ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ, ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Η Κοινωνική Παιδαγωγική αποτελεί έναν συγκροτημένο διεπιστημονικό χώρο, ο οποίος μέσα από την αναδρασιακή δυναμική θεωρίας και πράξης και την ανάπτυξη, πρωτίστως, προληπτικών αλλά και παρεμβατικών δράσεων έχει να επιδείξει -διεθνώς- έναν σημαντικό ρόλο στην αναμόρφωση των εκπαιδευτικών και των κοινωνικών συστημάτων.
Ειδικότερα, το βιβλίο αυτό επιχειρεί να προσεγγίσει και να αναδείξει θεωρητικές, επιστημολογικές και μεθοδολογικές διαστάσεις, δυνατότητες και προοπτικές της Κοινωνικής Παιδαγωγικής.
Συγκεκριμένα, παρουσιάζονται και συζητώνται θεμελιώδεις αρχές, θέσεις και προτεραιότητες της Κοινωνικής Παιδαγωγικής προσεγγίζονται ορισμένα από τα σημαντικότερα κοινωνικοπαιδαγωγικά προβλήματα, αναδεικνύονται βασικές θεωρητικές διαστάσεις της Κοινωνικής Παιδαγωγικής και καταδεικνύεται η ευρύτητα, το πολυδιάστατο πεδίο εφαρμογής και η πολλαπλότητα των ρόλων της.
Εξετάζονται, επίσης, βασικές επιστημολογικές θεωρήσεις και προεκτάσεις της Κοινωνικής Παιδαγωγικής, το συστημικό της υπόβαθρο, ο διεπιστημονικός της χαρακτήρας, καθώς και ζητήματα μεθοδολογίας που έχουν λειτουργική διασύνδεση με την επιστημολογική της υπόσταση. Εν συνεχεία, αναπτύσσονται οι συνακόλουθες ερευνητικές της στρατηγικές, οι οποίες αξιοποιούν και ενισχύουν τη δυναμική αλληλεπίδραση της κοινωνικής διάστασης της παιδαγωγίας με την παιδαγωγική διάσταση της κοινωνικής ζωής.
Επιπρόσθετα, συζητώνται αναλυτικότερα ορισμένες μεθοδολογικές πρακτικές και τεχνικές, οι οποίες συναντώνται, κυρίως στη Διοίκηση των Επιχειρήσεων -καθώς ικανοποιούν και τους γενικούς στόχους της ερευνητικής μεθοδολογίας της Κοινωνικής Παιδαγωγικής- και προτείνεται η αξιοποίησή τους από την κοινωνικοπαιδαγωγική έρευνα.
Τέλος, παρουσιάζονται, συνοπτικά, ορισμένα παραδείγματα εφαρμογών της κοινωνικοπαιδαγωγικής έρευνας, με στόχο να καταδειχθούν στοιχεία, κυρίως από την αξιοποίηση πρακτικών και τεχνικών, οι οποίες, ήδη, συζητήθηκαν και αναδεικνύουν τις δυνατότητες, αλλά και τις προοπτικές των μεθοδολογικών διαστάσεων της Κοινωνικής Παιδαγωγικής.
ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ, ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Η Κοινωνική Παιδαγωγική αποτελεί έναν συγκροτημένο διεπιστημονικό χώρο, ο οποίος μέσα από την αναδρασιακή δυναμική θεωρίας και πράξης και την ανάπτυξη, πρωτίστως, προληπτικών αλλά και παρεμβατικών δράσεων έχει να επιδείξει -διεθνώς- έναν σημαντικό ρόλο στην αναμόρφωση των εκπαιδευτικών και των κοινωνικών συστημάτων.
Ειδικότερα, το βιβλίο αυτό επιχειρεί να προσεγγίσει και να αναδείξει θεωρητικές, επιστημολογικές και μεθοδολογικές διαστάσεις, δυνατότητες και προοπτικές της Κοινωνικής Παιδαγωγικής.
Συγκεκριμένα, παρουσιάζονται και συζητώνται θεμελιώδεις αρχές, θέσεις και προτεραιότητες της Κοινωνικής Παιδαγωγικής προσεγγίζονται ορισμένα από τα σημαντικότερα κοινωνικοπαιδαγωγικά προβλήματα, αναδεικνύονται βασικές θεωρητικές διαστάσεις της Κοινωνικής Παιδαγωγικής και καταδεικνύεται η ευρύτητα, το πολυδιάστατο πεδίο εφαρμογής και η πολλαπλότητα των ρόλων της.
Εξετάζονται, επίσης, βασικές επιστημολογικές θεωρήσεις και προεκτάσεις της Κοινωνικής Παιδαγωγικής, το συστημικό της υπόβαθρο, ο διεπιστημονικός της χαρακτήρας, καθώς και ζητήματα μεθοδολογίας που έχουν λειτουργική διασύνδεση με την επιστημολογική της υπόσταση. Εν συνεχεία, αναπτύσσονται οι συνακόλουθες ερευνητικές της στρατηγικές, οι οποίες αξιοποιούν και ενισχύουν τη δυναμική αλληλεπίδραση της κοινωνικής διάστασης της παιδαγωγίας με την παιδαγωγική διάσταση της κοινωνικής ζωής.
Επιπρόσθετα, συζητώνται αναλυτικότερα ορισμένες μεθοδολογικές πρακτικές και τεχνικές, οι οποίες συναντώνται, κυρίως στη Διοίκηση των Επιχειρήσεων -καθώς ικανοποιούν και τους γενικούς στόχους της ερευνητικής μεθοδολογίας της Κοινωνικής Παιδαγωγικής- και προτείνεται η αξιοποίησή τους από την κοινωνικοπαιδαγωγική έρευνα.
Τέλος, παρουσιάζονται, συνοπτικά, ορισμένα παραδείγματα εφαρμογών της κοινωνικοπαιδαγωγικής έρευνας, με στόχο να καταδειχθούν στοιχεία, κυρίως από την αξιοποίηση πρακτικών και τεχνικών, οι οποίες, ήδη, συζητήθηκαν και αναδεικνύουν τις δυνατότητες, αλλά και τις προοπτικές των μεθοδολογικών διαστάσεων της Κοινωνικής Παιδαγωγικής.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗBKS.0071096BKS.0071096ΜΥΛΩΝΑΚΟΥ ΚΕΚΕ ΗΡΩΜΥΛΩΝΑΚΟΥ ΚΕΚΕ ΗΡΩΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΚατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΜΥΛΩΝΑΚΟΥ ΚΕΚΕ ΗΡΩ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-9541-93-0 Συγγραφέας: ΜΥΛΩΝΑΚΟΥ ΚΕΚΕ ΗΡΩ Εκδοτικός οίκος: ΔΙΑΔΡΑΣΗ Σελίδες: 302 Διαστάσεις: 16Χ23 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούλιος 2013 ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ, ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ Η Κοινωνική Παιδαγωγική αποτελεί έναν συγκροτημένο διεπιστημονικό χώρο, ο οποίος μέσα από την αναδρασιακή δυναμική θεωρίας και πράξης και την ανάπτυξη, πρωτίστως, προληπτικών αλλά και παρεμβατικών δράσεων έχει να επιδείξει -διεθνώς- έναν σημαντικό ρόλο στην αναμόρφωση των εκπαιδευτικών και των κοινωνικών συστημάτων. Ειδικότερα, το βιβλίο αυτό επιχειρεί να προσεγγίσει και να αναδείξει θεωρητικές, επιστημολογικές και μεθοδολογικές διαστάσεις, δυνατότητες και προοπτικές της Κοινωνικής Παιδαγωγικής. Συγκεκριμένα, παρουσιάζονται και συζητώνται θεμελιώδεις αρχές, θέσεις και προτεραιότητες της Κοινωνικής Παιδαγωγικής προσεγγίζονται ορισμένα από τα σημαντικότερα κοινωνικοπαιδαγωγικά προβλήματα, αναδεικνύονται βασικές θεωρητικές διαστάσεις της Κοινωνικής Παιδαγωγικής και καταδεικνύεται η ευρύτητα, το πολυδιάστατο πεδίο εφαρμογής και η πολλαπλότητα των ρόλων της. Εξετάζονται, επίσης, βασικές επιστημολογικές θεωρήσεις και προεκτάσεις της Κοινωνικής Παιδαγωγικής, το συστημικό της υπόβαθρο, ο διεπιστημονικός της χαρακτήρας, καθώς και ζητήματα μεθοδολογίας που έχουν λειτουργική διασύνδεση με την επιστημολογική της υπόσταση. Εν συνεχεία, αναπτύσσονται οι συνακόλουθες ερευνητικές της στρατηγικές, οι οποίες αξιοποιούν και ενισχύουν τη δυναμική αλληλεπίδραση της κοινωνικής διάστασης της παιδαγωγίας με την παιδαγωγική διάσταση της κοινωνικής ζωής. Επιπρόσθετα, συζητώνται αναλυτικότερα ορισμένες μεθοδολογικές πρακτικές και τεχνικές, οι οποίες συναντώνται, κυρίως στη Διοίκηση των Επιχειρήσεων -καθώς ικανοποιούν και τους γενικούς στόχους της ερευνητικής μεθοδολογίας της Κοινωνικής Παιδαγωγικής- και προτείνεται η αξιοποίησή τους από την κοινωνικοπαιδαγωγική έρευνα. Τέλος, παρουσιάζονται, συνοπτικά, ορισμένα παραδείγματα εφαρμογών της κοινωνικοπαιδαγωγικής έρευνας, με στόχο να καταδειχθούν στοιχεία, κυρίως από την αξιοποίηση πρακτικών και τεχνικών, οι οποίες, ήδη, συζητήθηκαν και αναδεικνύουν τις δυνατότητες, αλλά και τις προοπτικές των μεθοδολογικών διαστάσεων της Κοινωνικής Παιδαγωγικής. ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση