλάδου επιζητεί καθημερινά απαντήσεις σε ερωτήματα όπως: "Για ποιους λόγους φεύγουν οι πελάτες και δεν ξανάρχονται;", "Τι μπορώ να κάνω για να αποκτήσω πιστή πελατεία;", "Τι τιμές να βάλω;", "Πώς να προβάλλω το εστιατόριο μου;"

Τα παραπάνω ερωτήματα είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με την ικανοποίηση των πελατών, οι οποίοι αποτελούν το πιο σημαντικό κεφάλαιο μιας επιχείρησης και καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό τη βιωσιμότητά της. Το παρόν βιβλίο, σε αντίθεση με τα περισσότερα που κυκλοφορούν στην αγορά, προσεγγίζει το εστιατόριο από την πλευρά του επισκέπτη, προσπαθώντας να διεισδύσει στο μυαλό του και να "αποκωδικοποιήσει" τις ανάγκες του (τι θέλει, τι τον ενοχλεί, πως σκέπτεται, πως αποφασίζει), με κύριο στόχο να αναδείξει ότι αν αυτός φύγει απογοητευμένος από το εστιατόριο τότε λογικά δεν θα το επιλέξει ξανά. Επίσης, παραθέτει τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να προσελκυστούν πιθανοί πελάτες αλλά και πως αυτοί θα παραμείνουν πιστοί στην επιχείρηση.

Το βιβλίο είναι γραμμένο με απλό και κατανοητό τρόπο ώστε να μην κουράζει τον αναγνώστη. Ο συγγραφέας παραθέτει πολλά πρακτικά παραδείγματα, ενώ οι διάφορες παρεμβολές που εμφανίζονται με τον τίτλο "Put the Customer First" αποσκοπούν στο να μετατρέψουν το βιβλίο σ' ένα πρακτικό και εύχρηστο οδηγό για οποιονδήποτε σχετίζεται με τον επισιτιστικό κλάδο.

Στα οκτώ κεφάλαια του βιβλίου παρουσιάζεται ο τρόπος σκέψης του κάθε επισκέπτη, η επαφή του με το εστιατόριο (η κράτηση, η άφιξη, η αναμονή, στο τραπέζι, το μενού, το σέρβις, το φαγητό) καθώς και τα στοιχεία που μπορούν να δυσαρεστήσουν τους επισκέπτες. Γίνεται μια προσπάθεια ταξινόμησης των επισκεπτών σε κατηγορίες και εξετάζονται τα παράπονα και ο σωστός χειρισμός τους. Επίσης, ξεχωριστό κεφάλαιο αφιερώνεται στη σημασία της έρευνας αγοράς και τους διάφορους τρόπους συλλογής πληροφοριών, ώστε ο εστιάτορας να είναι ενήμερος για τις εξελίξεις. Τέλος, παρουσιάζεται ο χειρισμός των υπαλλήλων ως "εσωτερικών πελατών", που σημαίνει ότι θα πρέπει να αντιμετωπισθούν από τη διοίκηση όπως και οι πελάτες, αναλύονται τα μυστικά της τιμολόγησης και δίδεται έμφαση στους τρόπους προβολής και προώθησης της επισιτιστικής επιχείρησης.

Ένας πρακτικός σύμβουλος για όσους επιθυμούν να επενδύσουν στο κεφάλαιο "πελάτης", μαθαίνοντας τρόπους και μεθόδους κατανόησης και ικανοποίησης των αναγκών του.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
MARKETING ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ (BKS.0191907)
marketing estiatorioy photo
Wishlist
Share
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 978-960-351-595-1
Συγγραφέας: ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 152
Διαστάσεις: 14x21
Ημερομηνία Έκδοσης: 2005

ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΦΕΥΓΟΥΝ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΑΝΑΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟ

Κάθε επιχειρηματίας του επισιτιστικού κλάδου επιζητεί καθημερινά απαντήσεις σε ερωτήματα όπως: "Για ποιους λόγους φεύγουν οι πελάτες και δεν ξανάρχονται;", "Τι μπορώ να κάνω για να αποκτήσω πιστή πελατεία;", "Τι τιμές να βάλω;", "Πώς να προβάλλω το εστιατόριο μου;"

Τα παραπάνω ερωτήματα είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με την ικανοποίηση των πελατών, οι οποίοι αποτελούν το πιο σημαντικό κεφάλαιο μιας επιχείρησης και καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό τη βιωσιμότητά της. Το παρόν βιβλίο, σε αντίθεση με τα περισσότερα που κυκλοφορούν στην αγορά, προσεγγίζει το εστιατόριο από την πλευρά του επισκέπτη, προσπαθώντας να διεισδύσει στο μυαλό του και να "αποκωδικοποιήσει" τις ανάγκες του (τι θέλει, τι τον ενοχλεί, πως σκέπτεται, πως αποφασίζει), με κύριο στόχο να αναδείξει ότι αν αυτός φύγει απογοητευμένος από το εστιατόριο τότε λογικά δεν θα το επιλέξει ξανά. Επίσης, παραθέτει τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να προσελκυστούν πιθανοί πελάτες αλλά και πως αυτοί θα παραμείνουν πιστοί στην επιχείρηση.

Το βιβλίο είναι γραμμένο με απλό και κατανοητό τρόπο ώστε να μην κουράζει τον αναγνώστη. Ο συγγραφέας παραθέτει πολλά πρακτικά παραδείγματα, ενώ οι διάφορες παρεμβολές που εμφανίζονται με τον τίτλο "Put the Customer First" αποσκοπούν στο να μετατρέψουν το βιβλίο σ' ένα πρακτικό και εύχρηστο οδηγό για οποιονδήποτε σχετίζεται με τον επισιτιστικό κλάδο.

Στα οκτώ κεφάλαια του βιβλίου παρουσιάζεται ο τρόπος σκέψης του κάθε επισκέπτη, η επαφή του με το εστιατόριο (η κράτηση, η άφιξη, η αναμονή, στο τραπέζι, το μενού, το σέρβις, το φαγητό) καθώς και τα στοιχεία που μπορούν να δυσαρεστήσουν τους επισκέπτες. Γίνεται μια προσπάθεια ταξινόμησης των επισκεπτών σε κατηγορίες και εξετάζονται τα παράπονα και ο σωστός χειρισμός τους. Επίσης, ξεχωριστό κεφάλαιο αφιερώνεται στη σημασία της έρευνας αγοράς και τους διάφορους τρόπους συλλογής πληροφοριών, ώστε ο εστιάτορας να είναι ενήμερος για τις εξελίξεις. Τέλος, παρουσιάζεται ο χειρισμός των υπαλλήλων ως "εσωτερικών πελατών", που σημαίνει ότι θα πρέπει να αντιμετωπισθούν από τη διοίκηση όπως και οι πελάτες, αναλύονται τα μυστικά της τιμολόγησης και δίδεται έμφαση στους τρόπους προβολής και προώθησης της επισιτιστικής επιχείρησης.

Ένας πρακτικός σύμβουλος για όσους επιθυμούν να επενδύσουν στο κεφάλαιο "πελάτης", μαθαίνοντας τρόπους και μεθόδους κατανόησης και ικανοποίησης των αναγκών του.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
MARKETING ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ BKS.0191907 BKS.0191907 ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-351-595-1 Συγγραφέας: ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Σελίδες: 152 Διαστάσεις: 14x21 Ημερομηνία Έκδοσης: 2005 ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΦΕΥΓΟΥΝ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΑΝΑΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟ Κάθε επιχειρηματίας του επισιτιστικού κλάδου επιζητεί καθημερινά απαντήσεις σε ερωτήματα όπως: "Για ποιους λόγους φεύγουν οι πελάτες και δεν ξανάρχονται;", "Τι μπορώ να κάνω για να αποκτήσω πιστή πελατεία;", "Τι τιμές να βάλω;", "Πώς να προβάλλω το εστιατόριο μου;" Τα παραπάνω ερωτήματα είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με την ικανοποίηση των πελατών, οι οποίοι αποτελούν το πιο σημαντικό κεφάλαιο μιας επιχείρησης και καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό τη βιωσιμότητά της. Το παρόν βιβλίο, σε αντίθεση με τα περισσότερα που κυκλοφορούν στην αγορά, προσεγγίζει το εστιατόριο από την πλευρά του επισκέπτη, προσπαθώντας να διεισδύσει στο μυαλό του και να "αποκωδικοποιήσει" τις ανάγκες του (τι θέλει, τι τον ενοχλεί, πως σκέπτεται, πως αποφασίζει), με κύριο στόχο να αναδείξει ότι αν αυτός φύγει απογοητευμένος από το εστιατόριο τότε λογικά δεν θα το επιλέξει ξανά. Επίσης, παραθέτει τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να προσελκυστούν πιθανοί πελάτες αλλά και πως αυτοί θα παραμείνουν πιστοί στην επιχείρηση. Το βιβλίο είναι γραμμένο με απλό και κατανοητό τρόπο ώστε να μην κουράζει τον αναγνώστη. Ο συγγραφέας παραθέτει πολλά πρακτικά παραδείγματα, ενώ οι διάφορες παρεμβολές που εμφανίζονται με τον τίτλο "Put the Customer First" αποσκοπούν στο να μετατρέψουν το βιβλίο σ' ένα πρακτικό και εύχρηστο οδηγό για οποιονδήποτε σχετίζεται με τον επισιτιστικό κλάδο. Στα οκτώ κεφάλαια του βιβλίου παρουσιάζεται ο τρόπος σκέψης του κάθε επισκέπτη, η επαφή του με το εστιατόριο (η κράτηση, η άφιξη, η αναμονή, στο τραπέζι, το μενού, το σέρβις, το φαγητό) καθώς και τα στοιχεία που μπορούν να δυσαρεστήσουν τους επισκέπτες. Γίνεται μια προσπάθεια ταξινόμησης των επισκεπτών σε κατηγορίες και εξετάζονται τα παράπονα και ο σωστός χειρισμός τους. Επίσης, ξεχωριστό κεφάλαιο αφιερώνεται στη σημασία της έρευνας αγοράς και τους διάφορους τρόπους συλλογής πληροφοριών, ώστε ο εστιάτορας να είναι ενήμερος για τις εξελίξεις. Τέλος, παρουσιάζεται ο χειρισμός των υπαλλήλων ως "εσωτερικών πελατών", που σημαίνει ότι θα πρέπει να αντιμετωπισθούν από τη διοίκηση όπως και οι πελάτες, αναλύονται τα μυστικά της τιμολόγησης και δίδεται έμφαση στους τρόπους προβολής και προώθησης της επισιτιστικής επιχείρησης. Ένας πρακτικός σύμβουλος για όσους επιθυμούν να επενδύσουν στο κεφάλαιο "πελάτης", μαθαίνοντας τρόπους και μεθόδους κατανόησης και ικανοποίησης των αναγκών του.
0
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή