To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > MARKETING 3 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ
 
 
 
   
 
marketing 3 dimioyrgia proiontos photo

marketing 3 dimioyrgia proiontos photo


MARKETING 3 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ

BKS.0046241      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΤΟΜΑΣ ΜΑΙΚΛ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Αμεσα διαθέσιμο για online παραγγελία / Διαθεσιμότητα καταστημάτων Αθήνας - Θεσσαλονίκης
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.9.17 €
μόνο8.25 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-286-592-Χ
Συγγραφέας: ΤΟΜΑΣ ΜΑΙΚΛ
Εκδοτικός οίκος: ΕΛΛΗΝ
Σελίδες: 151
Διαστάσεις: 17χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2001

Το βιβλίο εξετάζει το μεγάλο θέμα της "Δημιουργίας του Προϊόντος" αναλύοντας την κατανόηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή, το σχεδιασμό του προϊόντος, το ρόλο της έρευνας στο διεθνές Μάρκετινγκ, την συσκευασία και την τιμολόγηση σαν εργαλείο του Μάρκετινγκ, την ανάπτυξη και προώθηση ενός Καταναλωτικού προϊόντος, την ανάπτυξη και προώθηση ενός Βιομηχανικού προϊόντος, την ανάπτυξη και προώθηση μιας υπηρεσίας.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
MARKETING 3 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ (BKS.0046241)
marketing 3 dimioyrgia proiontos photo
Αμεσα διαθέσιμο για online παραγγελία
Διαθεσιμότητα καταστημάτων Αθήνας - Θεσσαλονίκης
Wishlist
Share
ΠΤΛ 9.17 € μόνο 8.25
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΤΟΜΑΣ ΜΑΙΚΛ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 960-286-592-Χ
Συγγραφέας: ΤΟΜΑΣ ΜΑΙΚΛ
Εκδοτικός οίκος: ΕΛΛΗΝ
Σελίδες: 151
Διαστάσεις: 17χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2001

Το βιβλίο εξετάζει το μεγάλο θέμα της "Δημιουργίας του Προϊόντος" αναλύοντας την κατανόηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή, το σχεδιασμό του προϊόντος, το ρόλο της έρευνας στο διεθνές Μάρκετινγκ, την συσκευασία και την τιμολόγηση σαν εργαλείο του Μάρκετινγκ, την ανάπτυξη και προώθηση ενός Καταναλωτικού προϊόντος, την ανάπτυξη και προώθηση ενός Βιομηχανικού προϊόντος, την ανάπτυξη και προώθηση μιας υπηρεσίας.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
MARKETING 3 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ BKS.0046241 BKS.0046241 ΤΟΜΑΣ ΜΑΙΚΛ ΤΟΜΑΣ ΜΑΙΚΛ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΤΟΜΑΣ ΜΑΙΚΛ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 960-286-592-Χ Συγγραφέας: ΤΟΜΑΣ ΜΑΙΚΛ Εκδοτικός οίκος: ΕΛΛΗΝ Σελίδες: 151 Διαστάσεις: 17χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: 2001 Το βιβλίο εξετάζει το μεγάλο θέμα της "Δημιουργίας του Προϊόντος" αναλύοντας την κατανόηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή, το σχεδιασμό του προϊόντος, το ρόλο της έρευνας στο διεθνές Μάρκετινγκ, την συσκευασία και την τιμολόγηση σαν εργαλείο του Μάρκετινγκ, την ανάπτυξη και προώθηση ενός Καταναλωτικού προϊόντος, την ανάπτυξη και προώθηση ενός Βιομηχανικού προϊόντος, την ανάπτυξη και προώθηση μιας υπηρεσίας.
7.43
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή