ISBN: 978-960-7860-80-4 Συγγραφέας: ΟΡΙΕ ΦΙΛΙΠ, ΣΙΡΙΕ ΛΟΥΣΙΕ Εκδοτικός οίκος: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ Μετάφραση: ΖΑΡΤΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ Σελίδες: 398 Διαστάσεις: 18Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2010 Το βιβλίο αυτό ασχολείται με τα ιδιαίτερα ζητήματα που απασχολούν το μάρκετινγκ στον κλάδο των γεωργικών προϊόντων διατροφής. Πώς πρέπει να κατανοηθεί η συμπεριφορά των καταναλωτώνΠώς αναπτύσσεται και εφαρμόζεται μια στρατηγικήΠώς πρέπει να διαχειριζόμαστε τους διατροφικούς κινδύνουςΠώς πρέπει να γνωστοποιείται στο αγοραστικό κοινό η ποιότηταΠώς μπορεί μια επιχείρηση να αναπτύξει τη μάρκα της ή να επιλέξει μια μάρκα ιδιωτικής ετικέταςΠώς επιτυγχάνεται το βέλτιστο αποτέλεσμα από τις επικοινωνιακές και τις προωθητικές δραστηριότητες της επιχείρησηςΠώς επιτυγχάνεται μια αποτελεσματική εμπορευματοποίηση του προϊόντοςΠώς αναπτύσσει μια επιχείρηση την παρουσία της στη διεθνή αγορά Πρόκειται για ένα βιβλίο το οποίο, μέσα από ένα πλήθος παραδειγμάτων από τον κόσμο των επιχειρήσεων του κλάδου, δίνει έμφαση στον πρακτικό προσανατολισμό της σκέψης αλλά και πυροδοτεί την στρατηγική σκέψη, και μπορεί να βοηθήσει στη λήψη αποφάσεων μπροστά στα διλήμματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις του κλάδου των γεωργικών προϊόντων διατροφής. Αν και αντλεί κυρίως από την γαλλική πραγματικότητα, ο Έλληνας αναγνώστης,, θα διαπιστώσει ότι η εμπειρία από την ιδιαιτέρως ανεπτυγμένη βιομηχανία γεωργικών προϊόντων και τροφίμων στη Γαλλία μπορεί να αποδειχθεί ιδιαιτέρως χρήσιμη για την κατανόηση των διακυβευμάτων και για τον σχεδιασμό της ανάπτυξης του κλάδου στην Ελλάδα. Κι αυτό αφενός λόγω της επιταχυνόμενης παγκοσμιοποίησης, αφετέρου γιατί και σε επίπεδο παραγωγής, και σε επίπεδο κατανάλωσης, υπάρχουν αρκετές και σημαντικές συνάφειες και αναλογίες ανάμεσα στις δύο χώρες στον τομέα αυτόν.
|