ISBN: 978-960-351-776-4 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Σελίδες: 213 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2009 ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΣΑΣ ΜΟΔΑ & ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΤΕ ΘΟΡΥΒΟ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ Η μετατροπή της επιθυμίας για ένα προϊόν σε επιδημία ήταν, είναι και θα είναι πάντα όνειρο κάθε μάρκετερ. Το βιβλίο των Γιώργου Σιώμκου και Πάνου Μουρδουκούτα που μόλις κυκλοφόρησε από τις Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης εξετάζει εφτά αρχές, η εφαρμογή των οποίων γεφυρώνει το όνειρο με την πραγματικότητα, κάνοντας την επόμενη καταναλωτική επιδημία να είναι για το δικό σας προϊόν! Πότε ένα απλό αντικείμενο στη βιτρίνα μετατρέπεται σε αντικείμενο του πόθου μας; Πότε κάτι που παρότι διαφημίζεται έξυπνα σε ακριβά μέσα μαζικής ενημέρωσης δεν «πιάνει» τις πωλήσεις που ονειρεύεται ο κατασκευαστής του; Πότε ένα διαφημιστικό μήνυμα «κολλάει» στο μυαλό μας; Πώς πείθουμε τον καταναλωτή να αγοράσει κάτι οπωσδήποτε; Πώς πλησιάζουμε τους κατάλληλους καταναλωτές την κατάλληλη στιγμή; Πώς προωθούμε μια ιδέα, ένα προϊόν, μια υπηρεσία; Στις σελίδες του βιβλίου θα βρείτε τις απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα, μέσα από πολυάριθμα case studies και την παρουσίαση των εφτά αρχών που κάνουν τη διαφορά: (1) Αρχίστε από τον καταναλωτή (2) Γίνετε καινοτόμοι (3) Στοχεύστε τη σωστή ομάδα (4) Βρείτε το σωστό μήνυμα-σλόγκαν (5) Βρείτε το σωστό πλαίσιο (6) Ξεκινήστε μια προφορική διαφημιστική εκστρατεία (7) Μετατρέψτε τον ψίθυρο σε θόρυβο γύρω από το προϊόν. Απολαύστε λοιπόν τις ιστορίες καταναλωτικής τρέλας και μάθετε πώς μπορούν και τα δικά σας προϊόντα να γίνουν τα αγαπημένα της αγοράς!
|