To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
 
 
 
   
 
kathimerino marketingk photo

kathimerino marketingk photo


ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

BKS.0075764      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΚΟΛΛΙΑΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ, ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.16.00 €
μόνο12.80 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-586-255-8
Συγγραφέας: ΚΟΛΛΙΑΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ, ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ
Σελίδες: 248
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2018

52 ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

Αυτό το βιβλίο με τις 52 ιστορίες του εισάγει τον αναγνώστη, κάθε ηλικίας και μορφωτικού επιπέδου, στο μάρκετινγκ και τις αρχές της εξυπηρέτησης του πελάτη.

Καθημερινές ιστορίες, της διπλανής πόρτας, ιδωμένες από την οπτική του μάρκετινγκ, γραμμένες με απλή και κατανοητή γλώσσα, που εμπνέουν για δράση τη μικρή και μεσαία επιχείρηση και απαντούν σε «αναπάντεχα» ερωτήματα, όπως:

  • Ποια είναι η αξία ζωής του πελάτη σε ένα πρατήριο καυσίμων;
  • Ποια είναι η SWOT ανάλυση για ένα χρωματοπωλείο;
  • Γιατί η διαδικασία και το αποτέλεσμα είναι σημαντικά σε ένα δικηγορικό γραφείο;
  • Ποιο είναι το μείγμα μάρκετινγκ για ένα παραλιακό μπαρ, ένα κατάστημα με σοκολάτες, ένα διαδικτυακό κατάστημα, έναν φούρνο, ένα εστιατόριο, έναν συνεταιρισμό γυναικών ή ένα οδοντιατρείο;
  • Πώς δημιουργεί συγκριτικό πλεονέκτημα ένα σουβλατζίδικο;
  • Τι είναι η καινοτομία σε ένα κατάστημα με τυρόπιτες;
  • Με ποιο τρόπο μπορεί να εφαρμόσει το etiquette και το netiquette ένας οδηγός ταξί;
  • Πότε προσφέρει προστιθέμενη αξία μια επιχείρηση ενοικιαζόμενων δωματίων;
  • Πώς περιγράφεται από την οπτική του νευρομάρκετινγκ ο τουρισμός στην Ελλάδα;
  • Πότε εφαρμόζεται το μοντέλο επικοινωνίας AIDA στις λαϊκές αγορές;
  • Ποιος είναι ο κύκλος ζωής ενός καφενείου;
  • Ποιες είναι οι διαστάσεις της ποιότητας στην εργασία ενός υδραυλικού;
  • Ποιο είναι το περιβάλλον μιας μελισσοκομικής επιχείρησης;
  • Πώς διαφοροποιείται ένα μανάβικο;
  • Με ποιο τρόπο «χαρτογραφεί» τις υπηρεσίες της μια οικιακή βοηθός;
  • Πώς γίνονται «πρόσθετες πωλήσεις» σε ένα κατάστημα φωτοτυπιών;


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    Last viewed
    ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (BKS.0075764)
    kathimerino marketingk photo
    Κατόπιν παραγγελίας
    Wishlist
    Share
    ΠΤΛ 16.00 € μόνο 12.80
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
    ΚΟΛΛΙΑΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ, ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    ISBN: 978-960-586-255-8
    Συγγραφέας: ΚΟΛΛΙΑΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ, ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
    Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ
    Σελίδες: 248
    Διαστάσεις: 14Χ21
    Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2018

    52 ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

    Αυτό το βιβλίο με τις 52 ιστορίες του εισάγει τον αναγνώστη, κάθε ηλικίας και μορφωτικού επιπέδου, στο μάρκετινγκ και τις αρχές της εξυπηρέτησης του πελάτη.

    Καθημερινές ιστορίες, της διπλανής πόρτας, ιδωμένες από την οπτική του μάρκετινγκ, γραμμένες με απλή και κατανοητή γλώσσα, που εμπνέουν για δράση τη μικρή και μεσαία επιχείρηση και απαντούν σε «αναπάντεχα» ερωτήματα, όπως:


    • Ποια είναι η αξία ζωής του πελάτη σε ένα πρατήριο καυσίμων;
    • Ποια είναι η SWOT ανάλυση για ένα χρωματοπωλείο;
    • Γιατί η διαδικασία και το αποτέλεσμα είναι σημαντικά σε ένα δικηγορικό γραφείο;
    • Ποιο είναι το μείγμα μάρκετινγκ για ένα παραλιακό μπαρ, ένα κατάστημα με σοκολάτες, ένα διαδικτυακό κατάστημα, έναν φούρνο, ένα εστιατόριο, έναν συνεταιρισμό γυναικών ή ένα οδοντιατρείο;
    • Πώς δημιουργεί συγκριτικό πλεονέκτημα ένα σουβλατζίδικο;
    • Τι είναι η καινοτομία σε ένα κατάστημα με τυρόπιτες;
    • Με ποιο τρόπο μπορεί να εφαρμόσει το etiquette και το netiquette ένας οδηγός ταξί;
    • Πότε προσφέρει προστιθέμενη αξία μια επιχείρηση ενοικιαζόμενων δωματίων;
    • Πώς περιγράφεται από την οπτική του νευρομάρκετινγκ ο τουρισμός στην Ελλάδα;
    • Πότε εφαρμόζεται το μοντέλο επικοινωνίας AIDA στις λαϊκές αγορές;
    • Ποιος είναι ο κύκλος ζωής ενός καφενείου;
    • Ποιες είναι οι διαστάσεις της ποιότητας στην εργασία ενός υδραυλικού;
    • Ποιο είναι το περιβάλλον μιας μελισσοκομικής επιχείρησης;
    • Πώς διαφοροποιείται ένα μανάβικο;
    • Με ποιο τρόπο «χαρτογραφεί» τις υπηρεσίες της μια οικιακή βοηθός;
    • Πώς γίνονται «πρόσθετες πωλήσεις» σε ένα κατάστημα φωτοτυπιών;

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ BKS.0075764 BKS.0075764 ΚΟΛΛΙΑΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ, ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΟΛΛΙΑΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ, ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΚΟΛΛΙΑΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ, ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-586-255-8 Συγγραφέας: ΚΟΛΛΙΑΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ, ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ Σελίδες: 248 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2018 52 ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ Αυτό το βιβλίο με τις 52 ιστορίες του εισάγει τον αναγνώστη, κάθε ηλικίας και μορφωτικού επιπέδου, στο μάρκετινγκ και τις αρχές της εξυπηρέτησης του πελάτη. Καθημερινές ιστορίες, της διπλανής πόρτας, ιδωμένες από την οπτική του μάρκετινγκ, γραμμένες με απλή και κατανοητή γλώσσα, που εμπνέουν για δράση τη μικρή και μεσαία επιχείρηση και απαντούν σε «αναπάντεχα» ερωτήματα, όπως: • Ποια είναι η αξία ζωής του πελάτη σε ένα πρατήριο καυσίμων;• Ποια είναι η SWOT ανάλυση για ένα χρωματοπωλείο;• Γιατί η διαδικασία και το αποτέλεσμα είναι σημαντικά σε ένα δικηγορικό γραφείο;• Ποιο είναι το μείγμα μάρκετινγκ για ένα παραλιακό μπαρ, ένα κατάστημα με σοκολάτες, ένα διαδικτυακό κατάστημα, έναν φούρνο, ένα εστιατόριο, έναν συνεταιρισμό γυναικών ή ένα οδοντιατρείο;• Πώς δημιουργεί συγκριτικό πλεονέκτημα ένα σουβλατζίδικο;• Τι είναι η καινοτομία σε ένα κατάστημα με τυρόπιτες;• Με ποιο τρόπο μπορεί να εφαρμόσει το etiquette και το netiquette ένας οδηγός ταξί;• Πότε προσφέρει προστιθέμενη αξία μια επιχείρηση ενοικιαζόμενων δωματίων;• Πώς περιγράφεται από την οπτική του νευρομάρκετινγκ ο τουρισμός στην Ελλάδα;• Πότε εφαρμόζεται το μοντέλο επικοινωνίας AIDA στις λαϊκές αγορές;• Ποιος είναι ο κύκλος ζωής ενός καφενείου;• Ποιες είναι οι διαστάσεις της ποιότητας στην εργασία ενός υδραυλικού;• Ποιο είναι το περιβάλλον μιας μελισσοκομικής επιχείρησης;• Πώς διαφοροποιείται ένα μανάβικο;• Με ποιο τρόπο «χαρτογραφεί» τις υπηρεσίες της μια οικιακή βοηθός;• Πώς γίνονται «πρόσθετες πωλήσεις» σε ένα κατάστημα φωτοτυπιών;
    10.24
    10 1 1

    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή