To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Κλασσικές Επιστήμες > ΚΟΙΝΤΟΥ ΣΜΥΡΝΑΙΟΥ
 
 
 
   
 
kointoy smyrnaioy photo

kointoy smyrnaioy photo


ΚΟΙΝΤΟΥ ΣΜΥΡΝΑΙΟΥ

BKS.0234721      
ΚατηγορίαΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
ΚΑΛΑΧΩΡΑΣ ΛΕΩΝΙΚΟΣ στην κατηγορία ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.30.00 €
μόνο27.00 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-618-201-541-4
Συγγραφέας: ΚΑΛΑΧΩΡΑΣ ΛΕΩΝΙΚΟΣ
Εκδοτικός οίκος: 24 ΓΡΑΜΜΑΤΑ
Σελίδες: 820
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2023

ΜΕΘΟΜΗΡΙΚΑ

Το έπος δεν είναι ποίηση. Το έπος δεν είναι ιστορία. Το έπος είναι μια ιδιαίτερη αντίληψη, ένας κόσμος ολόκληρος που διέπεται από τις έννοιες του απόλυτου και του ιδανικού. Συγκινεί, ενθουσιάζει, διεγείρει, ίσως και να προκαλεί, αλλά τελικώς απογοητεύει. Απογοητεύει διότι ανήκει πάντα στο παρελθόν και είναι ανεφάρμοστος• το απόλυτο απάδει και το ιδανικό του δεν συμπίπτει με το δικό μας. Πρόκειται για μια ουτοπία που κανένας δεν έχει ποτέ εμπειραθεί• Δεν μπορούμε να δεχτούμε ως λογική την αρχή "βγαίνω στη μάχη για να σκοτώσω και δεν με νοιάζει αν σκοτωθώ, αρκεί να έχω γενναία πολεμήσει". Η μάχη έχει πάντα έναν στόχο, και σκοτώνεις αυτόν που σ' εμποδίζει να τον υλοποιήσεις• αν σκοτωθείς χάνεται κι ο στόχος.

Πρώτος διδάξας ο Όμηρος, ως κληρονόμος όμως μιας πανάρχαιης και πολυεστιακής παράδοσης με πολλαπλές επιρροές, στην οποία η Ιλιάδα και η Οδύσσεια υπήρξαν τα πιο λαμπρά αλλ' όχι τα μοναδικά δείγματα. Υπήρξε ένας σπουδαίος "επικός κύκλος", αναφερόμαστε μόνο στα Τρωικά, αλλ' ίσως η αξία τους, οπωσδήποτε όμως η Αίσα τους, επέλεξε να διασώσει μόνο αυτά.

Αργότερα υπήρξαν μιμητές. Ο Λυκόφρων, εντελώς ιδιοσυγκρασιακός, ο Τρυφιόδωρος και ο Κόλουθος ανέπτυξαν συγκεκριμένα επεισόδια, και ο Κοΐντος Σμυρναίος "συμπλήρωσε" την αφήγηση από τον θάνατο του Έκτορα, τέλος της Ιλιάδας, μέχρι την Πτώση της Τροίας και τους Νόστους. Μιμήθηκε τον Όμηρο ασφαλώς• έγραψε στην ίδια γλώσσα• σε μερικά σημεία υπολείπεται• κάπου όμως υπερτερεί. Αλλά γράφει πια για ένα κοινό που δεν ακούει ραψωδούς αλλά διαβάζει, ζει σε μια τραγικά μεταβατική, από θρησκευτική άποψη, εποχή και γύρω του αναφαίνονταν νέα λογοτεχνικά ήδη. Τηρουμένων των αναλογιών, επιτέλεσε έναν άθλο• έγραψε ένα αληθινό αριστούργημα.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
ΚΟΙΝΤΟΥ ΣΜΥΡΝΑΙΟΥ (BKS.0234721)
kointoy smyrnaioy photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 30.00 € μόνο 27.00
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
ΚΑΛΑΧΩΡΑΣ ΛΕΩΝΙΚΟΣ στην κατηγορία ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ

ISBN: 978-618-201-541-4
Συγγραφέας: ΚΑΛΑΧΩΡΑΣ ΛΕΩΝΙΚΟΣ
Εκδοτικός οίκος: 24 ΓΡΑΜΜΑΤΑ
Σελίδες: 820
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2023

ΜΕΘΟΜΗΡΙΚΑ

Το έπος δεν είναι ποίηση. Το έπος δεν είναι ιστορία. Το έπος είναι μια ιδιαίτερη αντίληψη, ένας κόσμος ολόκληρος που διέπεται από τις έννοιες του απόλυτου και του ιδανικού. Συγκινεί, ενθουσιάζει, διεγείρει, ίσως και να προκαλεί, αλλά τελικώς απογοητεύει. Απογοητεύει διότι ανήκει πάντα στο παρελθόν και είναι ανεφάρμοστος• το απόλυτο απάδει και το ιδανικό του δεν συμπίπτει με το δικό μας. Πρόκειται για μια ουτοπία που κανένας δεν έχει ποτέ εμπειραθεί• Δεν μπορούμε να δεχτούμε ως λογική την αρχή "βγαίνω στη μάχη για να σκοτώσω και δεν με νοιάζει αν σκοτωθώ, αρκεί να έχω γενναία πολεμήσει". Η μάχη έχει πάντα έναν στόχο, και σκοτώνεις αυτόν που σ' εμποδίζει να τον υλοποιήσεις• αν σκοτωθείς χάνεται κι ο στόχος.

Πρώτος διδάξας ο Όμηρος, ως κληρονόμος όμως μιας πανάρχαιης και πολυεστιακής παράδοσης με πολλαπλές επιρροές, στην οποία η Ιλιάδα και η Οδύσσεια υπήρξαν τα πιο λαμπρά αλλ' όχι τα μοναδικά δείγματα. Υπήρξε ένας σπουδαίος "επικός κύκλος", αναφερόμαστε μόνο στα Τρωικά, αλλ' ίσως η αξία τους, οπωσδήποτε όμως η Αίσα τους, επέλεξε να διασώσει μόνο αυτά.

Αργότερα υπήρξαν μιμητές. Ο Λυκόφρων, εντελώς ιδιοσυγκρασιακός, ο Τρυφιόδωρος και ο Κόλουθος ανέπτυξαν συγκεκριμένα επεισόδια, και ο Κοΐντος Σμυρναίος "συμπλήρωσε" την αφήγηση από τον θάνατο του Έκτορα, τέλος της Ιλιάδας, μέχρι την Πτώση της Τροίας και τους Νόστους. Μιμήθηκε τον Όμηρο ασφαλώς• έγραψε στην ίδια γλώσσα• σε μερικά σημεία υπολείπεται• κάπου όμως υπερτερεί. Αλλά γράφει πια για ένα κοινό που δεν ακούει ραψωδούς αλλά διαβάζει, ζει σε μια τραγικά μεταβατική, από θρησκευτική άποψη, εποχή και γύρω του αναφαίνονταν νέα λογοτεχνικά ήδη. Τηρουμένων των αναλογιών, επιτέλεσε έναν άθλο• έγραψε ένα αληθινό αριστούργημα.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΚΟΙΝΤΟΥ ΣΜΥΡΝΑΙΟΥ BKS.0234721 BKS.0234721 ΚΑΛΑΧΩΡΑΣ ΛΕΩΝΙΚΟΣ ΚΑΛΑΧΩΡΑΣ ΛΕΩΝΙΚΟΣ ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ Κατηγορία: ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ •ΚΑΛΑΧΩΡΑΣ ΛΕΩΝΙΚΟΣ στην κατηγορία ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ISBN: 978-618-201-541-4 Συγγραφέας: ΚΑΛΑΧΩΡΑΣ ΛΕΩΝΙΚΟΣ Εκδοτικός οίκος: 24 ΓΡΑΜΜΑΤΑ Σελίδες: 820 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2023 ΜΕΘΟΜΗΡΙΚΑ Το έπος δεν είναι ποίηση. Το έπος δεν είναι ιστορία. Το έπος είναι μια ιδιαίτερη αντίληψη, ένας κόσμος ολόκληρος που διέπεται από τις έννοιες του απόλυτου και του ιδανικού. Συγκινεί, ενθουσιάζει, διεγείρει, ίσως και να προκαλεί, αλλά τελικώς απογοητεύει. Απογοητεύει διότι ανήκει πάντα στο παρελθόν και είναι ανεφάρμοστος• το απόλυτο απάδει και το ιδανικό του δεν συμπίπτει με το δικό μας. Πρόκειται για μια ουτοπία που κανένας δεν έχει ποτέ εμπειραθεί• Δεν μπορούμε να δεχτούμε ως λογική την αρχή "βγαίνω στη μάχη για να σκοτώσω και δεν με νοιάζει αν σκοτωθώ, αρκεί να έχω γενναία πολεμήσει". Η μάχη έχει πάντα έναν στόχο, και σκοτώνεις αυτόν που σ' εμποδίζει να τον υλοποιήσεις• αν σκοτωθείς χάνεται κι ο στόχος. Πρώτος διδάξας ο Όμηρος, ως κληρονόμος όμως μιας πανάρχαιης και πολυεστιακής παράδοσης με πολλαπλές επιρροές, στην οποία η Ιλιάδα και η Οδύσσεια υπήρξαν τα πιο λαμπρά αλλ' όχι τα μοναδικά δείγματα. Υπήρξε ένας σπουδαίος "επικός κύκλος", αναφερόμαστε μόνο στα Τρωικά, αλλ' ίσως η αξία τους, οπωσδήποτε όμως η Αίσα τους, επέλεξε να διασώσει μόνο αυτά. Αργότερα υπήρξαν μιμητές. Ο Λυκόφρων, εντελώς ιδιοσυγκρασιακός, ο Τρυφιόδωρος και ο Κόλουθος ανέπτυξαν συγκεκριμένα επεισόδια, και ο Κοΐντος Σμυρναίος "συμπλήρωσε" την αφήγηση από τον θάνατο του Έκτορα, τέλος της Ιλιάδας, μέχρι την Πτώση της Τροίας και τους Νόστους. Μιμήθηκε τον Όμηρο ασφαλώς• έγραψε στην ίδια γλώσσα• σε μερικά σημεία υπολείπεται• κάπου όμως υπερτερεί. Αλλά γράφει πια για ένα κοινό που δεν ακούει ραψωδούς αλλά διαβάζει, ζει σε μια τραγικά μεταβατική, από θρησκευτική άποψη, εποχή και γύρω του αναφαίνονταν νέα λογοτεχνικά ήδη. Τηρουμένων των αναλογιών, επιτέλεσε έναν άθλο• έγραψε ένα αληθινό αριστούργημα.
24.3
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή