Αυτό το βιβλίο με τις 52 ιστορίες του εισάγει τον αναγνώστη, κάθε ηλικίας και μορφωτικού επιπέδου, στο μάρκετινγκ και τις αρχές της εξυπηρέτησης του πελάτη.
Καθημερινές ιστορίες, της διπλανής πόρτας, ιδωμένες από την οπτική του μάρκετινγκ, γραμμένες με απλή και κατανοητή γλώσσα, που εμπνέουν για δράση τη μικρή και μεσαία επιχείρηση και απαντούν σε «αναπάντεχα» ερωτήματα, όπως:
Ποια είναι η αξία ζωής του πελάτη σε ένα πρατήριο καυσίμων;
Ποια είναι η SWOT ανάλυση για ένα χρωματοπωλείο;
Γιατί η διαδικασία και το αποτέλεσμα είναι σημαντικά σε ένα δικηγορικό γραφείο;
Ποιο είναι το μείγμα μάρκετινγκ για ένα παραλιακό μπαρ, ένα κατάστημα με σοκολάτες, ένα διαδικτυακό κατάστημα, έναν φούρνο, ένα εστιατόριο, έναν συνεταιρισμό γυναικών ή ένα οδοντιατρείο;
Πώς δημιουργεί συγκριτικό πλεονέκτημα ένα σουβλατζίδικο;
Τι είναι η καινοτομία σε ένα κατάστημα με τυρόπιτες;
Με ποιο τρόπο μπορεί να εφαρμόσει το etiquette και το netiquette ένας οδηγός ταξί;
Πότε προσφέρει προστιθέμενη αξία μια επιχείρηση ενοικιαζόμενων δωματίων;
Πώς περιγράφεται από την οπτική του νευρομάρκετινγκ ο τουρισμός στην Ελλάδα;
Πότε εφαρμόζεται το μοντέλο επικοινωνίας AIDA στις λαϊκές αγορές;
Ποιος είναι ο κύκλος ζωής ενός καφενείου;
Ποιες είναι οι διαστάσεις της ποιότητας στην εργασία ενός υδραυλικού;
Ποιο είναι το περιβάλλον μιας μελισσοκομικής επιχείρησης;
Πώς διαφοροποιείται ένα μανάβικο;
Με ποιο τρόπο «χαρτογραφεί» τις υπηρεσίες της μια οικιακή βοηθός;
Πώς γίνονται «πρόσθετες πωλήσεις» σε ένα κατάστημα φωτοτυπιών;
Αυτό το βιβλίο με τις 52 ιστορίες του εισάγει τον αναγνώστη, κάθε ηλικίας και μορφωτικού επιπέδου, στο μάρκετινγκ και τις αρχές της εξυπηρέτησης του πελάτη.
Καθημερινές ιστορίες, της διπλανής πόρτας, ιδωμένες από την οπτική του μάρκετινγκ, γραμμένες με απλή και κατανοητή γλώσσα, που εμπνέουν για δράση τη μικρή και μεσαία επιχείρηση και απαντούν σε «αναπάντεχα» ερωτήματα, όπως:
• Ποια είναι η αξία ζωής του πελάτη σε ένα πρατήριο καυσίμων; • Ποια είναι η SWOT ανάλυση για ένα χρωματοπωλείο; • Γιατί η διαδικασία και το αποτέλεσμα είναι σημαντικά σε ένα δικηγορικό γραφείο; • Ποιο είναι το μείγμα μάρκετινγκ για ένα παραλιακό μπαρ, ένα κατάστημα με σοκολάτες, ένα διαδικτυακό κατάστημα, έναν φούρνο, ένα εστιατόριο, έναν συνεταιρισμό γυναικών ή ένα οδοντιατρείο; • Πώς δημιουργεί συγκριτικό πλεονέκτημα ένα σουβλατζίδικο; • Τι είναι η καινοτομία σε ένα κατάστημα με τυρόπιτες; • Με ποιο τρόπο μπορεί να εφαρμόσει το etiquette και το netiquette ένας οδηγός ταξί; • Πότε προσφέρει προστιθέμενη αξία μια επιχείρηση ενοικιαζόμενων δωματίων; • Πώς περιγράφεται από την οπτική του νευρομάρκετινγκ ο τουρισμός στην Ελλάδα; • Πότε εφαρμόζεται το μοντέλο επικοινωνίας AIDA στις λαϊκές αγορές; • Ποιος είναι ο κύκλος ζωής ενός καφενείου; • Ποιες είναι οι διαστάσεις της ποιότητας στην εργασία ενός υδραυλικού; • Ποιο είναι το περιβάλλον μιας μελισσοκομικής επιχείρησης; • Πώς διαφοροποιείται ένα μανάβικο; • Με ποιο τρόπο «χαρτογραφεί» τις υπηρεσίες της μια οικιακή βοηθός; • Πώς γίνονται «πρόσθετες πωλήσεις» σε ένα κατάστημα φωτοτυπιών;
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚBKS.0075764BKS.0075764ΚΟΛΛΙΑΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ, ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣΚΟΛΛΙΑΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ, ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑΚατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΚΟΛΛΙΑΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ, ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-586-255-8 Συγγραφέας: ΚΟΛΛΙΑΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ, ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ Σελίδες: 248 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2018 52 ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ Αυτό το βιβλίο με τις 52 ιστορίες του εισάγει τον αναγνώστη, κάθε ηλικίας και μορφωτικού επιπέδου, στο μάρκετινγκ και τις αρχές της εξυπηρέτησης του πελάτη. Καθημερινές ιστορίες, της διπλανής πόρτας, ιδωμένες από την οπτική του μάρκετινγκ, γραμμένες με απλή και κατανοητή γλώσσα, που εμπνέουν για δράση τη μικρή και μεσαία επιχείρηση και απαντούν σε «αναπάντεχα» ερωτήματα, όπως: • Ποια είναι η αξία ζωής του πελάτη σε ένα πρατήριο καυσίμων;• Ποια είναι η SWOT ανάλυση για ένα χρωματοπωλείο;• Γιατί η διαδικασία και το αποτέλεσμα είναι σημαντικά σε ένα δικηγορικό γραφείο;• Ποιο είναι το μείγμα μάρκετινγκ για ένα παραλιακό μπαρ, ένα κατάστημα με σοκολάτες, ένα διαδικτυακό κατάστημα, έναν φούρνο, ένα εστιατόριο, έναν συνεταιρισμό γυναικών ή ένα οδοντιατρείο;• Πώς δημιουργεί συγκριτικό πλεονέκτημα ένα σουβλατζίδικο;• Τι είναι η καινοτομία σε ένα κατάστημα με τυρόπιτες;• Με ποιο τρόπο μπορεί να εφαρμόσει το etiquette και το netiquette ένας οδηγός ταξί;• Πότε προσφέρει προστιθέμενη αξία μια επιχείρηση ενοικιαζόμενων δωματίων;• Πώς περιγράφεται από την οπτική του νευρομάρκετινγκ ο τουρισμός στην Ελλάδα;• Πότε εφαρμόζεται το μοντέλο επικοινωνίας AIDA στις λαϊκές αγορές;• Ποιος είναι ο κύκλος ζωής ενός καφενείου;• Ποιες είναι οι διαστάσεις της ποιότητας στην εργασία ενός υδραυλικού;• Ποιο είναι το περιβάλλον μιας μελισσοκομικής επιχείρησης;• Πώς διαφοροποιείται ένα μανάβικο;• Με ποιο τρόπο «χαρτογραφεί» τις υπηρεσίες της μια οικιακή βοηθός;• Πώς γίνονται «πρόσθετες πωλήσεις» σε ένα κατάστημα φωτοτυπιών; ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση