Το δεύτερο σκέλος του τίτλου του βιβλίου αυτού ίσως αιφνιδιάζει, καθώς συσχετίζεται ο λυρικός λόγος με την ιστορική πράξη. Ο συσχετισμός αυτός όμως υποδηλώνει απλώς τα προσωπικά συναισθήματα και τα βιώματα των λυρικών ποιητών, που προσεγγίζουν τα συντελούμενα στην εποχή τους είτε στον ιστορικό περίγυρό τους είτε στις παρυφές της ιστορίας.
Η «πόλις - πάτρη» βρίσκεται στο συνειδησιακό τους κέντρο και η σχέση αυτή εκδηλώνεται ως ισχυρό συναίσθημα αγωνίας σε στιγμές κινδύνου και πολέμου, σε φαινόμενα σύγκρουσης από την αντιπαλότητα ιδεών, από την αναμέτρηση πολιτικών αντιθέσεων με ολέθριες συνέπειες.
Αλκαίος, Αριστοτέλης, Αρχίλοχος, Βακχυλίδης, Θέογνις, Καλλίνος, Σιμωνίδης, Σόλων, Τυρταίος: οι λυρικοί, ως πολίτες, ζουν και τον πανηγυρισμό των επινικίων, τον έπαινο της αρετής, το εγκώμιο των γενναίων, τη χαρά της νίκης, αλλά και την κατίσχυση του δικαίου, το θρίαμβο της ειρήνης και την κραταίωση της πολιτείας μετά τη δοκιμασία της από σκοτεινές τυραννικές δυνάμεις. Οι λυρικοί αγαπούν την υποθήκη και όχι τα όπλα. Αυτά ας μένουν κρεμασμένα στην αίθουσά τους.
Το δεύτερο σκέλος του τίτλου του βιβλίου αυτού ίσως αιφνιδιάζει, καθώς συσχετίζεται ο λυρικός λόγος με την ιστορική πράξη. Ο συσχετισμός αυτός όμως υποδηλώνει απλώς τα προσωπικά συναισθήματα και τα βιώματα των λυρικών ποιητών, που προσεγγίζουν τα συντελούμενα στην εποχή τους είτε στον ιστορικό περίγυρό τους είτε στις παρυφές της ιστορίας.
Η «πόλις - πάτρη» βρίσκεται στο συνειδησιακό τους κέντρο και η σχέση αυτή εκδηλώνεται ως ισχυρό συναίσθημα αγωνίας σε στιγμές κινδύνου και πολέμου, σε φαινόμενα σύγκρουσης από την αντιπαλότητα ιδεών, από την αναμέτρηση πολιτικών αντιθέσεων με ολέθριες συνέπειες.
Αλκαίος, Αριστοτέλης, Αρχίλοχος, Βακχυλίδης, Θέογνις, Καλλίνος, Σιμωνίδης, Σόλων, Τυρταίος: οι λυρικοί, ως πολίτες, ζουν και τον πανηγυρισμό των επινικίων, τον έπαινο της αρετής, το εγκώμιο των γενναίων, τη χαρά της νίκης, αλλά και την κατίσχυση του δικαίου, το θρίαμβο της ειρήνης και την κραταίωση της πολιτείας μετά τη δοκιμασία της από σκοτεινές τυραννικές δυνάμεις. Οι λυρικοί αγαπούν την υποθήκη και όχι τα όπλα. Αυτά ας μένουν κρεμασμένα στην αίθουσά τους.
ΛΥΡΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ 1BKS.0348128BKS.0348128ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣΚατηγορία: ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ISBN: 960-7760-57-3 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΖΗΤΡΟΣ Σειρά: ΑΡΧΑΙΟΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ Μετάφραση: ΜΠΑΡΜΠΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Σελίδες: 447 Διαστάσεις: 13Χ20 Ημερομηνία Έκδοσης: 2000 ΛΥΡΙΚΩΝ ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΡΑΞΗ-ΚΑΛΛΙΝΟΣ, ΤΥΡΤΑΙΟΣ, ΣΙΜΩΝΙΔΗΣ, ΑΡΧΙΛΟΧΟΣ, ΣΟΛΩΝ, ΑΛΚΑΙΟΣ, ΘΕΟΓΝΙΣ, ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ, ΒΑΚΧΥΛΙΔΗΣ Το δεύτερο σκέλος του τίτλου του βιβλίου αυτού ίσως αιφνιδιάζει, καθώς συσχετίζεται ο λυρικός λόγος με την ιστορική πράξη. Ο συσχετισμός αυτός όμως υποδηλώνει απλώς τα προσωπικά συναισθήματα και τα βιώματα των λυρικών ποιητών, που προσεγγίζουν τα συντελούμενα στην εποχή τους είτε στον ιστορικό περίγυρό τους είτε στις παρυφές της ιστορίας. Η «πόλις - πάτρη» βρίσκεται στο συνειδησιακό τους κέντρο και η σχέση αυτή εκδηλώνεται ως ισχυρό συναίσθημα αγωνίας σε στιγμές κινδύνου και πολέμου, σε φαινόμενα σύγκρουσης από την αντιπαλότητα ιδεών, από την αναμέτρηση πολιτικών αντιθέσεων με ολέθριες συνέπειες. Αλκαίος, Αριστοτέλης, Αρχίλοχος, Βακχυλίδης, Θέογνις, Καλλίνος, Σιμωνίδης, Σόλων, Τυρταίος: οι λυρικοί, ως πολίτες, ζουν και τον πανηγυρισμό των επινικίων, τον έπαινο της αρετής, το εγκώμιο των γενναίων, τη χαρά της νίκης, αλλά και την κατίσχυση του δικαίου, το θρίαμβο της ειρήνης και την κραταίωση της πολιτείας μετά τη δοκιμασία της από σκοτεινές τυραννικές δυνάμεις. Οι λυρικοί αγαπούν την υποθήκη και όχι τα όπλα. Αυτά ας μένουν κρεμασμένα στην αίθουσά τους. ΛΥΡΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ 1
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση