To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > MARKETING ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
 
 
 
   
 
marketing agrotikon proionton kai trofimon photo

marketing agrotikon proionton kai trofimon photo


MARKETING ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ

BKS.0043044      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΟΡΙΕ ΦΙΛΙΠ, ΣΙΡΙΕ ΛΟΥΣΙΕ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.29.86 €
μόνο26.87 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-7860-80-4
Συγγραφέας: ΟΡΙΕ ΦΙΛΙΠ, ΣΙΡΙΕ ΛΟΥΣΙΕ
Εκδοτικός οίκος: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ
Μετάφραση: ΖΑΡΤΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ
Σελίδες: 398
Διαστάσεις: 18Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2010

Το βιβλίο αυτό ασχολείται με τα ιδιαίτερα ζητήματα που απασχολούν το μάρκετινγκ στον κλάδο των γεωργικών προϊόντων διατροφής.

  • Πώς πρέπει να κατανοηθεί η συμπεριφορά των καταναλωτών
  • Πώς αναπτύσσεται και εφαρμόζεται μια στρατηγική
  • Πώς πρέπει να διαχειριζόμαστε τους διατροφικούς κινδύνους
  • Πώς πρέπει να γνωστοποιείται στο αγοραστικό κοινό η ποιότητα
  • Πώς μπορεί μια επιχείρηση να αναπτύξει τη μάρκα της ή να επιλέξει μια μάρκα ιδιωτικής ετικέτας
  • Πώς επιτυγχάνεται το βέλτιστο αποτέλεσμα από τις επικοινωνιακές και τις προωθητικές δραστηριότητες της επιχείρησης
  • Πώς επιτυγχάνεται μια αποτελεσματική εμπορευματοποίηση του προϊόντος
  • Πώς αναπτύσσει μια επιχείρηση την παρουσία της στη διεθνή αγορά

    Πρόκειται για ένα βιβλίο το οποίο, μέσα από ένα πλήθος παραδειγμάτων από τον κόσμο των επιχειρήσεων του κλάδου, δίνει έμφαση στον πρακτικό προσανατολισμό της σκέψης αλλά και πυροδοτεί την στρατηγική σκέψη, και μπορεί να βοηθήσει στη λήψη αποφάσεων μπροστά στα διλήμματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις του κλάδου των γεωργικών προϊόντων διατροφής.

    Αν και αντλεί κυρίως από την γαλλική πραγματικότητα, ο Έλληνας αναγνώστης,, θα διαπιστώσει ότι η εμπειρία από την ιδιαιτέρως ανεπτυγμένη βιομηχανία γεωργικών προϊόντων και τροφίμων στη Γαλλία μπορεί να αποδειχθεί ιδιαιτέρως χρήσιμη για την κατανόηση των διακυβευμάτων και για τον σχεδιασμό της ανάπτυξης του κλάδου στην Ελλάδα.

    Κι αυτό αφενός λόγω της επιταχυνόμενης παγκοσμιοποίησης, αφετέρου γιατί και σε επίπεδο παραγωγής, και σε επίπεδο κατανάλωσης, υπάρχουν αρκετές και σημαντικές συνάφειες και αναλογίες ανάμεσα στις δύο χώρες στον τομέα αυτόν.


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    Last viewed
    MARKETING ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ (BKS.0043044)
    marketing agrotikon proionton kai trofimon photo
    Κατόπιν παραγγελίας
    Wishlist
    Share
    ΠΤΛ 29.86 € μόνο 26.87
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
    ΟΡΙΕ ΦΙΛΙΠ, ΣΙΡΙΕ ΛΟΥΣΙΕ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    ISBN: 978-960-7860-80-4
    Συγγραφέας: ΟΡΙΕ ΦΙΛΙΠ, ΣΙΡΙΕ ΛΟΥΣΙΕ
    Εκδοτικός οίκος: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ
    Μετάφραση: ΖΑΡΤΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ
    Σελίδες: 398
    Διαστάσεις: 18Χ24
    Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2010

    Το βιβλίο αυτό ασχολείται με τα ιδιαίτερα ζητήματα που απασχολούν το μάρκετινγκ στον κλάδο των γεωργικών προϊόντων διατροφής.


    • Πώς πρέπει να κατανοηθεί η συμπεριφορά των καταναλωτών
    • Πώς αναπτύσσεται και εφαρμόζεται μια στρατηγική
    • Πώς πρέπει να διαχειριζόμαστε τους διατροφικούς κινδύνους
    • Πώς πρέπει να γνωστοποιείται στο αγοραστικό κοινό η ποιότητα
    • Πώς μπορεί μια επιχείρηση να αναπτύξει τη μάρκα της ή να επιλέξει μια μάρκα ιδιωτικής ετικέτας
    • Πώς επιτυγχάνεται το βέλτιστο αποτέλεσμα από τις επικοινωνιακές και τις προωθητικές δραστηριότητες της επιχείρησης
    • Πώς επιτυγχάνεται μια αποτελεσματική εμπορευματοποίηση του προϊόντος
    • Πώς αναπτύσσει μια επιχείρηση την παρουσία της στη διεθνή αγορά

    Πρόκειται για ένα βιβλίο το οποίο, μέσα από ένα πλήθος παραδειγμάτων από τον κόσμο των επιχειρήσεων του κλάδου, δίνει έμφαση στον πρακτικό προσανατολισμό της σκέψης αλλά και πυροδοτεί την στρατηγική σκέψη, και μπορεί να βοηθήσει στη λήψη αποφάσεων μπροστά στα διλήμματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις του κλάδου των γεωργικών προϊόντων διατροφής.

    Αν και αντλεί κυρίως από την γαλλική πραγματικότητα, ο Έλληνας αναγνώστης, , θα διαπιστώσει ότι η εμπειρία από την ιδιαιτέρως ανεπτυγμένη βιομηχανία γεωργικών προϊόντων και τροφίμων στη Γαλλία μπορεί να αποδειχθεί ιδιαιτέρως χρήσιμη για την κατανόηση των διακυβευμάτων και για τον σχεδιασμό της ανάπτυξης του κλάδου στην Ελλάδα.

    Κι αυτό αφενός λόγω της επιταχυνόμενης παγκοσμιοποίησης, αφετέρου γιατί και σε επίπεδο παραγωγής, και σε επίπεδο κατανάλωσης, υπάρχουν αρκετές και σημαντικές συνάφειες και αναλογίες ανάμεσα στις δύο χώρες στον τομέα αυτόν.

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    MARKETING ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ BKS.0043044 BKS.0043044 ΟΡΙΕ ΦΙΛΙΠ, ΣΙΡΙΕ ΛΟΥΣΙΕ ΟΡΙΕ ΦΙΛΙΠ, ΣΙΡΙΕ ΛΟΥΣΙΕ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΟΡΙΕ ΦΙΛΙΠ, ΣΙΡΙΕ ΛΟΥΣΙΕ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-7860-80-4 Συγγραφέας: ΟΡΙΕ ΦΙΛΙΠ, ΣΙΡΙΕ ΛΟΥΣΙΕ Εκδοτικός οίκος: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ Μετάφραση: ΖΑΡΤΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ Σελίδες: 398 Διαστάσεις: 18Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2010 Το βιβλίο αυτό ασχολείται με τα ιδιαίτερα ζητήματα που απασχολούν το μάρκετινγκ στον κλάδο των γεωργικών προϊόντων διατροφής. • Πώς πρέπει να κατανοηθεί η συμπεριφορά των καταναλωτών• Πώς αναπτύσσεται και εφαρμόζεται μια στρατηγική• Πώς πρέπει να διαχειριζόμαστε τους διατροφικούς κινδύνους• Πώς πρέπει να γνωστοποιείται στο αγοραστικό κοινό η ποιότητα• Πώς μπορεί μια επιχείρηση να αναπτύξει τη μάρκα της ή να επιλέξει μια μάρκα ιδιωτικής ετικέτας• Πώς επιτυγχάνεται το βέλτιστο αποτέλεσμα από τις επικοινωνιακές και τις προωθητικές δραστηριότητες της επιχείρησης• Πώς επιτυγχάνεται μια αποτελεσματική εμπορευματοποίηση του προϊόντος• Πώς αναπτύσσει μια επιχείρηση την παρουσία της στη διεθνή αγορά Πρόκειται για ένα βιβλίο το οποίο, μέσα από ένα πλήθος παραδειγμάτων από τον κόσμο των επιχειρήσεων του κλάδου, δίνει έμφαση στον πρακτικό προσανατολισμό της σκέψης αλλά και πυροδοτεί την στρατηγική σκέψη, και μπορεί να βοηθήσει στη λήψη αποφάσεων μπροστά στα διλήμματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις του κλάδου των γεωργικών προϊόντων διατροφής. Αν και αντλεί κυρίως από την γαλλική πραγματικότητα, ο Έλληνας αναγνώστης, , θα διαπιστώσει ότι η εμπειρία από την ιδιαιτέρως ανεπτυγμένη βιομηχανία γεωργικών προϊόντων και τροφίμων στη Γαλλία μπορεί να αποδειχθεί ιδιαιτέρως χρήσιμη για την κατανόηση των διακυβευμάτων και για τον σχεδιασμό της ανάπτυξης του κλάδου στην Ελλάδα. Κι αυτό αφενός λόγω της επιταχυνόμενης παγκοσμιοποίησης, αφετέρου γιατί και σε επίπεδο παραγωγής, και σε επίπεδο κατανάλωσης, υπάρχουν αρκετές και σημαντικές συνάφειες και αναλογίες ανάμεσα στις δύο χώρες στον τομέα αυτόν.
    24.18
    10 1 1

    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή