To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > KEY ACCOUNT MANAGEMENT ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
 
 
 
   
 
key account management dioikisi stratigikon sxeseon photo

key account management dioikisi stratigikon sxeseon photo


KEY ACCOUNT MANAGEMENT ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

BKS.0190079      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΓΟΥΝΑΡΗΣ ΣΠΥΡΟΣ, ΣΤΑΘΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΒΛΑΣΗΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαMANAGEMENT
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.35.50 €
μόνο31.95 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-618-82812-8-8
Συγγραφέας: ΓΟΥΝΑΡΗΣ ΣΠΥΡΟΣ, ΣΤΑΘΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΒΛΑΣΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 332
Διαστάσεις: 20Χ25
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2017

Δομημένο σε αυτοτελείς ενότητες, παρουσιάζει πρακτικούς κανόνες υλοποίησης του σχεδιασμού Πωλήσεων και Μάρκετινγκ. Ο αναγνώστης καθοδηγείται από την αναλυτική και εύληπτη παρουσίαση του θεωρητικού μοντέλου σε B2B μεθόδους υλοποίησης. Πολλαπλοί πίνακες, γραφήματα και ερωτηματολόγια προσφέρουν τη βάση στους επαγελματίες να χτίσουν ένα πελατοκεντρικό, αποτελεσματικό και κερδοφόρο περιβάλλον Πωλήσεων και Μάρκετινγκ.

Ο πρακτικός αυτός οδηγός οργάνωσης και εφαρμογής της πολιτικής Key Account μπαίνει στην ουσία και αποσαφηνίζει πλήρως την έννοια των Πελατών Στρατηγικής Σημασίας για μια επιχείρηση, παρουσιάζοντας βήμα προς βήμα την ανάπτυξη συγκεκριμένων στρατηγικών, πρακτικών εργαλείων και δεξιοτήτων. Διαβάζοντας το βιβλίο αυτό θα μάθετε τις απαντήσεις σε ερωτήματα στρατηγικού σχεδιασμού, τμηματοποίησης του πελατειακού χαρτοφυλακίου του KAM, πωλήσεων και διαχείρισης αντιρρήσεων και θα «εφοδιαστείτε» με το απαραίτητο μείγμα δεξιοτήτων μάρκετινγκ και πωλήσεων που θα σας επιτρέψει να ανταποκριθείτε στις απαιτήσεις της διαχείρισης πελατών στρατηγικής σημασία με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο.

Απευθύνεται σε στελέχη της Δ/νσης Πωλήσεων, Key Accounts Managers, Area ή Field Sales Managers, Trade Marketing Managers, που έρχονται σε επικοινωνία με μεγάλους πελάτες και επιδιώκουν άμεσα αποτελέσματα στα οικονομικά στοιχεία της εταιρείας τους και στο βαθμό ικανοποίησης των πελατών τους.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
KEY ACCOUNT MANAGEMENT ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ (BKS.0190079)
key account management dioikisi stratigikon sxeseon photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 35.50 € μόνο 31.95
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΓΟΥΝΑΡΗΣ ΣΠΥΡΟΣ, ΣΤΑΘΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΒΛΑΣΗΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 978-618-82812-8-8
Συγγραφέας: ΓΟΥΝΑΡΗΣ ΣΠΥΡΟΣ, ΣΤΑΘΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΒΛΑΣΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 332
Διαστάσεις: 20Χ25
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2017

Δομημένο σε αυτοτελείς ενότητες, παρουσιάζει πρακτικούς κανόνες υλοποίησης του σχεδιασμού Πωλήσεων και Μάρκετινγκ. Ο αναγνώστης καθοδηγείται από την αναλυτική και εύληπτη παρουσίαση του θεωρητικού μοντέλου σε B2B μεθόδους υλοποίησης. Πολλαπλοί πίνακες, γραφήματα και ερωτηματολόγια προσφέρουν τη βάση στους επαγελματίες να χτίσουν ένα πελατοκεντρικό, αποτελεσματικό και κερδοφόρο περιβάλλον Πωλήσεων και Μάρκετινγκ.

Ο πρακτικός αυτός οδηγός οργάνωσης και εφαρμογής της πολιτικής Key Account μπαίνει στην ουσία και αποσαφηνίζει πλήρως την έννοια των Πελατών Στρατηγικής Σημασίας για μια επιχείρηση, παρουσιάζοντας βήμα προς βήμα την ανάπτυξη συγκεκριμένων στρατηγικών, πρακτικών εργαλείων και δεξιοτήτων. Διαβάζοντας το βιβλίο αυτό θα μάθετε τις απαντήσεις σε ερωτήματα στρατηγικού σχεδιασμού, τμηματοποίησης του πελατειακού χαρτοφυλακίου του KAM, πωλήσεων και διαχείρισης αντιρρήσεων και θα «εφοδιαστείτε» με το απαραίτητο μείγμα δεξιοτήτων μάρκετινγκ και πωλήσεων που θα σας επιτρέψει να ανταποκριθείτε στις απαιτήσεις της διαχείρισης πελατών στρατηγικής σημασία με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο.

Απευθύνεται σε στελέχη της Δ/νσης Πωλήσεων, Key Accounts Managers, Area ή Field Sales Managers, Trade Marketing Managers, που έρχονται σε επικοινωνία με μεγάλους πελάτες και επιδιώκουν άμεσα αποτελέσματα στα οικονομικά στοιχεία της εταιρείας τους και στο βαθμό ικανοποίησης των πελατών τους.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
KEY ACCOUNT MANAGEMENT ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ BKS.0190079 BKS.0190079 ΓΟΥΝΑΡΗΣ ΣΠΥΡΟΣ, ΣΤΑΘΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΒΛΑΣΗΣ ΓΟΥΝΑΡΗΣ ΣΠΥΡΟΣ, ΣΤΑΘΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΒΛΑΣΗΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΓΟΥΝΑΡΗΣ ΣΠΥΡΟΣ, ΣΤΑΘΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΒΛΑΣΗΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-618-82812-8-8 Συγγραφέας: ΓΟΥΝΑΡΗΣ ΣΠΥΡΟΣ, ΣΤΑΘΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΒΛΑΣΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Σελίδες: 332 Διαστάσεις: 20Χ25 Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2017 Δομημένο σε αυτοτελείς ενότητες, παρουσιάζει πρακτικούς κανόνες υλοποίησης του σχεδιασμού Πωλήσεων και Μάρκετινγκ. Ο αναγνώστης καθοδηγείται από την αναλυτική και εύληπτη παρουσίαση του θεωρητικού μοντέλου σε B2B μεθόδους υλοποίησης. Πολλαπλοί πίνακες, γραφήματα και ερωτηματολόγια προσφέρουν τη βάση στους επαγελματίες να χτίσουν ένα πελατοκεντρικό, αποτελεσματικό και κερδοφόρο περιβάλλον Πωλήσεων και Μάρκετινγκ. Ο πρακτικός αυτός οδηγός οργάνωσης και εφαρμογής της πολιτικής Key Account μπαίνει στην ουσία και αποσαφηνίζει πλήρως την έννοια των Πελατών Στρατηγικής Σημασίας για μια επιχείρηση, παρουσιάζοντας βήμα προς βήμα την ανάπτυξη συγκεκριμένων στρατηγικών, πρακτικών εργαλείων και δεξιοτήτων. Διαβάζοντας το βιβλίο αυτό θα μάθετε τις απαντήσεις σε ερωτήματα στρατηγικού σχεδιασμού, τμηματοποίησης του πελατειακού χαρτοφυλακίου του KAM, πωλήσεων και διαχείρισης αντιρρήσεων και θα «εφοδιαστείτε» με το απαραίτητο μείγμα δεξιοτήτων μάρκετινγκ και πωλήσεων που θα σας επιτρέψει να ανταποκριθείτε στις απαιτήσεις της διαχείρισης πελατών στρατηγικής σημασία με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο. Απευθύνεται σε στελέχη της Δ/νσης Πωλήσεων, Key Accounts Managers, Area ή Field Sales Managers, Trade Marketing Managers, που έρχονται σε επικοινωνία με μεγάλους πελάτες και επιδιώκουν άμεσα αποτελέσματα στα οικονομικά στοιχεία της εταιρείας τους και στο βαθμό ικανοποίησης των πελατών τους.
28.76
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή