Η Κενή Διαθήκη και στους δύο, προς το παρόν, τόμους της, έχει πολλά καινά κοινά με τα δύο μεγάλα έπη του Τζαίημς Τζόυς, τον "Γιουλίσσες" και το "Φίννεγκανς Γουαίηκ", όχι μόνον λόγω συγγενούς εξ αγχιστείας ύφους, αλλά και παραλλήλου αγχώδους περιεχομένου. Γι' αυτό και έχει χαρακτηρισθεί ως η πιο πρωτότυπη ελεύθερη δουλειά στην "μετανεώτερη" ("sic") ελληνική λογοτεχνία, και έχει, ως εκ τούτου, τόσον επιμελώς λησμονηθεί, ή αγνοηθεί, από την κρατούσα προκρούστεια, πρό, ή "μετα-παλαιότερη" α-κριτική του κοινότυπού μας κοινότοπου.
Παρόμοιοι στόχοι και κοινά βέλη του Τζάιημς Τζόυς και του Πάρι Τακόπουλου, πλην της μεταποιήσεως, μετά πολλής ποιήσεως, των λέξεων και του Λόγου των "βαβελικών" και ενίοτε "βεβηλικών" τους κειμένων και πα-ρακειμένων, είναι η παγκοσμιο-ποίησις των θεματο-θυμάτων τους, μια ποίησις διερχόμενη όμως πάντα μέσα από το οινοπνευματώδες "ρεύμα" της ιδικής τους κα-θόλου "’γονης Χώρας", και της "αμπωτοπαλιρρέουσας" χιουμορώδους ίδιο-συν-κρασίας τους.
Και οι δύο βλέπουν και ακροάζονται μέ συμπάθος τον homo sapiens, τον homo faber, τον homo unoecono-mi-cus και comi-co-tragicus, καθώς και τα προαιώνια γορδιοδέσμια προβλήματά του, με ελευθεριότητα και μέθην, μετατρέποντες την κωμοτραγωδία του, μέσα από το φίλτρο του δικού τους χυμώδους "πνεύματος", σε ευπρόσδεκτη "γελαστική" κωμωδία.
Η Κενή Διαθήκη και στους δύο, προς το παρόν, τόμους της, έχει πολλά καινά κοινά με τα δύο μεγάλα έπη του Τζαίημς Τζόυς, τον "Γιουλίσσες" και το "Φίννεγκανς Γουαίηκ", όχι μόνον λόγω συγγενούς εξ αγχιστείας ύφους, αλλά και παραλλήλου αγχώδους περιεχομένου. Γι' αυτό και έχει χαρακτηρισθεί ως η πιο πρωτότυπη ελεύθερη δουλειά στην "μετανεώτερη" ("sic") ελληνική λογοτεχνία, και έχει, ως εκ τούτου, τόσον επιμελώς λησμονηθεί, ή αγνοηθεί, από την κρατούσα προκρούστεια, πρό, ή "μετα-παλαιότερη" α-κριτική του κοινότυπού μας κοινότοπου.
Παρόμοιοι στόχοι και κοινά βέλη του Τζάιημς Τζόυς και του Πάρι Τακόπουλου, πλην της μεταποιήσεως, μετά πολλής ποιήσεως, των λέξεων και του Λόγου των "βαβελικών" και ενίοτε "βεβηλικών" τους κειμένων και πα-ρακειμένων, είναι η παγκοσμιο-ποίησις των θεματο-θυμάτων τους, μια ποίησις διερχόμενη όμως πάντα μέσα από το οινοπνευματώδες "ρεύμα" της ιδικής τους κα-θόλου "’γονης Χώρας", και της "αμπωτοπαλιρρέουσας" χιουμορώδους ίδιο-συν-κρασίας τους.
Και οι δύο βλέπουν και ακροάζονται μέ συμπάθος τον homo sapiens, τον homo faber, τον homo unoecono-mi-cus και comi-co-tragicus, καθώς και τα προαιώνια γορδιοδέσμια προβλήματά του, με ελευθεριότητα και μέθην, μετατρέποντες την κωμοτραγωδία του, μέσα από το φίλτρο του δικού τους χυμώδους "πνεύματος", σε ευπρόσδεκτη "γελαστική" κωμωδία.
ΚΕΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ-ΑΠΟΡΙΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΘΝΗBKS.0045021BKS.0045021ΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΡΙΣΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΡΙΣΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΚατηγορία: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ •ΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΡΙΣ στην κατηγορία ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ISBN: 978-960-9568-01-2 Συγγραφέας: ΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΡΙΣ Εκδοτικός οίκος: ΚΑΛΛΙΓΡΑΦΟΣ Σελίδες: 336 Διαστάσεις: 14Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2011 Η Κενή Διαθήκη και στους δύο, προς το παρόν, τόμους της, έχει πολλά καινά κοινά με τα δύο μεγάλα έπη του Τζαίημς Τζόυς, τον "Γιουλίσσες" και το "Φίννεγκανς Γουαίηκ", όχι μόνον λόγω συγγενούς εξ αγχιστείας ύφους, αλλά και παραλλήλου αγχώδους περιεχομένου. Γι' αυτό και έχει χαρακτηρισθεί ως η πιο πρωτότυπη ελεύθερη δουλειά στην "μετανεώτερη" ("sic") ελληνική λογοτεχνία, και έχει, ως εκ τούτου, τόσον επιμελώς λησμονηθεί, ή αγνοηθεί, από την κρατούσα προκρούστεια, πρό, ή "μετα-παλαιότερη" α-κριτική του κοινότυπού μας κοινότοπου. Παρόμοιοι στόχοι και κοινά βέλη του Τζάιημς Τζόυς και του Πάρι Τακόπουλου, πλην της μεταποιήσεως, μετά πολλής ποιήσεως, των λέξεων και του Λόγου των "βαβελικών" και ενίοτε "βεβηλικών" τους κειμένων και πα-ρακειμένων, είναι η παγκοσμιο-ποίησις των θεματο-θυμάτων τους, μια ποίησις διερχόμενη όμως πάντα μέσα από το οινοπνευματώδες "ρεύμα" της ιδικής τους κα-θόλου "’γονης Χώρας", και της "αμπωτοπαλιρρέουσας" χιουμορώδους ίδιο-συν-κρασίας τους. Και οι δύο βλέπουν και ακροάζονται μέ συμπάθος τον homo sapiens, τον homo faber, τον homo unoecono-mi-cus και comi-co-tragicus, καθώς και τα προαιώνια γορδιοδέσμια προβλήματά του, με ελευθεριότητα και μέθην, μετατρέποντες την κωμοτραγωδία του, μέσα από το φίλτρο του δικού τους χυμώδους "πνεύματος", σε ευπρόσδεκτη "γελαστική" κωμωδία. ΚΕΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ-ΑΠΟΡΙΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΘΝΗ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση