To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Κοινωνικές Επιστήμες > ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ
 
 
 
   
 
koinoniologia tis kathimerinotitas photo

koinoniologia tis kathimerinotitas photo


ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ

BKS.0250729      
ΚατηγορίαΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.21.30 €
μόνο17.04 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-02-2796-3
Συγγραφέας: ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Σελίδες: 362
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2012

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΖΩΗΣ

Η ''καθημερινή ζωή'' θεωρήθηκε ασήμαντη από την κυρίαρχη ιδεολογία της ''προόδου'' (γι' αυτό και άργησε ν' απασχολήσει την επιστήμη). Η ''αφήγηση'' όμως της υπαρξιακής εμπειρίας από τις σύγχρονες πολιτιστικές δημιουργίες (όπως είναι ο κινηματογράφος, η μουσική, η μόδα) συμβολίζει τη ''στροφή στην καθημερινότητα'' με βασικό ζητούμενο την αισθητική (αισθησιακή) ολοκλήρωση ''εδώ και τώρα''. Σύγχρονοι θεοί, οι σταρ! Σύγχρονη ''ηθική'', η αισθητική!

Οι ''επικοινωνιακές μηχανές'' προσκαλούν τον καθημερινό άνθρωπο σε μια ''μυσταγωγική συμμετοχή'' και προσδιορίζουν τις σχέσεις του με τους άλλους. Αυτή η νέα επικοινωνιακή δυναμική (μείγμα εικονικής αισθητικής, ναρκισσισμού και εφήμερων σχέσεων) χαρακτηρίζει τη μεταμοντέρνα κοινωνία και αποτελεί αναμφισβήτητα το επίκεντρο της νέας κοινωνικότητας όπου κυριαρχεί ''σύγχυση'' δημόσιου και ιδιωτικού, λογικής και συναισθήματος, αντικειμενικού και υποκειμενικού, και όπου η υπέρ-κατανάλωση δεν αφορά μόνο προϊόντα αλλά και συμπεριφορές.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ (BKS.0250729)
koinoniologia tis kathimerinotitas photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 21.30 € μόνο 17.04
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ

ISBN: 978-960-02-2796-3
Συγγραφέας: ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Σελίδες: 362
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2012

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΖΩΗΣ

Η ''καθημερινή ζωή'' θεωρήθηκε ασήμαντη από την κυρίαρχη ιδεολογία της ''προόδου'' (γι' αυτό και άργησε ν' απασχολήσει την επιστήμη). Η ''αφήγηση'' όμως της υπαρξιακής εμπειρίας από τις σύγχρονες πολιτιστικές δημιουργίες (όπως είναι ο κινηματογράφος, η μουσική, η μόδα) συμβολίζει τη ''στροφή στην καθημερινότητα'' με βασικό ζητούμενο την αισθητική (αισθησιακή) ολοκλήρωση ''εδώ και τώρα''. Σύγχρονοι θεοί, οι σταρ! Σύγχρονη ''ηθική'', η αισθητική!

Οι ''επικοινωνιακές μηχανές'' προσκαλούν τον καθημερινό άνθρωπο σε μια ''μυσταγωγική συμμετοχή'' και προσδιορίζουν τις σχέσεις του με τους άλλους. Αυτή η νέα επικοινωνιακή δυναμική (μείγμα εικονικής αισθητικής, ναρκισσισμού και εφήμερων σχέσεων) χαρακτηρίζει τη μεταμοντέρνα κοινωνία και αποτελεί αναμφισβήτητα το επίκεντρο της νέας κοινωνικότητας όπου κυριαρχεί ''σύγχυση'' δημόσιου και ιδιωτικού, λογικής και συναισθήματος, αντικειμενικού και υποκειμενικού, και όπου η υπέρ-κατανάλωση δεν αφορά μόνο προϊόντα αλλά και συμπεριφορές.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ BKS.0250729 BKS.0250729 ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ Κατηγορία: ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ •ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ISBN: 978-960-02-2796-3 Συγγραφέας: ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ Σελίδες: 362 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2012 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΖΩΗΣ Η ''καθημερινή ζωή'' θεωρήθηκε ασήμαντη από την κυρίαρχη ιδεολογία της ''προόδου'' (γι' αυτό και άργησε ν' απασχολήσει την επιστήμη). Η ''αφήγηση'' όμως της υπαρξιακής εμπειρίας από τις σύγχρονες πολιτιστικές δημιουργίες (όπως είναι ο κινηματογράφος, η μουσική, η μόδα) συμβολίζει τη ''στροφή στην καθημερινότητα'' με βασικό ζητούμενο την αισθητική (αισθησιακή) ολοκλήρωση ''εδώ και τώρα''. Σύγχρονοι θεοί, οι σταρ! Σύγχρονη ''ηθική'', η αισθητική! Οι ''επικοινωνιακές μηχανές'' προσκαλούν τον καθημερινό άνθρωπο σε μια ''μυσταγωγική συμμετοχή'' και προσδιορίζουν τις σχέσεις του με τους άλλους. Αυτή η νέα επικοινωνιακή δυναμική (μείγμα εικονικής αισθητικής, ναρκισσισμού και εφήμερων σχέσεων) χαρακτηρίζει τη μεταμοντέρνα κοινωνία και αποτελεί αναμφισβήτητα το επίκεντρο της νέας κοινωνικότητας όπου κυριαρχεί ''σύγχυση'' δημόσιου και ιδιωτικού, λογικής και συναισθήματος, αντικειμενικού και υποκειμενικού, και όπου η υπέρ-κατανάλωση δεν αφορά μόνο προϊόντα αλλά και συμπεριφορές.
13.63
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή