To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > MARKETING 2 ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
 
 
 
   
 
marketing 2 organosi apotelesmatikoy marketingk photo

marketing 2 organosi apotelesmatikoy marketingk photo


MARKETING 2 ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

BKS.0046240      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΤΟΜΑΣ ΜΑΙΚΛ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.9.17 €
μόνο8.25 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-286-591-1
Συγγραφέας: ΤΟΜΑΣ ΜΑΙΚΛ
Εκδοτικός οίκος: ΕΛΛΗΝ
Σελίδες: 125
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2001

Ο χώρος του Μάρκετινγκ έχει δυναμική λειτουργία και μια οργανωτική έννοια, έτσι το βιβλίο αναλύει τη λειτουργία του Μάρκετινγκ και την Οργάνωσή του, τις Προσλήψεις, τα Προσόντα και τις Πηγές, την Επιλογή Προσωπικού, τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και τις Μεθόδους, την Εκπαίδευση του Προσωπικού, τη Διαχείριση Πωλήσεων, τη Διαχείριση Εμπορικών Σημάτων, τις Χρηματοοικονομικές Προσεγγίσεις του Μάρκετινγκ.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
MARKETING 2 ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (BKS.0046240)
marketing 2 organosi apotelesmatikoy marketingk photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 9.17 € μόνο 8.25
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΤΟΜΑΣ ΜΑΙΚΛ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 960-286-591-1
Συγγραφέας: ΤΟΜΑΣ ΜΑΙΚΛ
Εκδοτικός οίκος: ΕΛΛΗΝ
Σελίδες: 125
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2001

Ο χώρος του Μάρκετινγκ έχει δυναμική λειτουργία και μια οργανωτική έννοια, έτσι το βιβλίο αναλύει τη λειτουργία του Μάρκετινγκ και την Οργάνωσή του, τις Προσλήψεις, τα Προσόντα και τις Πηγές, την Επιλογή Προσωπικού, τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και τις Μεθόδους, την Εκπαίδευση του Προσωπικού, τη Διαχείριση Πωλήσεων, τη Διαχείριση Εμπορικών Σημάτων, τις Χρηματοοικονομικές Προσεγγίσεις του Μάρκετινγκ.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
MARKETING 2 ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ BKS.0046240 BKS.0046240 ΤΟΜΑΣ ΜΑΙΚΛ ΤΟΜΑΣ ΜΑΙΚΛ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΤΟΜΑΣ ΜΑΙΚΛ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 960-286-591-1 Συγγραφέας: ΤΟΜΑΣ ΜΑΙΚΛ Εκδοτικός οίκος: ΕΛΛΗΝ Σελίδες: 125 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: 2001 Ο χώρος του Μάρκετινγκ έχει δυναμική λειτουργία και μια οργανωτική έννοια, έτσι το βιβλίο αναλύει τη λειτουργία του Μάρκετινγκ και την Οργάνωσή του, τις Προσλήψεις, τα Προσόντα και τις Πηγές, την Επιλογή Προσωπικού, τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και τις Μεθόδους, την Εκπαίδευση του Προσωπικού, τη Διαχείριση Πωλήσεων, τη Διαχείριση Εμπορικών Σημάτων, τις Χρηματοοικονομικές Προσεγγίσεις του Μάρκετινγκ.
7.43
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή